Проблема із запалюванням?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Шльома, 7 тра 2007.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    якщо комп помилок не показує то ще не значить що помилок немає... Наприклад ДТОЖ заклинив на +30 град.... помилок не буде а машина буде на постійному підсосі і буде дьоргатись.
    Тре добре продіагностувати і найти що збиває вприск..... бо очевидно діло було не ДХ а в чомусь іншому, і можливий збій ДХ був наслідком іншої поломки
     
  2. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    Можна відключити ДТОЖ і завести машину без нього? І що тоді очікувати без нього?
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можна! заведеться! але с-ма вприску з його допомогою дивиться яка температура двигуна і взалежності від цього корегує суміш (збагачує на холодну, збіднює нагарячу). Критичних наслідків не буде (нчого не заклинить, нічого не поламає), та для чого робити такі маніпуляції? для перевірки працездатності датчика? так його перевіряють за допомогою тестера, термометра та таблиці, або візуально по приборній дошці.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так в тебе комп є, чого ж мовчиш. Тестер відкидаєм. Включаєш запалювання і дивишся покази ДТОЖ на панелі і токази компа. Мають збігатися.
     
  5. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    От пару днів поїздили і машина не глохла на ходу :mocking: - це вже радує. Можливо пройшло їй))). Тепер от є ще така річ - коли заводиш і трішки газ нажимаєш, то з першого разу заведеться, бо інакше заглохне. Що це може бути?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Нехватка бензини при пуску.... або привчив машину заводитись з натисканням педалі газу
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Чудак человек. Говорят тебе ж - посмотри компом что ДТОЖ показывает!
    Правильно Кум говорит, нехватка бензы. А из-за чего? Да из-за того что ДТОЖ говорит мозгу что двигло теплее чем есть на самом деле.
     
  8. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    Про які саме маєш наувазі покази?
    Можеш розказати покроково як дивтись в програмі?
     
  9. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    Це прикол?)
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не прикол, а адптивна система ЕБУ. Якщо будеш машину заводити з підгазовкою як на жигулі. То за декілька запусків вона до такого привчиться і не завдеш без підгазовувань.
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Дійсно не прикол! система вприску запам"ятовує стиль нашої їзди, то після спокійної розміреної їзди так ліниво реагує на "педаль в пол". Принаймі книжка пише саме так.
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В мене на ренохі після відключення аккума потрібно адабтувати блок керування ХХ(звучить серйозно:)) тобто після під"єднання дротів АКБ, вмикаємо запалювання мінімум на 30сек і чуємо "шуршання" шпіндельного двигуна регулювання ХХ (шукає крайні точки), після 30сек запускаємо і двигун плавно вирівнює ХХ до норми. Глянь опис твоєї с-ми вприску там має бути обов"язково такий опис.
     
  13. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    Дякую. А то я щось таке вже сам почав помічати - бо газ по різному любить реагувати після того як хтось інший їздив.
     
  14. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    Коли машину ставимо, то аккум відключаємо, бо до тижня часу він сідає. Акуммів вже декільма міняли - ефект той самий.
    Тепер тре буде помучати машину, без додавання газу, щоб заводилась.
     
  15. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну коли ти знімаєш клему з АКБ в тебе обнуляється ЕБУ і всі налаштування скидаються до базових. Відповідно ти можеш і не завестися через це зранку. Підгазовка рятує ситуацію більшою подачею повітря.
    Тобі треба адаптувати ДЗ в такому випадку через ваг-ком. Вона і сама адаптовується, але після 3-4х запусків двигуна в різних режимах.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ти підключаєш ноут до машини. Очевидно на ноуті запускаєш якусь прогу типу ВАГком або ВАГтул. Там можна не тільки скидати помилки а й дивитись на покази датчиків. Зокрема датчик температури охолоджуючої рідини. Дивишся покази. Вони повинні співпадати хоча б приблизно з реальною температурою. Також в окремій вкладці будуть покази приборки. Там повинна бути така ж температура замельдована.
     
  17. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    Значить залишилось виявити, що в машині АКБ садить. Це можливо зробити в домашніх умовах чи потрібно все таки звертатись до Електрика на сервісі?
     
  18. Adam

    Adam Початківець

    Авто:
    Golf 4 1.4
    В якіій групі знаходиться цей датчик?
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не знаю як в тебе але в мене він був у кількох групах. Думаю або в 000 або в 001.
    Наприклад в ауді так
    Шукай Engine coolant temperature
     
  20. Pavlo_Lviv

    Pavlo_Lviv Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 RP 2E2 1989
    Клубна карта:
    000052
    Дома можливо перевірити, для цього потрібно мати звичайний тестер.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)