Проблема з бензонасосом

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Yur, 13 чер 2010.

  1. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну для механічних для карбюраторів вичитав в неті тиск має бути порядка десь 0,3 бара.
    Але шось мені здається що струя якась слабенька, шкода ніколи не бачив яка вона насправді щоб бути певним.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якось так
     
  3. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Одне вирішив і інше вилізло. Поїхав до карбюраторщика Андрія на Боткіна - опитним путьом дійшли висновку що струя з бензонасосу ненормальна. Попробував продути в зворотньому боці - в бак - не продувалося. За допомогою компресора продули бензопровід в бак. Насос почав качати як має бути - з дійсно нормальною струйою. Я на крилах щастя одразу почав газувати випробовувати, проїхав метрів 500. І знову заглохла і не хотіла заводитися - бензофільтр пустий. І при масланні стартером не наповнюється, разів 2-3 заводилася машина на короткий період (1хв), але все одно глохлаю В кінці кінців взагалі не хоче заводитися. Хоча бензопровід продувається вроді нормально. На жаль Андрій перед тим десь поїхав - то ж спитати шо робити - не було в кого.
    Незнаю в чому проблема - чи повітряна пробка утворилася чи під час продування чи якесь Г піднялося в баці і мішає знову.
    Машину лишив де заглохла - після роботи буду далі мучити. В якому напрямку починати копати не знаю :sad:
     
    Останнє редагування: 6 кві 2011
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відлий бензи в бутилку і шланг від бензонасоса занурь туди. Спробуй завестися.
    Якщо заведеш то спробуй налити ту бензу в шланг бензопроводу і вдягнути на насос. Заведись.
    А загалом кажися бак тре чистити.
    Залізь в багажник і відкинь задню сідуху
    Відкрути 2 кришки і подивись що там в баці твориться.
     
  5. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    На даний момент вирішив проблему.
    Як виявилося насос тепер качає (хоча бензиновий фільтр чомусь не повністю заповнюється бензиною) і качає сильно. Настільки сильно що через деякий час роботи двигуна - з карбюратора в прямому смислі слова ллється бензина, його заливає і машина глохне. Наскільки я розумію - то ігольчатий клапан в поплавковій камері не витримує такого тиску і пропускає, через шо переповнюється поплавкова камера.
    Не знаю чи справа в саме в клапані. Бо коли я переставив у тройніку бензопроводи на карбюратор і обратку місцями машина нормально запрацювала. Раніше клапан в тройніку був підключений до обратки - так і має бути ?Зараз я зменшив за допомогою тройніка напор бензину в карбюратор і в русі по місту поки шо проблем нема, на трасі протестую на днях.
     
  6. SIK

    SIK Active Member

    Авто:
    нива 1.7 2006р.в.
    проблема або з іглою обо підклинює поплавок.
    надіюсь перетікає в середину а не на вулицю?якшо лиється на вулицю через прокладку або ще звідкись,цю проблему потрібно нагайно відремонтувати.може згорітись авто.
     
  7. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну якщо карбюратор закритий повітряним фільтром то лиється всередину.
    Але суть в тому шо коли шланги до тройнічка поміняв місцями - то стало нормально. От тепер думаю, а як він має стояти насправді той тронік, може хтось колись перепутав або спеціально поставив його не так.
     
  8. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Проблема повністю так і не вирішилася. Оскільки клапан в трійнику стояв в напрямку карбюратора - то відповідно бензини не хватало і більше 90-100 машина просто "не хотіла" їхати - дусилася від нехватки бензини. Час від часу не хотіла заводитися, таке враження, що не накачувало бензин в карб, якщо залити шприцом бензин безпосередньо в поплавкову камеру то все ок - але недовго - поки не випрацьовувався той бензин. Я все грішив на ігольчатий клапан в поплавковій камері шо залипає, не тримає і т д...
    Сьогодні в Андрія на Боткіна перебрали той карб - ігольчатий клапан в нормі, а бензина лилася - оскільки насос створював аж занадто сильний тиск (Андрій казав що такого ше не бачив) - мусили трохи більший жикльорчик поставити в сторону карба, а трохи менший лишили в сторону обратки.
    А саме основне що практично в новому бензиновому фільтрі на дні купа якихось уламків чорної пластмаси чи резини, якихось волокон - схоже на те що розслоюється бензопровід - або все це натянуло з бензобаку. Так що схоже прийдеться копати тепер ше й в цому напрямку ((((
     
  9. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    Sasa тобі ж радив подивитись до баку...
     
  10. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Народ, хто може підказати оригінальний номер штока приводу паливного насосу??? Це той що схований в ГБЦ... Можливо можуть бути і самі розміри його, який він повинен бути із заводу. Дуже треба терміново... Дякую.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Хіба в тебе насос розбірний?
    А що сталось?
     
