потрібна порада по пружинах!!!

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Alexandrut, 13 бер 2011.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    можу тобі кинути з ЕТКИ малюнки, а ти собі розбирайся, бо там стіки варіантів шо голова кругом іде.
    давай е-майл в ПП, а такаж дані машини, на яку дивитись.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Міняй одну і став б/у. На шротах можна купити. Ти не гонщик і тобі ідеальна балансіровка кузова ні до чого. Б/у пружини коли є зняті ... тобто не під нагрузкою частково відновлюються. На пружинах має бути три мітки. Подивись по етці які мають бути під твою вагу двигуна і кузова і сміло можеш ставити подібні.
     
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    доречі, якщо я не помиляюсь, то Lesjofors є той самий Kilen. у мене стоять Kilen, без нарікань.
    по екзисту, за пару нових, ти би мав в 350 грн. вкластися.

    вище люди радять ставити 1 б/у і не паритись. так шо вирішувати тобі.
     
  4. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    дозвольте питання?? Завтра йду купувати передні стійки та пружини.... Так ось, виникло питання, якого виробника вибрати:
    стійки масляні:
    Більштейн - 1400 грн. за пару;
    німецькі Сакси - 1300 грн. пара;
    невідомого походження каяба - 900 грн. пара;
    якийсь Магнум - 800 грн. за пару;
    китайський сакс - 650 грн. за пару;

    пружини:
    Лесджофорс - поки що відсутній;
    той же магнум - 400 грн. за пару;
    K&F - 500 грн. (чув що просідають через рік)
    Прошу, порадьте, що вибрати???
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Вчора поміняв пока 1 пружину, купляв нову Kilen.
    Вирішив поки що поміняти тільки одну, оскільки б/у не знайшов(ті що обіцяли знайти без проблем за адекватну ціну, потім "зарядили" ого-го), а оскільки тріснуту зняв, то виходу більше ніякого не було.
    Після заміни все таки одна сторона стала трохи вищою(приблизно 2-4 см).
    Мабудь поміняю і другу, але після свят.
     
  6. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Маю газо-масляні стойки від б-4-того Пассата(майже нові) і червоні прогресивні пружини,хочу за все 600 грн,може комусь треба,то дзвоніть 067 7496407 Володя.
     
  7. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    дякую за пропозицію - саме вчасно!!!!
    з 13 до 14 був в автомагазині і все ж таки придбав Sachs 170831 за 1300 грн. пара Б4, пильники з відбійниками - 130 грн. та пружини КF 357 411 105T - 400 грн. пара (товщина витка 13 мм.), опори Б4 Lemforder - 300 грн. пара з підшипниками, опорні тарілки пружин - 150 грн. пара, гайки під опору - 40 грн. пара, та нижні болти б/у з розборки 40 грн. за 4 шт. у відмінному стані, і так: 1960 грн. за все. Залишилось тільки поставити. Спробую зібрати без проставок, якщо буде чіпляти за арки - доведеться колхозити, про результати відпишусь.
     
    Останнє редагування: 14 кві 2011
  8. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    всі деталі з В4?
     
  9. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    друже, я можу помилятися, але имхо, якщо ти купив всю нову підвіску, і таку як рекомендує виробник, то про які проставки може йти мова. у тебе є всі умови щоб перейти на передню підвіску від В4. имхо якщо і так буде недобре, то міняй диски і резину на такі, як мають бути, а не калхозь підвіску :yes:
     
  10. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Згоден,якщо колеса з правильним вильотом і гумою,то нічого не повинно терти(навіть якщо вони майже ховаються під арку)
     
  11. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Так, стійки купив повністю від Б4, в мене авто випуску 08.93 року - і є перехідним, на яке вже ставили підвіску від Б4.
    Вчора все поставив - результат вражаючий: пропали повністю всі стуки в передній частині, в первинному стані машина стала вище на 1 см. без ніяких проставок в порівнянні з попереднім колхозом, пропало дребезжання панелі та кнопок на магнітолі, поскрипування обшивки на ямах - може це тільки субєктивне враження, але думаю з часом пружина та опори все ж таки просядуть на 1-2 см. Гума у мене Vredestein Sporttrek 3 205/60 R15, диски Borbet R15 7J ET38 - тобто все відповідає стандарту за виключенням висоти профілю гуми, але думаю, що це не критично. Коли зняв старі опори то бу в шоці - вони зсередини продавлені аж до металу та просажені десь на 1,5 см., тарілки були протерті до металу, що свідчило про терття об них опор, що як наслідок ускладнювало керування. Правий опорний підшипник розсипався в руках, а лівий підклинював. Самі ж стійки виявились також Sachs Super Touring та працездатні ще на 30-40% при пробігу по наших дорогах біля 80 тис. та нещадному відношенні.
     
