Про максимальну швидкість в місті

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем MARTINI, 17 лис 2015.

?

Якими мають бути швидкісні обмеження в населеному пункті?

  1. 60 км/год

    22,4%
  2. 50 км/год

    16,7%
  3. 50 км/год, а подекуди і 30

    14,4%
  4. Хай буде, як є (60+20)

    46,4%
  1. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    сьогодні прийшов штраф 15 євро.. перевищив місяць тому назад в тунелі з 50->57кмг.
    :sad:

    лист з фоткою машини, фоткою номерів і фоткою водія, тобто мене..
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Копи злили фотку в інтернет :)

    3quzhy7[1].jpg

    А взагалі, це круто. Сподіваюсь, в нас так теж невдовзі буде. В місті не повинно бути автострад.
     
    • Подобається Подобається x 3
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Ще один бонус від заспокоєння трафіку - зниження шуму на вулиці
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    З цим не згоден, особливо після побаченого тут, на флоридщині. Порівняти Маямі і Орландо, в останнього є австострада через центр (І4) і на трафік в місті це впливає колосально - 5 хв і ти нікому не заважаєш, вибрався з міста. В Маямі до 95ки тре пертися годину!
    Щось замалий штраф. Я не в курсі чи там діє скидка як у нас (якщо проплатити в перші 5 днів то можна 50% суми штрафу) але все одно на диво мала сума. В америці за таке мінімум 100уо...
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    в нас це не штраф, це офіційно називається попередження, а 15 євро - це типу компенсація, за те, що вони тебе сфоткали і тобі лист відправили
     
  6. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    y

    Не знаю з чого ти все починаєш... але тема звучить про максимальну швидкість в місті... якщо вже пішоходи і вискакують не впевнившись в безпеці - то це їх біда...

    Як вже на то пішло - то і будучи припаркованим можна потрапити в ДТП - йдеться про безпечну і комфортну швидкість в місті...

    І ще - не знаю де ти живеш, але у Львові є культура водіння і в нашому місті багато водіїв знають що це таке і впроваджують це в життя, а інші випадки - то бидло, якого теж не бракує і з яким треба якось воювати... бо як не крути. нас багато на дорозі і треба бути солідарним на дорозі :)
     
  7. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S

    живу у львові і добре бачу яка тут культура можливо ти небачиш але коли по місту в день накатувати до 100км. все стає явним , і солідарності такоє мало коли при виїзді з повороту можна до 20хв простояти якщо наглим не бути , є термін безпечна швидкість а обмеження має бути мізками а не правилами, іноді маленька швидкість також небезпечна давайте пішком ходити
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    правила пишуться кров"ю
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    На мою думку тут не має про що сперечатися. В нас не можна зменшити швидкість до 50 км/год в населеному пункті, так як тоді весь рух зупиниться і на стрийській трасі будете стояти в заторах. Тому, що в нас всі міжміські дороги прокладалися з розрахунком на пасажирський транспорт (автобуси), тому і ідуть через всі населені пункти по дорозі, а не під великий трафік автомобілів (в цей час автомобіль була розкіш і мало хто собі його міг дозволити). Не можна казати, що в штатах і в європі так, давайте зробимо так в нас, там вони спочатку зробили дороги (автобани, автодороги, які не ідуть через місто, а якщо і ідуть то відділені і там не має обмеження швидкості в 50 км/год), а потім обмежили швидкість, а не навпаки. А ви пропунуєте зробити як завжди, все через одне місце!!!

    В даний час, поки не будуть зроблені дороги, самий кращий варінт, це обмежити швидкість спец знаками в аварійних ділянках, а в деяких навіть збільшити і все.
     
    • Подобається Подобається x 2
  10. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    ... я би то не називав наглим, а трошки пробивним ) ... і як не крути такі правила великого міста - це не є якась злоба, чи негативне ставлення саме до тебе (як кажуть друзі американці - don't take it personal) - це спосіб їзди у великому місті - грубо кажучи більшості пофіг на тебе, який виїжджає з повороту. бо вони або не бачать тебе, або увага на щось інше спрямована, або просто людина змучена з роботи мандрує... тому з тим пропусканням так виходить - треба вклинюватись)
    *так їздять у Львові \ Києві \ Варшаві \ Римі\ Берліні \ Лісабоні \ Страсбурзі \ Нью Йорку \ Чикаго і т д.