  12. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Sasa, так в мене уже стоїть розбірний Магнеті Мареллі, я міняв насос...
    Та я вже запарився міняти насоси, знову не качають бензин. Така ситуація: От зранку, коли машина холодна, і практично до цього тижня машина працювала нормально, все працювало, А цього тижня, як "сказилась" на холодну все ок, а тільки нагріється, 95С не хоче качати насос. Що я не робив, і тряпочку з водою ложив, і воду лив на нього, нічого не помагає.. Знімаю насос, ставлю старий, який возив зі собою, через хвилину крутіння стартером, машина заводиться... І от коли їду то їду, 60, 100км (протяжності) не важливо, насос качає, тільки но зупинюсь на хв 10 і більше, машина ще заводиться, проїзджає метрів 100-500 і починається та сама історія.. Знову мушу брати той же насос, що я недавно зняв і ставлю його на авто. Все, дальше знов їду поки не зупинюсь на довготривалу зупинку.
    Спочатку думав, що нагріваються клапанки і не тримають, але коли розібравши насос зі швагром виявилось що простішої конструкції не буває, там два РЕЗИНОВИХ клапанки, які прилягають до пласмасової перегородки і перегріватись немає чому.. Але дійсно все таки на "вихід" один клапанок не тримав. Подьоргавши його трошки все стало на місце. Правда розібрали старий насос, і виявили точно же таку картину як і в новому не прилягав той самий клапанок. Ми взяли клапанок з "входу" і поставили на "вихід" ніби все тримає, але чи надовго не знаю..
    Але я питав трішки за інше, можливо я не правильно колись зрозумів. Який привід насосу в 1.3 МН. Розподільчий вал(кулачок) - шток - потім сам насос, який всавляється в ГБЦ і прилягає до того штоку, який в ГБЦ?? Чи розподільчий вал(кулачок) - і сам насос який і прилягає відразу до кулачка??? От мане цікавить про цей шток, що в ГБЦ, не самого насосу.. Бо по етці нічого не міг знайти, а в магазинах просять ориг номер... Цей шток, що разом з насосом, виробітки не має..
    І ще, коли я наступний раз знімав насос, знявши шланг з входу насосу, в фільтр моментально набирається бензин (попередньо бувши пустим). Магістраль продував, все чисто, продувається вільно... Але насос при кручені стартером все таки не качає коли гараячий...
    В кого які будуть думки??? Виручайте знатокі!
    п.с. ремкомплекти до такого насосу продаються? Який номер? Адже вони розбірні, логічно повинні продаватися?
     
    Останнє редагування: 11 тра 2011
  13. alexviy

    alexviy Початківець

    Авто:
    VW Golf II CL 1.3 1987
    Те саме, нагрівається і перестає качати. Або коли гаряча машина і поставити, то не заводиться. Поки шо тряпочки і вода допомагає. Звонив одному майстру, казав шо тре міняти. От тепер думаю, як правильно зробити
     
  14. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Міняти, але ставити нормальний!!! Я після довгих мук і навіть чуть не дійшло до спроби підпалити, вирішив ще раз замінити насос... Купив за 360 грн, поставив і до сьогоднішнього дня при такій жарі, про проблему забув. Навіть розхід став відчутно менший, що могло не порадувати.. Зараз аж приємно їздити. Так, що моя порада міняти насос.
    п.с. до речі виробітки на валу неема!
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Проблема не стільки в насосі як в штоці...очевидно розбитий і при нагріванні збільшується зазор між приводами.
     
  16. alexviy

    alexviy Початківець

    Авто:
    VW Golf II CL 1.3 1987
    новий симптом: їздив вчора до Києва туди-назад, туди їхав вночі, то рано як сонце вже гріло почав грітись і дьоргатись. А назад вже зразу дьоргався, більше 80 не міг їхати навіть. А коли подивився чи тряпочка не висохла, оказалось шо бензонасос холодний. Під одну гірку ледве виїхав, думав шо там вже заночую.

    п.с. який хороший? (марка, де купити)
     
  17. alexviy

    alexviy Початківець

    Авто:
    VW Golf II CL 1.3 1987
    а якщо насос холодний, але на швидкості 90 і більше починає дьоргатись і падає швидкість, в чому справа? не знаю шо шукати...
     
  18. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    В мене така сама фігня була на пассаті кілька разів. Як тільки більше 80-90км їдеш починає дьоргатись, а буває шо аж глохла. Виявилось, що забруднений насос, а саме сіточки вньому. Тому просто їх почистив кісточкою.
     
  19. alexviy

    alexviy Початківець

    Авто:
    VW Golf II CL 1.3 1987
    виявилось, що в мене теж розбірний. вчора розібрав, почистив, нині подивлюсь, як воно себе поведе
     
  20. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Думаю, що просто йому (двигуну) не вистарчає палива... Що там було чистити??? Хіба що на вхідному каналі, там стоїть сіточка (якщо я не помиляюсь) і всередину насосу нічого не попадає.. В мене після заміни насосу по сьогоднішній день проблем не було жодних з машиною!!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)