Потрібна підказка

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Роман П, 29 жов 2009.

  1. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Якщо на непрогрітій машині нижній патрубок холодний, то це норм (термостат закритий). Він має бути такої ж темп-ри як і верхній коли машина повністю прогріта, наприклад коли вентилятор включається. Якби термостат відкрився на непрогрітій машині, то вона б тим більше не прогрілась або довше прогрівалась до робочої температури.
    Тому дивіться датчики, може прибріхують (на приборку), або вентилятор включається зарано і охолоджує машину.
    Якщо в системі залитий нормальний антифріз, помпа і термостат справні, датчики не показують температуру на марсі, то автомобіль повинен прогріватись до роб. температури без всяких картонок.
    І не треба ніяких картонок, перегрієте машину.
     
  2. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    описую мою ситуацію. буду писати як було минулої зими зі старою помпою (А), і шо зараз є (при мінусовій температурі) (Б)
    1)
    (А) завожу машину, трохи прогріваю, шоб обороти впали хоча би до 950/хв - пропеллер пічки ше не включаю, бо дує холодом, починаю потрохи їхати;
    (Б) аналогічно до А
    2)
    (А) їду хвилин прибл 10хв - датчик темп піднімається вище середини білої зони, я включаю пропеллер пічки на 1-у, інколи 2-у шв - дує приємне тепле повітря, я зігріваюсь :)
    (Б) їду хвилин прибл 10хв - датчик темп піднімається але не дотягує середини білої зони, я таки включаю пропеллер пічки на 1-у шв - дує ну таке собі прохолодно-тепле повітря
    3)
    до львова я їду по трасі (прибл 38км)
    (А) доїжаю вже до львова - датчик темп піднімається трішки вище білої зони, дує тепле повітря, навіть міг виключити пропеллер
    (Б)доїжаю вже до львова - датчик темп стоїть десь в білій зоні на 3/4, коли надворі тепліше то тільки-но з білої зони виходить, нарешті дує тепле повітря з пічки
    4)поки доїжав до офісу по львові (десь 10км) то
    (А) стрілочка піднімалась до першої позначки або навіть і вище - в салоні пічка гріє ідеально
    (Б) стрілочка ледве дотягує до першої позначки, іноді таки дотягує - нарешті можна нормально прогріти салон, але нафіга, я і так вже входжу з машини :)

    поки писав, прийшла думка - я коли міняв водяну помпу то зробив заміну охолоджуючої рідини та шо в мене була (я лив тосол, попередній власник міг лити воду) на тосол з одної банки, тобто в системі в мене тепер на 99% тосол (1% на то шо лишилось після злиття).
    є ше варіант, шо десь таки є повітря, але то так 1% шо так є, бо при заливанні тосолу зняли трубку з сист. охол (верхня точка) і промасажовували всі трубки, коли лили тосол (я то все бачив і допомагав).
    ну вот, кажись, детально описав, як моя машина тепер мегше прогрівається... хотілось би вирішити цю проблему, бо зими ше нема, а мені вже трохи прохладно :yes:
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Картонку будете вішати коли буде -20 і багато по трасі їздити.
    Перша і основна причина непрогріву двигуна ...ТЕРМОСТАТ... Коли вода іде постійно по великому колу то зимою двигун не прогрієш в принципі. відповідно розхід збільшується і холодно в салоні, а на трасі температура взагалі до 40 град може впасти. Термостат міг заклинити. Можна попробувати полікувати так: на кухню в баняк. термометр і подивитися коли відкривається. Попробувати пару раз нагріти і охолодити. Причому новий перед установкою теж бажано в баняк і хоч раз нагріти щоб розрухати. температура відкривання вибита на термостаті.
     
  4. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    поробую сьогодні-завтра перевірити коли відкривається термостат на велике коло.
    Sasa вже писав, коли відкривається на велике коло (для Yur - ти можеш також це перевірити. вікривання на велике коло - коли стрілочка майже дойшла до середини білої зони).
     
  5. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ще питання, при знятті термостата треба знімати помпу, чи так знизу можна підлізти? чи треба зливати ох.рідину?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Рідину точно зливати треба. Термостат можна знизу зняти ,якщо гідрак не мішає. На деяких моделях мішає.
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я не писав про справний термостат такого. Це я писав для РоманоПродді коли був не впевнений в справності його приладів і треба було зловити "момент".
    А справний термостат має відкриватися коли стрілка доходить до середини шкали!

    Лити треба не тосол а антифриз
     
  8. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    можна детальніше... що маєш на увазі?
     
  9. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    тобто в мене стануть обидві трубки гарячі, коли стрілка дойде до середини шкали?

    зараз погуглю, шоб для себе знати різницю тосолу і антифрізу. хм, завжди думав, шо різниці нема, шо лити, бо і то і то не замерзає....
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Далі в разі потреби ця тема обсмоктується тут

    Якщо термостат справний то так
    Верніше коли стрілка дойде до середини то нижній патрубок почне грітися
     
    Останнє редагування: 5 лис 2009
  11. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
  12. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    та ну лити антіфриз.в мене вже старенький красень так лию в нього HEPU тосол розбавляю 1 до 1 з дительованою водою і тфу тфу без пригод і літом навіть при 140 км/год температура не вище 95. і зимою не замерзає.система за словами більшості водіїв мало зношується.до мене туди лили АЛЯСКУ (((( так я зразу поміняв термостат і залізо в системі.
     
  13. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    на Opel Vectra 94 року таке приспособлення, як "пласмаска", якою прикривається радіатор в мороз, йшла в комплекті із заводу, такшо не такий-то вже й дідівський метод
     
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    На Астру Ф в мене теж така заводська приблуда є
     
  15. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    потрібна підказка (просто ніде не найшов такої інфи)
    хто може приблизно сказати теператіру ох.рід при показниках на шкалі в гольф2. я маю на увазі тепм, коли
    1)стрілочка тільки но залізла на білу зону;
    2)стрілочка посередині білої зони;
    3)стрілочка в кінці білої зони;
    4)стрілочка дойшла до першої поділки після білої зони;
    5)стрілочка майже доходить до другої поділки після білої зони;
    дякую
     
  16. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Народ дякую за дописи !!
    в суботу перевірив все в авто термостат працює , відкриває мале і велике коло при температуря біля девяносто градусів, але тепла з пічки немає, вважаю є дві причини не працьє заслонка, або забитий радіатор пічки
    хочу перевірити чи пруцює заслонка яка відкриває потік холоднног чи гарячого повітря ( де кріпится тросик регуліровки пробував вроді шток працює , можливо обірвана сама заслонка як перевірити ) і перевірити хочу чи гріється сам радіатор пічки , хто знає як туди добритися, і чи склано в Б 3 міняти радіатор пічки ( думаю що може бути забитий )
     
  17. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    всім подяка! причину холоду знайшов , проблема виникла в заслонці в середені в кожусі туди попала якась фігня і заслонка докінця не перекривала доступ холодного повітря, якеб мало іти через радіатор пічки, і ура вже тепло.:yahoo:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)