Проблема з мотором, вгадування по симптомах

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем scrap, 29 чер 2017.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Може до 5-ти сотень?
    Бо 5 тис, то під максимумом.
     
  2. Lucky

    Lucky Новачок

    Авто:
    Golf IV
    Звичайно до 5 сотень
     
  3. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Чого тоді пишеш до 5 тис. Попробуй відключити вакуумний шланг від інжектора і заткнути чимось отвір на інжекторі і подивишся на обороти, якщо обороти прийдуть до норми, тоді прийдеться міняти вакуумний через підсос повітря.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Народ, проблема дальше залишається, акумулятор заряжений, масу всюда почистив, перевірив дроти від генератора, поміняв щітки і регулятор напруги на генераторі, машина дальше не заводиться. Стартер не крутить, коли завожу гасне всюди світло, бен/насос працює, приборна панель себе якось дивно веде, стрілка тахометра пригає, коли включаєш габарити, фари і все таке, або провертаєш ключ в перше положення вона зависає на 2500 потім резко падає. Підскажіть будь ласка, куди дивитися, що шукати що провіряти?
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Якщо прикурюєш від іншої машини і все ок то акум в утиль. Якщо все те саме то почекай 5 хв і дай донору підзарядити твій акум і тоді пробуй знов. Якщо не помагає то до електрика, нех шукає КЗ.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А з толкача заводиться?
    Можна пробувати напряму на стартер подавати 12в. Якби треба було допомоги, пиши в приват, принагідно підскочу, глянем що може ще бути.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  7. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Якщо прикурювати від іншої машини, тоді заводиться ну принаймі заводилася, я був в майстра, той що на китайській, він мені виставив запалювання і настроював інжектор, прогазовував і все таке, потім по закінченню всіх процедур, я виїхав з гаража прокатався, все було супер, машинка літає, приїхав назад заглушив, потім заводитись, а вона ніяк, майстер дав мені прикурити і я поїхав. Потім проїхав через весь Львів, зупинився на пів години по своїх справах, прийшов завів і поїхав на діагностику ходової, продіагностували і знов не завелась, дали прикурити і я поїхав, потім вечером ще прокатався, а на ранок вже не міг завести. В той самий день, в мене була ситуація, друг попросив на бмв, дати йому прикурити в нього акум 100, то я спочатку завів свою машину, і на заведженій машині кинув дроти від свого акума на його, щоб трохи підзарядити його акум, я трохи підгазовував, щоб обороти більші були, через 5 хв, він спокійно завівся і ми зняли дроти, я заглушив свою машину, і через хв 15, не міг завестися, мене штовхнули і за 3 метри, я завівся. Уявлення не маю чи я робив все правильно.
     
  8. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    З толкача заводиться, а як на пряму з акумулятора підєднювати?
     
  9. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    якщо їздить і заводилась іншими методами, то може КЗ немає в проводці, бо стільки часу КЗ то воно б натворило вже біди. А як на рахунок того, щоб продіагностувати генератор чи може стартер? Можливо сам генератор десь косячить і не відпрацьовує питання по зарядці.
    Якщо є підозра на акум, то спробуй поставити завідомо робочий, якщо є можливість в друзів попросити.
     
  10. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Акум відносно новий, йому півтора року, 4 міс назад вийшла гарантія, стартер теж міняли, але на б/у, заводилась з пів тика. А генератор незнаю, лампочка зарядки пропадає коли йде зарядка. Єдине що заміти, коли рухаю запобіжниками і самим блоком запобіжників, приборна панель себе дивно веде лампочки то горять то не горять, стрілка тахометра рухається, зависає, пригає верх вниз. Міняв акумулятори маю аж 3 бо всі на машинах
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Скільки вольт на акумі зараз? Скільки вольт на заведеній машині?

