потрібна допомога у виборі ксенона

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем rostamaxa, 14 вер 2013.

  1. rostamaxa

    rostamaxa Початківець

    Авто:
    vento
    потрібна допомога у виборі ксенона точніше фірми,та число кельвінів 4300/5000?
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я брав 4300. Зараз цілком задоволений хоча порівняти з 5000 і вище не мав нагоди.
     
  3. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я не спеціаліст, кажу з власного досвіду. 4300 норм, але 6 і більше тисяч їх пересвічують - вони дуже вже білим світять у порівнянні з 4300 чи 4500. Хоча менше число краще пробиває дощ, як на мене.
     
  4. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    Знаю і бачив як світять 4300 і 5000, собі на всі машини ставлю тільки
    6000- бомба!!!! По фірмах - практично одинакова якість!, головне шоб
    повне га.но не втулили!!
    Якшо хочеш скину тобі в ЛС № тел. чувака який мені їх ставить!?
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Якщо мова йде про Венто, то велике прохання до ТС почати такий світловий тюнинг з ФАР !!! :diablo: Спочатку поставити фари, які призначенні для вмонтування ксенону, а потім уже сам ксенон. В інакшому випадку з"явиться ще один "зварщик" на дорозі і я принципово буду вмикати дальній бі-ксенон... :pardon:
     
    • Подобається Подобається x 3
  6. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Якщо не помиляюся то призначених фар для встановлення ксенону на Венто немає (можна знайти хіба що лінзовані для галогенових ламп), або доставити лінзу в штатні фари.
    P.S. Я противник встановлення ксенонового світла в не лінзовані фари - ну дуже вже дістали ці таксісти і не тільки зі своїм "ксеноном".

    А то темі скажу коротко - по ефективності чим вище температура, тим гірше світло, але гарніший колір.
    Якщо не помиляюся, то по заводу штатний ксенон іде з температурою яка не перевищує 4300К от вам і відповідь. Якщо на першому місці світло тоді однозначно 4300К, якщо гарний вигляд тоді 5000К.
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Підтримую Рус - 100% ! ! !
    Вже задовбали ті рагулі зі своїм бидло-ксеноном.
    З острахом чекаю осінньо-зимового сезону, і відчуваю, що тих даунів ще побільшає.
    Хоча маю надію, що все ж таки введуть у дію закон, що заборонить бидло-ксенони в штатних (непідготовлених) фарах і з відсутнім автокоректором.
     
  8. rostamaxa

    rostamaxa Початківець

    Авто:
    vento
    bora

    мова йде про бору фари з лінзами
     
  9. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Це інша справа. Автокоректор тут вже точно не поставиш, а от "прив"язати" до звичайного електричного коректора необхідно - по мірі завантаженості авто регулювати пучок світла,щоб не сліпити інших учасників руху.
    По температурі плазми - на Пасаті 4300К, на службовому БМВ 5000К. На власному досвіді - 4300К краще "перекриває" сутінки, туман і т.п.
     
  10. rostamaxa

    rostamaxa Початківець

    Авто:
    vento
    а 6000 як вони?
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    автокоректор на нащих дорогах - зло. пересвідчився на прикладі Mazda 6. Він не встигає за швидкістю частих змін положення кузова на наших дорогах і злосно тупить ще білше сліплячи. набагато ефективніше - звичайний коректор
     
  12. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Я поміняв фари поставив ксенон 4300 відрегулював, маю коректор жодних проблем ніхто не маячить, коли завантажую авто ставлю в перше положення, якщо їду і люди мигають 2 положення і жодних проблем.
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    це ти на які фари поміняв? На Г2 немає заводської лінзованої оптики. В тебе рифлений рефлектор? Якщо так то холівар абєспєчєн.
     
    Останнє редагування: 15 вер 2013
  14. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Фари WESEM не лінзовані))))).
     
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А як же заводська раллі версія? Там, якщо не помиляюсь є лінзи.
    А ще, як альтернатива - фари від "кубіка" (мерс G класу), але там ціна... в принципі як і за раллі морду))
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну якщо говорити про квадратні фари то так, в раллі і в джет є фари з лінзами, але круглі весеми з рефленим ксеноном це повний ацтой і писати що тобі ніхто не блимає зовсім не круто. Ксенон придумали щоб збільшити силу світла і зменшити споживану потужність. Якби рефлене скло відмінно фокусувало пучок то ніхто б не заморочувався на лінзи, а оскільки це не так то читай допис 7.

    Доречі, автокоректор потрібен не для того щоб на ямах фари регулювати моментально, а лише щоб скоректувати пучок в залежності від загруженості авто.
     
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну от я таким водіям не блимаю хоч вони сліплять мене тим ксеноном в рифлених фарах шо п.... Що з того як я їм блимну? Це ж не дальнє, що вони можуть перемкнутися на ближнє.
    Якщо вже є бажання і гроші покращити світло фар - то невже важко їх замінити на нові не вигорівші + поставити лампочки з більшим світловим потком (Філіпси і Осрами з + 30, 70, 90% ...) + поставити релюхи в тих машинах де є велике падіння напруги в підрульових перемикачах?!
     
  18. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ксенон на рифлений розсіювач і гладкий дефлектор - ЦЕ ПОВНИЙ ВІДСТІЙ ! ! !
    Нема чого їм блимати, толку з того! Бо блимай чи не блимай - а що то тому рагульові ? Він ж нічого змінити не може.
    Як казав мені один рагуль : "А мені пофуй, бо мені теперка добре ся видно"
     
  19. quatroreal

    quatroreal Початківець

    Авто:
    Volkswagen B5
    Клубна карта:
    000093
    Думаю тут ви знайдете відповіді на всі питаняя...собі поставив ксенон 4300 в ліндзовану оптику, може не так гарно виглядає як 5000 але світло ефективніше.
    http://ksenonshop.ru/stat/46-faq-.html
     
  20. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Всім Доброго вечора Постала потреба помінями ксенон лампи ,отже і лінзи варто поставити,підскажіть нюанси з лінзами і температурою розжарювання ксенону,які кращів дощ + норм варіант погоди,і блоки розпалювання цікавлять.Бо мав непогані але зпалив OSRAM блоки розжарювання,один підгорів,знайшов аналог,але при заміні блока довелось поміняти і лампу ксенон,і по факту побачив різницю в звичайну погоду і в дощ,тому і прошу поради
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)