Потрібна термінова допомога !!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Yra Golf3, 16 лип 2009.

  1. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    FasT все правильно описав, лямбда регулює лише подачу палива, тому на газі їде нормально, але як мені сказали лямбда ніби впливає і на систему запалювання, можливо тому на холостих і деколи не стабільно працює.
     
    Останнє редагування: 20 вер 2009
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я це знаю ))
    Моє питання наступне:
    Як в Yra Golf3 регулюється подача газу у впускний коллектор?
     
  3. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Все дуже просто, подача газу регулюється на редукторі та регістрі який стоїть на шлангу по якому їде гаї від редуктора до колектора(це механічне регулювання). НА проводі який іде до трамблера намотаний дріт який визничає обороти і відповідно збільшує і зменшує подачачу газу.
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Це друге покоління газової установки тільки з "електронним" управлінням.
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Туди прикріплений трос від педалі газу чи як?
     
  6. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Звичайно ні, подача йде від електроніки я ж писав. На редукторі більше холості регулюються.
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Звичайно ні! Будь яка газова установка це додаткове обладнання, керування відбувається від штатного тобто: в другому поколінні вакуумом з впускного колектору: закрита заслонка(хх)- велике розрідження- мінімальна подача газу, якщо відкривається заслонка - розрідження падає - пружина пересилює діафрагму в редукторі відповідно збільшується подача газу + на деяких установках(теж друге покоління) стоїть електронне управління яке відслідковує оберти двигуна і корегує подачу пального(газу) для більшої ефективності та економності. В четвертому поколінні принцип той самий що і в інжекторі: стоїть лямбда яка і корегує кількість пального відповідно від кількості повітря потрапленого в двигун. Тобто газові установки управляються або вакуумом, або електронікою(або і тим і тим).
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не зовсім правильно. Лямбда реагує не на гази від бензину а на наявність молекул кисню в газах що проходять через лямбду і подає сигнал на ЕСУД для корегування суміші. За звичай газові установки без ЕСУД. Бензинові контроллери до газових не підходять у них інша точка стехіометрії. Через те газові установки пускають на пряму і вони працюють у карбюраторному режимі. Тобто на газу лямбда не працює в принципі. На газу лямбда працює тільки у штатних установках (встановлених виробником машин)
     
    Останнє редагування: 28 вер 2009
  9. oko

    oko Початківець

    Авто:
    Фольсваген Пасат-В4
    Ну шо ти розібрався зі своєю проблемою. Що це було і шо міняв. Бо в мене шось похоже. Дякою.
     
  10. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Дивно. Але само по собі пройшло нічого не міняв.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)