    Те що акум новий не значить що заряжений. Ну і якщо там банка закорочена то так і буде все.
    А про 3 машини я не поняв, якщо їхні акуми підставляти то не робить? А якщо від них прикурювати то робить?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  12. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    С
    Скільки зараз вольт на акумі, мені тяжко сказати, я на роботі, зараз попрошу брата ще раз поставити на зарядку і поміряю який вольтаж на заряженому. На рахунок 3х машин, в мене є 3 акума від яких я можу прикурювати, якщо прикуюю то заводиться. Сьогодні вечером попробую прикурити і заодно поміряю вольтаж на заведженій машині. Я не пробував міняти акумулятори, я пробував тільки прикурювати
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    На зарядженому буде вольтаж нормальний, але після того як спробуєш крутити стартером за умови якщо акум дохлий вольтаж зразу сильно впаде, вольт до 11ти напевне.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  14. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Ок я перевірю і відпишуся
     
  15. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Всім велике дякую, сталося Чудо, я завівся. Мій старий акумулятор, якому півтора року, після того як я десять раз заводив авто і без результатно стартер навіть не крутив взагалі, панель приборів згасала в ноль і стрілка тахометра витворяла, що хотіла, поставив його на іншу машину таке саме навіть звуку не подає. При тому, що акумулятор був заряжений, на ньому стоїть індикатор заряду, що показує зеленим кольором, що він заряжений, навіть зараз, по вольтажу на ньому зараз 12,23в, акумулятор 60 Аh. Поставив на свій автомобіль приблизно такий самий акум від іншої машини для перевірки, теж 60Аh, показував 12.93в, з пятого разу завівся і всі рази, що заводився стартер крутив, добре крутив. А зараз поміняв, на ще інший акумулятор, поставив 75Аh, показує зараз 12.53в, заводиться з першого разу нормально в пів тика, на заведженому моторі вольтаж на акумуляторі 14.02в, а на генераторі 14,14в. Скажіть будь ласка, чи є щось в тому поганого, що я з 60 Аh акума, поставив 75аh, бо іншого запасного нема і що це означає, мому старому акуму ср_ка??? Щераз дякую. Автомобіль Пассат б3, 1.8 бензин, інжектор, мотор PB, 1990 рік.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я тобі про це кажу у всіх своїх постах з того часу як ти почав про електрику. Щоб сказати чи він ще хоч чогось вартий відвези його на зелену на ЮРК, там його перевірять і скажуть вердикт.
    Якщо багато їздиш то може бути. Якщо їздиш середньо або мало - то він не буде встигати заряжатися і будеш їздити на незарядженому. Акуму це життя не продовжує, але як тимчасова міра на пару місяців може бути.
     
  17. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Так Саша, ти був правий, знаєш я важко визнати, щось, коли воно дорого коштує. При нагоді відвезу його в ЮРК, шкода акума, грошей коштує. Але я на мучився, на вуліці морозякі страшні. Ключовим моментом для рішення проблеми стали слова дізеля757, в нього так само як і в тебе були підозри на рахунок акума, щоб я просто поміняв акумулятори, мені в голову така ідея навіть не приходила, все про що я думав, це як зарядити, прикурити і штовхнути. В словах мому старому акуму ср_ка, я пропустив букву а).
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Пласмаса

    Пласмаса Початківець

    Авто:
    Passat b3, 1.8 бензин, інжектор, 1990 рік
    Дя
    Дякую, я просто поміняв акумулятори і все запрацювало, а мому старому акумулятору, скоріш за все хана.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Ну і збс, шо проблємка рішена.
    Справа в тому, шо якось я так свого Г2 прикурював, а він не взяв заряду. Тоді я вкинув той акум (старий але робочий) від якого прикурював. І хєрась - двигло запустилось, а тоді зняв клєми і на заведеній поставив свій акум.... потарахкав дізельок і далі все норм.
    Молодець, що вирішив свій трабл.
    Народ, а шо то і де то?
    Пліз контакти чи територіальне розташування?
    Бо якраз тре Гольфовський здати на зарядку.
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Оце досраки інфа на АКБ. Він дає покази тільки по одній банці біля якої стоїть.
    В тебе можуть бути закорочені чи посипавшіся інші банки, а індикатор всеодно буде зелений.
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)