прочитав ці статті про бензин і його октанове число http://volkswagen.msk.ru/forum_txt/index.php/t45047.html (раджу всім перечитати хто цікавиться автомобілями) і виникло таке питання: на деяких заправках продають бензин з маркуванням А та Аі, напрклад А-92, Аі-95, звичайно що Аі-95 продають дорожче і мабуть приблизно за тими ж цінами що й на інших А-95, АЛЕ тобто октанове число Аі-95 нижче А-92... Де ж собака закопана?)
Хлопці а хтось переймається проблемою каталізатора?Я недавно змінив систему на вприскову а там є каталізатор, так от спочатку був приємний(солодкуватий) запах вихлопних газів, а зараз чадить(вихлопа невидно але запах чадний). Чому запитую бо читав що від етильованого бензину(ну і від фігового) забивається каталізатор, і машина перестає їздити.
така ж сама фігня. диму нема, але вихлоп смердючий. це все наш бензин. порада - не нюхай і май спокій:D
дійсно. Хто може пояснити ???? один знайомий казав, що в Гольф3 лиє тільки 92. хоч пише 95. і мені постійно втрирає, щоб лив 92. Але ж в мене на 95 розрахований??? якась плутанина нах
Дизель +- всюди однаковий...єдиний раз коли відчув різницю в кращу сторону - це після заправки на УкрТатНафті біля Миколаєва Львівської області... машина летіла...
якщо в тебе машина з 1985р.то каталізатор напевно треба викідати.В мене на 92 ніби колокольчики запхали у двіжок,а на 95 все гуд.Заправляюсь на око,але тільки на Чорновола біля Арсену бо на інших заправках не бензин а якась вігня.,і хороший на Лукойлі перевірено.
Машина 85, система вприску з авто 92 чи 91, система вихлопу 2006 німецька тобто оригінальна. Саме тому і переймаюся цим питанням. А викинути каталізатор неможу бо там стоїть лямда, та й власне кажучи нехочу, як не як хоч відчуття на душі не такого старого авто. Якщо не помиляюсь то навіть під стандарти ЄВРО 3 підходить. Доречі дякую що написав заправки, але мені туди далеко їхати
каталізатор викидається не так як ти думаєш. Викидається внутрінності його. Вистукуєш об асфальт чи в сусідський забор)))))
Ну непідходить то не підходить, але всетаки ближче чим без нього На рахунок забора дякую я також про це думав!
Ну якщо можна купити каталізатор за 30$ то я сусіду зламаю забор і старими глушниками(наї...ався я з ними поки їздив там січе, там прогоріло, там відпало). Вчора заправився на заправці де постійно заправлявся, до цього заправлявся по дорозі, і о чудо вже не воняє з глушника копоттю, а пахне "трояндами".
Точно знаю, що була тема "Хто що ллє в бак", але навіть зі свічкою не можу її знайти, тому пишу тут. Вчора прийнято остаточне рішення: більше ніколи не заправлятися на ОККО. По-перше, від їхнього дизеля мотор матюкається і авто шарпається. По-друге, вчора приїхала в Городку на ОККО, дала заправнику 200 гере, попросила дизеля. Після суми 98.45 весь процес зупинився. Кличу того діяча, питаю, в чому справа, а він мені каже: "Був тут у мене нині один такий солідний зі Львова, дав два папірці, попросив заправити на 200. Я заправив, він поїхав, а тоді дивлюся - там два папірці по 20 гере замість два по 100". Я випала в осад! Питаю: то що? Я тепер маю заплатити за того солідного пана? Долили ніби-то ще щось. Скільки потрапило в бак - не знаю, але сили в авта не було зовсім. Залишилося мені дві заправки: Shell i WOG. Хоча... Наближаюся до точки, коли плюну і не буду звертати уваги на назву заправки...
Лию дизель тільки на ОККО, нарікань нема, попередній власник також лив окко, казав рік їздив без проблем... Двигун не сапається, і їде файно... Заправлявся і в чехії і австрії два рази, різниці не відчув Ну а взагалі, всі заправки переважно солярку регуляр (просту без понтів) лиють вітчизняного виробництва, ОККО продає білоруську... (НЕ РЕКЛЯМА)
про дизель не скажу, а бензин на ОККО дуже різний.. раз на раз не приходиться, буває шарпається, буває ні. Буває усміхнуться тобі на заправці, а буває нахєр пошлють. отаке то.. на джіефсі і шел - такого нема
Щодо ОККО, то як говорить практика, то бензин нормальний в понеділок-вівторок. А от в вихідні якшо залитися то відчутно як машина гірше їде... Більше рьову - менше толку. На Шелі шось якось так собі. ОТ GFC i WOG там завжди гуд їде.
Shell поки що в моєму рейтингу тримається, а от GFC кілька разів бачила, але не знаю, хто власник. Я, звичайно, нічо не маю проти жодних власників, але, наприклад, на Лукойлі не буду заправлятися навіть, якщо мене треба буде буксирити до найближчої заправки іншого власника