люфт керма Хотів би запитати, можливо хтось мав таку проблему на гольфі 3 кермо з гуром. Весною кермо почало просто нечітко виконувати свої функції, тобто люфт та нечітке керування, якихось звуків крім стандартних гуру(він завжди гудів хз чи нормально) ніякіх постукувань та скрипів не було... Поїхали на сервіс, там сказали ппц рейці, рейку відремонтували, поставили, результат 0. Все то смае, вже звик, але... в чому може бути причина? Оскільки не маю особливого досвіду кулібінства, то попросив би зі всіма деталями та нюансами від чого він може бути, та що краще в першу чергу перевіряти, та як краще, а також чи може такі проблеми показати комп діагностика?
Комп непокаже проблему механічного характеру. Після зимових доріг могло розбити ходову, шарові, наконечники, рульові тяги, підшипники, саленблоки, верхню опору стійки, саму стійку, також незабуваємо і про задню підвіску. Одну причину ти продіагностував і вилікував, залишилось продіагностувати ще трішки!
- була аналогічна проблема - люфтив і на малій швидкості постукав штурвал. Всі майстри мені однозначно сказали - хрестовина (карданчик). Я повірив - зняв хрестовину, а вона добрісінька, люфтів взагалі не було. Проблема виявилась в нижньому підшипнику, як в принципі з самого початку я і думав. Заказав оригінал, маю спокій. Зніми повністю рульову колонку і перевір на нижньому підшипнику люфт, якщо він є підшипник під заміну.
Як не прикро - але варіант поломки був найгірший - кирдик рульовій рейці В пошуках іншої, обіцяли дістати, але якщо в когось є на приміті - дайте знати, бо шось на шротах не густо .
Наскільки я розумію всі рейки без гідропідсилювача однакові незалежно від обєму двигуна і року випуску Гольфа/Джети?
напевно так,що в твоЇй рейці полетіло? я маю своЇ бо перейшов на гідравліку назад напевно не буду вертатись.
доречі, я почав цю тему т.як у мене були проблеми. доповідаю - проблема вирішилась підтяжкою ремня насоса ГУР. Дякую всім за поради і допомогу !!!
Взагаліто там три варіанта: крупний шліц наприклад 17(прошу не придиратися до цифри, хто пам"ятає точно поправте), є ще один крупний наприклад на 20, і мілкий на 40. Кількість шліців точно не пам"ятаю, але сам стикнувся з даною проблемою бо міняв перед новим роком собі рейку, прийшлося і карданчик під неї купувати. Тільки одне но на гольфі2 використовували лише два шліца(наприклад на 20 та на 40), а на аудюхі три, тому карданчик на третю рейку ти незнайдеш під гольф. Будь уважним, бо я потратив день на пошуки(третіх рейок було валом + ціни дуууууже приємні), в результаті купив рейку з мілким шліцом та китайський карданчик(який знайшов). Успіху!!!
Конкретно не знаю що полетіло, але на сервісі в Олега сказали що її треба міняти, закручена до упора, є люфт - це з того шо я зрозумів. Вчора ввечері вже почав руль так клинити - що страшно їздити, терміново треба міняти. Якщо в Тебе є - я б купив, мій телефон 097-921-46-7вісім. Передзвони будь-ласка або дай свій номер, бажано чим швидше.
Закінчилася моя епопея з рейкою - була взята в нашого одноклубника Kam@toZа, на всякий випадок взяв зразу з карданчиками. Ставив в Олега в Городку. Як виявилося карданчики взяв не даремно, шліци моєї рейки виявилися не такі - більші і рідші, та й карданчики були мої трохи вже колхожені на них були сліди зварки, з радістю замінив. Один наконечник був добрий - один купив новий за 78грн. Моя стара рейка була в дуже жахливому стані, люфт (чи як це називається) був більше сантиметра. Після заміни кермо крутиться набагато легше, таке враження що гідропідсилювач зявився ))) Всім одноклубникам дякую за допомогу на форумі і в реалі
Хлопці потрібна ваша думка: машину самовільно "тягає" по дорозі, тобто при їзді прямолінійно може потягнути в сторону(будьяку) люфта вроді немає, шаровим та наконечникам трохи більше місяця, чи може це бути через салінблоки задньої балки, чи всетаки це проблема передка? Наперед дякую!!!
мені здається що потрібно розвал сходження зробити, коли в себе у пасаті самостійно міняв рейку рульву, і виставив не надто добре тяги рульві а хотілося провірити чи все гуд, виїхав на трасу так не міг рівномірно їхати, то вліво, то в право... рулем крутив як напевно в тракторі трактористи))) а ризину палену не чути коли додому приїзджаєш??? або коли входиш чи виходиш із повороту не піщить вона??? ніби із місця стартуєш із буксами.
полюбому перевір шарові,рульові наконечники,якщо все добре тоді геометрія (в мене таке було від шарових опор).Удачі.
Це не здорова штука ...треба уважно передивитись передок. Починаючи від стойок кінчаючи стабілізатором і півосями..... можливий варіант що щось десь або тріснуло, або виробився сильний люфт... може розвалитися на ходу.....!!! Може браковані З/Ч
Ітак проблема вирішена: заїхав до толкового майстра на КОМП"ЮТЕРНИЙ розвал-сходження, він все передивився, і головне виставив розвал, хоча всі попередні майстри казали що в мене розвал не виставляється. Сходження також небуло (от вам і лазерний розвал-сходження) виставив, взяв з мене 90грн розпечатав бланк діагностики і відправив в дорогу. Дякую хлопці за ваші відповіді, за + я незабув