Проблема з мотором. Порадьте хорошого МОТОРИСТА!!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Exim, 23 лют 2017.

  1. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    та діагностика заключалася в перевірці присутності-відсутності помилок в логах і в стані сажового фільтра.
    Дивився майстер який міняв EGR і ще раз на СТО де міняв роз'єм живлення.
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Я б на твоєму місці пиляв би далі того "майстра"

    І купив би собі ваг ком, бо без нього, як без рук. Тут можна довго гадати, шо, чому, і т.д., поки не зробиш нормальних логів в динаміці, тоді по них можна буде сказати щось конкретніше!
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Код двигуна дай.
    Цікаво як вони реновський розєм присобачили. Французи з німцями не стикуються
     
  4. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    та я б пиляв далі того "майстра", але поки воно проблему не вирішує, людина каже, що все перевірила і машина їде "ідеально", нема до чого придертися - він не зацікавлений з тим возитися, от і розказує про ідеальність.

    За роз'єм казали мені, що там використовується лише 5-ть із 6-ти пінів, так як і в Рено, тому підійшло.
    Код двигуна скину хіба потім або можу vin зараз скинути.
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Скидай. Розшифрую і скину у відповідну тему, розшивровка надалі Вам пригодиться!
     
  6. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    Дякую!
    WVWZZZ1KZDM662003
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
  8. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    Дякую за розшифровку!
    Питали за код двигуна - CFHC - цього достатньо?
     
  9. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    Ну і ще такий нюанс - до прикладу сьогодні їхав на роботу, машина була в стані який я описував вище (недостатня потужність - і так останній тиждень кожен день, тобто в норму не верталося жодного разу), ввечері завів їхати назад, все в нормі.

    Чи порадить хтось майстра, який би міг з цим допомогти?!
    Дякую
     
    Останнє редагування: 18 лип 2017
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якщо такі глюки то знайти це навіть доброму майстру дуже важко буде. Щось вмирає, а коли вмре то помилку покаже, от тоді і знати будеш що це було.
     
  11. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    Цей "нормальний стан" хіба на пару метрів.
    Думаю по симптомах це не щось міфічне, тим більше що все почалося зі зміни EGR.
    Можна почати із простого - перевірити ще раз EGR, шлагни, трубки і т.д. - можливо десь повітря потрапляє, є якась тріщинка.
    Чекати поки щось вмре бажання ніякого не маю) Ну і не завжди помилка показує на реальну проблему.
     
  12. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    І я задам своє питання.
    Отже, запарив мене передув. Ніяк його не вилікую.
    Всі трубки нові, 75-тий клапан новий. Геометрія чиста (почистив тижні 3 тому, коли робив двигун).
    При інтенсивному розгоні, провалля. Заглушив-завів, провалля нема, крутиться нормально.
    До прикладу нині їду, вирубало турьіну на 3200 обертах, заглушив, поїхав далі, розігнався до 140-150, все ок, все крутиться.
    Є підозри на саму турбіну, є можливість підставити турбіну від аналогічного пассата, без тої проблеми.
    Але хочу вивчити питання досконало, аби не марнувати часу.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Достатньо. Це двохлітровий Коммон райл. Втрата потужності може бути з багатьох причин..... Турбіна, тиск в рампі, форсунки, збитий кут вприску, забитий впускний, каталізатор, якщо є, поломані датчики... це так основне. Діагностика це не читання помилок. Помилки видаються коли поламані датчики, і коли занизький тиск палива в рампі... Все решта треба вираховувати по логах. ЕГР не дуже впливає на потужність - він коли працює навпаки понижує потужність на користь екології.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки - це дізель. На ньому не можна їздити як на бензині. Турбіна зразу не розкручується - от і маєш передув - бо тинеш на газ як на бензині.
     
    • Смішно Смішно x 1
  15. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    якщо почалось зі заміи EGR - то й копайте в тому напрямку. Не все правильно поставили. Якщо сподівайтесь, що заміна EGR допоможе - то на нашому паливі він вмре ще швидше.
     
  16. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    Можете когось порекомендувати, хто б поміг з цим розібратися?
     
  17. marickkk

    marickkk Active Member

    Авто:
    Scirocco
    Звернись до Олега М. (067-77-311-77) в нього є електрик (Павло) який думаю вирішить це)))
     
  18. romko_bomko

    romko_bomko Початківець

    Авто:
    Volkswagen Golf VI Variant
    Дякую за контакт!
    А електрик має відношення до цього питання?
     
  19. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    товариша афн (тнвд) і брата ajm (PD) таких проблем немає.
    машина повинна крутитись номально. А не вверх по кн ольги, не тапку в пол, турбіна вирубується.
     
  20. marickkk

    marickkk Active Member

    Авто:
    Scirocco
    він може провести якісну діагностику і дослідити в чому причина
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)