    У кожного бувають мометни, коли починаєшся нервуватись, що тебе не випускають на головну... але кожного разу воно по різному виходить і не завжди негативно )

    На Личаківській, наприклад, більшість ситуацій - це тебе пропустить скоріше 2 - 3 машина, а не 20 хв стояти...) це з практики.
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    через одне місце - це коли аварійність і смертність на дорогах серед найвищих в світі
    Єдиним мінусом зменшення дозволеної в місті швидкості буде те, що хтось приїде з пункту А в пункт Б на пару хвилин пізніше.
    І то, це ще не обов"язково. Не дурний придумав "тихше їдеш, далі будеш", цілком може бути навпаки, заспокоєний і впорядкований трафік рухатиметься загалом швидше, ніж якщо на окремих ділянках літати, а на інших потім довго стояти. А, ну ще мінус для кузовщиків і малярів, менше роботи... І в похоронних бюро також важкі часи настануть :)

    натомість плюсів від такого рішення набагато більше

    1. різко знижується ймовірність, а отже кількість ДТП
    2. якщо ДТП все таки сталося, знижується ймовірність смертельних випадків
    3. знижується сума збитків для учасників ДТП, адже машини менше руйнуються
    4. підвищується безпека для пішоходів і велосипедистів, відповідно зростає кількість людей, що користуються велосипедом як транспортним засобом, це + для екології
    5. знижується рівень шуму, житлові квартали, через які пролягають основні транспортні артерії міста, стають комфортнішими для людей

    я розумію, що може трохи для нас дико і незвично, що по тій же Луганській їхати 50.
    ну, по-перше, це зараз Луганська це пустирі і промзони, там, до речі, навіть тротуарів нема, але невдовзі це може змінитися, адже місто розвивається і розбудовується, скоро там можуть бути житлові квартали, відпочинкові зони, парки.
    А по-друге, для таких вулиць можна передбачити якісь спец знаки, які б дозволяли тобі проїхати нею не за 3 хвилини, а значно швидше, наприклад за 2 хвилини і 50 секунд. Правда в кінці ти все одно впрешся в тягучку біля Рукавички, але то фігня, зате ж з я два кілометри проїхав на 10 сек швидше :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    ну і навіщо вводити обмеження по швидкості? просто "ремонтуйте" дороги, як і раніше, і ніхто не буде перевищувати.

    вон, Ватніки, по нано-технологіях ремонтують і мають повне щастя
    1428579267_316526740.jpg
     
  13. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Тут вся проблема в дорогах і освітленні доріг а не в дозволеній швидкості.
    ДТП які стаються через перевищення швидкості стаються при поза 100 км/год , і яка тут буде різниця чи 50 чи 80 дозволена. А от освітлення бракує катастрофічно бо в дощ важко замітити пішохода на темній вулиці а тим більше при повороті.
    Кажи що сциш за свій ровер щоб його хтось незагнув, а може вже загнув, а не швидкість-швидкість:))).
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    а ти шо?, не пам'ятаєш про дверку і кубіту біля школи МВС? :haha:
     
  15. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Ну тут швидкість нульова в кубіти була :))).
    Треба велосипедистам встановити обмеження швидкості :))).
     
    Останнє редагування: 19 лис 2015
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    тільки не тут, тільки не на цьому форумі.....
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    тоді всьо було наоборот, тоді я ровером дверку загнув :)
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    негідник, нашо нищиш майно :haha:
    п/с/ не звертай уваги, винувата дверка. :haha::drinks:
     
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Ще уточнення. Вона погнула свою дверку сама об мій ровер :)

    Ну тут є вина також і моя, а найбільше - наші совкові будівельні норми, які не дозволяють по людськи влаштувати рух на вулицях для різних транспортних засобів, щоб всім було зручно і безпечно.
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Наскільки я пам'ятаю, вона - МІЛІЦІЯнтка, тому вона однозначно винувата.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)