Потрібна допомога у ремонті АКПП

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Nick Wolf, 18 лют 2010.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Всім привіт!
    Отже звіт по ремонту.

    Було два варіанти ремонту - нашвидкоруч аби продати (впихнути) або гарно як для себе. Я вирішив робити гарно як для себе, бо вартість роботи майстра на варіанти не впливала і була сталою, тому що коробку в любому варіанті потрібно було розбирати, чистити, перебирати. Можна було замінити по мінімуму пару делатей, зібрати і продавати машину. Але навіть якщо надумаю продавати, то не по людськи так робити. До того я їздив на цій машині майже 6 років і, окрім вже одного ремонту радіатора АКПП, все інше було нормальне. То чому я маю комусь продавати таке, що зламається вже завтра і будуть погане про мене думати. Або й говорити :)

    Всі ціни приводжу в доларах. Рішення приймалося зі слів майстра плюс поради ще пари людей, в т.ч. Володі по електронній адресі, яка тут була мені вказана:

    400 - робота майстра (сума стала, який би ремонт я не робив - великий чи малий);
    600 - комплект нових фрікціонних дисків та поршнів, це найбільш можливий по кількості деталей (і по ціні) ремкомплект АКПП;
    100 - радіатор АКПП правда б/у, новий за 300 у/о можна взяти на Алексі в любий час і з гарантією, але попередній в мене їздив 5 років, то чого цей має їздити менше. Окрім того, за порадою майстра, треба замінити антифріз. До того стояв синій Венол. Буду міняти найближчим часом на червоний;
    80 - ротор насоса б/у;
    50 - барабан б/у;
    40 - один клапан електромагнітний б/у;
    20 - дрібні запчастини (підшипник насоса, упор пружини, болти);
    25 - фільтр АКПП з прокладкою;
    90 - масло промивочне + свіже масло АТФ Арал + гіпоїдне масло.

    По ходу замінився сальник коленвала 20 дол. з заміною.

    Разом вийшло 1425 (400 у.о. робота майстра + 1005 запчастини та рідина + сальник коленвала 20).

    Ремонт робився у Романа. Координати подані вище. Якщо зможете з ним домовитися, то кращого майстра по АКПП я поки не бачив. Не хочу нікого образити, але з тих, з ким стикався 5 років тому, коли вперше дав тріщину радіатор АКПП, він таки Спеціаліст з великої букви. Говорив з іншими майстрами. Ціни на ремонт приблизно ті самі, але вони відразу називали суми на запчастини більші за те що в мене вийшло зараз (від 1200 тільки за запчастини). На Алексі є ще спеціаліст, правда більше по електронній частині АКПП, але вони не займаються ремонтами АКПП. Можуть просто зняти поставити щось (радіатор, цілу АКПП), масло замінити, фільтр. Перший раз радіатор я міняв на одній фірмі, то там мені нервів добряче попсували і невизначеністю термінів, і невизначеністю ціни. А що може бути для людини гірше за невідомість.

    Можна було міняти ще щось в цій коробці. Але Роман кожну деталь прощупав як то кажуть вздовж та поперек, оцінив її ресурси і дав мені детальну інформацію щодо поставленої задачі робити як для себе.

    Взяти за 300-800 б/у коробку і заплатити за її встановлення ще 150 у/о, не знаючи що там, мені не сподобалося. Нехай дешевше. Але якщо не повезе, то вже друга така заміна потягне більше грошей. А додатково платити ще 300-350 за її перебирання то і вийде сума, яку я заплатив, якщо не більше.

    А про терміни очікування то взагалі окрема розмова. Мені ремонт без обкатки обійшовся у 10 днів. Плюс трохи моментів після обкатки, які були пов'язані вже з теплообмінником пічки. Два тижні без колес це жахи що Вам ще сказати, любі друзі :) Нікому не побажаю такого.

