проблема із щепленням - допоможіть діагностувати !!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем serg9, 3 січ 2011.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Корзина дубова не може бути бо вона металічна......))))))))))))))) Можуть на ній лепестки потріскати або поламатись
    230 тис. коли якісний диск і спокійна манера їзди то нормально докатують і до 300 тис.
    Але якщо будеш дивитись в середину зчеплення то же диск напевно треба до заміни...
    Вилка просідає від виробленного фередо але не так багато... тобто наіть як нема накладок на диску зчеплення повинно включатись з зкрипом гуркотом але повинно.... Вилка взагалі стальна і її не так просто зігнути
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дам тут схему
    [​IMG]
     
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    і до чого зобов"язує ця схема?

    хоча то вже мабуть не важливо.
    з понеділка пацієнт їде на вскритіє.
    думаю шо вскритіє покажет :)
     
  4. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Ітак панове, маємо результат.
    Причиною недовижиму, а згодом і тупо невижиму щеплення була ЗЛАМАНА ВИЖИМНА ВИЛКА на щепленні.
    І такий випадок уже зустрічався у нашого одноклубника, тоді, коли йшли дебати про сервіс "Комфорт".
    При нагоді було поставлено новий комплект щеплення фірми LUK, а також замінена вижимна вилка і упор вилки (болтик з пласмасовим закінченням). Тобто щеплення у мене тепер повністю нове.
    Після ремонту я машину просто не впізнав - передачі включаються наче джойстик, педаль щеплення змінилася в двох напрямках: по перше - стала значно легше нажиматись (не знаю чому), а по друге - не потрібно педаль вдавлювати зі всієї дурі в полік, а щеплення бере по середині (тут понятно - була зламана вилка).

    принагідно було випробувано 2 інших головних циліднра щеплення і 1 робочий.
    а так хотілося одразу попасти в точку. але то таке, вже позаду.

    як наслідок, залишився мій головний циліндр щеплення (на В4), а також корзина фірми LUK та диск щеплення фірми SACHS діаметром 228 мм, в цілком робочому стані. так шо якшо кому потрібно, звертайтеся, можу продати.

    p.s. kym, дякую за допомогу, але мусиш і для себе зробити деякі висновки - вилку зігнути не просто, а зламати виявляється просто :))
    завтра постараюсь фотку зробити.
     
    Останнє редагування: 11 січ 2011
  5. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Я так уважно читав цю тему, і так руки свербіли написати про вилку, але після вищевказаних дебатів вирішив мовчати :). Ось до чого доводять такі дебати :)
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хей.... я в якийсь момент просив тебе вручну рухати вилкою...... як ти рухав що не відчув що там не порядок. Друге ти написав що педаль мягка і вертається... при зламаній вилці педаль просто падає... а висновок загальний щоб дістати точнішу відповідь треба давати точніші симптоми. Вживу зломана вилка діагностується за три хвилини... один тисне педаль а другий дивиться на хід штока....
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Олеже, ти повівся як справжній українець. Тепер сміливо зможеш вважати себе "атамщьонним". Справедливість таки є на світі. :D
    Напиши ти тут не дай боже хоч одне слово про вилку, і все життя потім не зміг би собі це пробачити. Так що я навіть радий за тебе, через якусь дурацьку вилку порушити свої правила. В жодному випадку..... :)
     
    Останнє редагування: 12 січ 2011
  8. tyxanton

    tyxanton Active Member

    Авто:
    продано VW Passat Variant B4 2E 1994
    поміняв
    А мені, на славнозвісному сервісі, навіть ніхто не порадив це поміняти.
     
  9. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Я вилкою рухав. І писав про це. вона стояла там як вкопана, жодного руху, тільки була неприродно (на мою думку) віддалена від робочого циліндра на 27мм. то який непорядок я там мав відчути?
    Друге - педаль у мене не падала, а верталася, а вилка тим не менше була зламана. ну вона не була фізично розламана на 2 половини, а тріснула і загнулась, що не давало можливості вижати щеплення.
    Третє - вживу то за 3 хвилини, а там 5 днів мусолили і все одно у вилку не вірив ніхто, крім мене, ну і звичайно ОлегМ, який про це стійко мовчав.

    p.s. хоча якось дивлюся на свої дописи і виглядає так, ніби мені хтось щось винен. але це абсолютно не так. просто тему створив для того, щоб уникнути лишніх двіженій, а зразу приступити до справи.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну от дивися ти в одному пості пишеш
    в другому пишеш
    А тепер скажи що людина на другому кінці коло компа може зрозуміти..... бо я так і не зрозумів чи вона була зламана чи тріснула і загнулась....)))))))))))
    Cмію предположити що вилкою ти рухав двома пальцями. Якщо б ти взяв монтіровку і попробував включити виключити зчеплення то ти зразу все б побачив навіть не маючи досвіду. Для того тобі і схема була дана, але на жаль ти не зрозумів що то має означати і до чого зобовязує.
     
    Останнє редагування: 12 січ 2011
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    я собі цінність спілкування на форумі уявляв так:
    виникла проблема - задав питання з описом симптомів і можливі варіанти причин поломки - люди або з теорії або з практичного досвіду дають поради, в чому саме проблема і радять як її вирішити. принаймні так я для себе визначаю цінність форумів.
    тобто, є проблема, є симптоми, і мені кажуть: гідравліку не чіпай, візьми монтіровку, нажми на вилку і якщо так..... то вилка, якщо не так ....... то гідравліка.
    в моєму ж випадку я отримав купу порад щодо гідравліки, навіть дуже цінну схему з будовою коробки і однозначну думку про те, що вилка і корзина непричетні.
    а коли проблема вирішилась і явні причини виплили на поверхню, то мені кажуть - о, ми ж тобі казали, а ти або симптоми не так написав, або непоняв схему, або непоняв, шо ми тобі казали.......
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    чомусь не можу долучити фотки :nea:
     
  13. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    фотки вилки

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    ППЦ вилці:morning1:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)