  12. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    З такою проколхозеною підвіскою я проіздив 3,5 роки та 80 тис. км. без ніяких нарікань - вважаю не поганий результат для 18 річного авто
    Всі вчаться на своїх помилках і я тепер знаю свою - наваривши нижні чашки стійок я зменшив місце для пружини і в зжатому стані стійка не діставала до відбійника, а все навантаження переходило на опори, що й вивело їх з ладу.
     
  13. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Фото можна на новій підвісці?
     
  14. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Христос воскрес!!! З підвіскою виявилось все не так просто: Sachs виявився навіть мякше ніж я очікував, в мене стоять підкрилки і на волнах їх підтирає, і що цікаво підтирає не лицьовою стороною, а боком зверху та з переду. Не знаю, що тепер робити: міняти гуму, якщо так то на яку 205/55 чи 205/50, чи знов ставити проставки під пружини - і схилятись до джипірінгу, а так не хочеться. Я повитягав всі проставки зпереду і доміки ззаду - машина стала рівною відносно дороги, має кращий вигляд, комфортною, м'якшою і в повороти входить відмінно, не крениться.
    минулого року купив собі гуму за 400$, а тепер доведеться продати і шукати щось інше.... Шкода, що Vredestein не випускає необхідний розмір, а то виявилось класна гума. Хочу спробувати Bridgestone Potenza, але вони є лише 205/50 і мені здається, що буде трішки зажорстко, що скажете???
     
  15. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Христос воскрес! Так як тема схожа,то прошу тут поради. Купив нові передні амортизатори на свій Б 4. Виявилось що в мене ще з Німеччини стоять пер. стійки від Б 3(чашка під пружини нижче на 2 - 3 см. ніж в куплених).
    Цікавить, чи відрізняються пружини Б 3 і Б 4, тобто чи буде коректно працювати підвіска з новими стійками та старими пружинами?
    Зараз висота перед-зад приблизно однакова, чи не буде сильно піднятий перед з новими стійками?
     
  16. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    З власного досвіду можу відповісти, що пружини Б3 та Б4 по висоті одинакові і відрізняються лише шириною верхнього витка, на Б3 він ширший на 15 мм. На стійках Б4 нижня чашка вище на 2 см., так як верхня чашка над пружиною у Б4 нижча на 2 см. від чашки Б3, тому якщо не міняєш верхні опори та чашки від Б4, а лише заміниш стійки то перед підніметься на 2 см., но при цьому хід штока також буде менший на 2 см., тому раджу замінити опори та чашки від Б4 або замінити стійки на Б3....
     
  17. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    В мене Б4 і верхні чашки відповідні. Оскільки міняю і передні і задні аморт, і ставлю все відповідно моделі (по каталогу),то хочу думати, що буде норм.
    Наскільки мені відомо, різниці в задніх аморт. Б4 і Б3 нема?
    Як визначити, чи потребують заміни пружини?
    Якщо хтось в курсі, який кліренс( вірніше відстань від землі до порога спереді) при стоковій і справній підвісці?
     
  18. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Різниці в задніх аморт В3 і В4 дійсно нема.
    якщо у тебе передні пружини від В4, то скоріш за все міняти не треба. став аморти від В4 і катайся. просто подивись на мітки на пружинах (кольорові кружечки) і будеш знати що то у тебе за пружини.
    Хоча зовсім не факт шо у тебе пружини, чашки і опорні подушки від В4. треба в цьому ще переконатися.
    кліренс - бачив десь, яка має бути відстань, але тепер найти не можу.
    міряється від центра ступичної гайки до арки крила :yes:
     
  19. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Обіцяні фото авто на новій підвісці, добавлю, що всі розхідники також поміняні:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Щоб не створювати нової теми, пропоную придбати свою гуму Vredestein Sporttrec 3 розміром 205/60 R15, висота протектора двох задніх 6 мм. - на переді не стояли: [​IMG]
    [​IMG]
    висота передніх двох твердих 4 мм., рівномірно зношені: [​IMG]
    [​IMG]
    Гума придбана в березні минулого року, без гуль та порізів, на одному задньому є одна латка - наїхав на електрод - корд цілий, стан гуми можете побачити на фото. Стартова ціна 1800 грн.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)