На днях почав глохнути і виявилось, що в фільтрі була вода (у відстійнику), поміняв фільтр, але незнаю скільки води ще є у баку. Читав, що бензин не змішується з водою і рано чи пізно знову піде вода. Як краще з цим боротись? Лити 200 гр. спирту, щоб розмішався з водою, чи пробувати зняти бак і злити все. Більш схиляюсь до зняття баку, але ніколи того не робив. З того, що прочитав, то потрібно зняти клему, біля горловини має бути 1чи 2 болти кріплення і знизу 3 металеві ремні, які його тримають. Не зрозумів, як підєднаний рівень пального. І питання, чи це можна зробити це без ями? Насосу в баці немає, 1,3 карб.
є варіант викрутити звеху кришку зі салону, злити бензу шлангом , то що не злилось губкою і витерти шматою насухо. залити назад бензу , але виливати недокінця бо внизу води троха буде. п.с. собі так робив коли датчик рівня міняв
незна, що із середини є доступ до середини баку, то кругла +- 20 см пластмасова кришка? І бензин старий не планую назад заливати, якраз виїзджаю до мінімума його
ну у мене кришка металева на 3 самонарізи а потім великою пласмасовою гайкою +- 20 см прикручена кришка-датчик рівня з поплавком. коли виїздиш то можеш просто це зняти і витерти насухо... як на мене бак геморніше знімати , а особливо ставити ( я це робив і думав що ним легше маніпулювати ))
на дні багажника, праворуч, блище до сідушки, відкручуєш круглу кришку на 3 болтики маленьких, от там і "поплавок" закручений величенькою пластмасовою гайкою, + там під'єднані контакти, що дають інфу на приборку про рівень палива. vwiskasha правий, краще зсередини багажнику добратись до нутра баку. А от виїжджати до нуля бензин, який там зі всякою хрєнью і водою, то такого я б не рекомендував. Через той отвір, що в багажнику, куди "поплавок" вставляється, можна сміло ганчірками вимакати всі залишки з баку.