    Зараз коробка веде себе дещо краще на мій погляд, чим до ремонту. Вже дійсно були добряче підгорілі від старості та агресивної манери їзди фрікціонні диски. Далося взнаки ще й буксування два рази в горку і один раз по льоді з ями. Для старої АКПП це моментальна смерть.

    Радо відповім на всі запитання. Якщо щось не дописав, вибачайте :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Міняй на фіолетовий... то останні рекомендації VW. по ціні не дуже різниця.
    Тепер добав до ціни машини і чи продаш по такій ціні.... Економіка штука вперта, але кожний приймає то рішення яке приймає
     
    Останнє редагування: 16 бер 2010
  3. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Вибачте за офф, але:
    Ну чому в Нас все зводиться до того, що взяв наприклад авто за 6т. від"їздив на ній кілька років(в даному випадку - 6), за той час вклав в неї певну суму бабла, а тоді при продажі рахують 6т.+1.4т. +0.4(там шини, диски) + ще 0.4(амортизатори чи щось інше) + іт.д., і обана - коли треба продавати то як мінімум 8т.:scratch_one-s_head::dntknw:
     
  4. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    Вітаю з закінченням ремонту!!!!
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Де брав нові з/ч (типу дрібні запчастини (підшипник насоса, упор пружини, болти))
    Де брав б/у з/ч
    ?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    ]
    Тому що економіка штука вперта. Я не говорю про хоббі.
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я згоден сума не маленька, і вона не відіб"ється при продажі, але машинка заслуговує на гарний ремонт, адже відслужила вірой і правдой 6 років!!! На рахунок б/у запчастин то мені знайомі привезли з бундесу двигун та коробку(5ти ступку), двигун працює відмінно(тьфу, тьфу, тьфу) а коробка вмерла не пропрацювавши і 20тис(менше року) хоча в двір довезла і вмерла:) Зараз катаюсь на 4ьох ст. 1985року(рідна коробка).
     
  8. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Всі питання по запчастинах вирішував майстер. Я тільки по цінах консультувався на стороні. Ціни в майстра виходили без накруток, що б/у, що нові. А вигляд зношених деталей промовисто свідчив за потребу замінити.
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Правильно, б/у то лотерея. Щодо економії на ремонті. Я писав свою точку зору. Економити, не знаючи наперед результат, смішно. Можна раз з'єкономити, а потім сісти і не поїхати, і знову в то саме потрапити по грошах. Бо вже друга заміна коробки б/у по грошах потягне майже то саме. Хіба самому ставити і перебирати. Але це для мене вища математика на даний час :) Окрім того, час, проведений без машини мені дорожче обійшовся. А зібрати аби як і продати нехай за ті ж 6 тисяч, щоб потім хтось мучився... Ну я краще зроблю гарно і буду сам їздити, чим продати, а на взамін купити невідомо що.
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    З радістю поміняю хоч на зелений, лиш би не їло більше радіатор :) Але де можуть замінити і заодно оцінити загальний стан системи охолодження?

    Якщо я добавлю до ціни купівлі всі затрати на машину, то вийде просто жах. Але я не мав відразу таких грошей, щоб купити собі майбаха :) Я думаю кожен, хто веде детальний облік затрат на авто, і не тільки за паливо, час від часу чманіє. Але на то немає ради, ми живемо в країні, де не дороги, а напрямки, і де легше вбити тих, хто робить дороги, чим щось придумати таке, щоб вони не крали. І не тільки вони. Я вже мовчу про продавців смугастих палиць...

    Щодо економії - можливо я більше би з'економив, якби взяв б/у. Але вже друга заміна АКПП знову на б/у показала би мені дулю з маком на економії. І я просто впевнений, що АКПП б/у хороших не буває. Хіба може кому повезло.
     
    Останнє редагування: 17 бер 2010
  11. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Щиро дякую. Катаюсь не нарадуюсь. Два тижні на чужих конях то жахи :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)