проблеми з гідропідсилювачем

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем player777, 11 лис 2010.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Навантаження вага машини.... інжектора якраз і вистарчає на пару метрів. Компютер може підрегулювати нагрузку на 50 обертів. Чому в документації на авто в основному і вказують інтервал обертів на ХХ +/- 50... на деяких моделях трохи більше. Але при русі вперед збільшується опір ... в той самий час дросель закритий а датчик обертів колінвала дає максимальні оберти на ХХ і компютер не знає що робити і скидує оберти ХХ до номінальних і в той момент КПП тормозить і двигун глохне. Чому дуже часто цього не відбувається. Для більшої прийомистості накручують оберти + 100. Скажем замість 850 - 950... компютер сприймає це як адаптаційний режим і встановлює ХХ замість 850 ... 950. А потім ще добавляє +50 на ХХ от і получається 1000об...і машина по рівній поверхні вже може їхати сама, але все одно при найменшому збільшенні нагрузки глохне.
    Панове ... представте ситуацію ... ви вийшли з машини ...залишили вкл. двигун... а в машині бавиться дитина і вкл передачу і машина поїхала, або лишили машину на вкл передачі, а десь закоротила проводка і машина сама завелась.... виробник такого ніколи б не допустив.
     
    Останнє редагування: 13 лис 2010
  2. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Ти наводиш логічні пояснення, але факт залишається фактом, сьогодні спеціально поекспериментував, коли їхав, - дуже-дуже помало їде на 1 і майже так само на 2-ій передачі, при оборотах рівних холостим, при цьому не відччувалось, шо машині шось бракує, просто помаленько повзла. В даному випадку мою машину не берем до уваги, машина має поважний вік, не все коректно може працювати (зношене сцеплення, кимось підрегульований вприск і т.д.). Але читав на форумах про нові машини, в яких ще не "колупалися", і вони себе вели так само.
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Маю авто 2006 року, накільки я зрозумів мова йде про те що двигун працюючи на ХХ має силу штовхати авто при ввімкненій 1 чи 2 передачі, якщо все вірно зрозумів то це так і має бути, адже на понижених передачах двигуну легко. + в мене стоїть моторкик який регулює ХХ в залежності від нагрузки(ввімкнення кондюка, чи нагрузка через гідропідсилювач) та температури двигуна, але оберти вище за 1000 він не дає, та коли навантаження велике двигун глохне.
    Згоден що француз від німця відрізняється: тобто в мене ХХ регулюється подачею повітря, а електроніка пдганяє дозу пального до оптимальних, а в даному випадку можливо просто дається збагачена суміш взалежності від навнтаження двигуна.
    Двигун неповинен глохнути при будь яких умовах експлуатації, лише одна умова допускається- вимкнення запалення:)
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Підсоси. Комп визначає навантаження на двигун в залежності від вакууму у впускному коллекторі. Я б шукав неврахований підсос повітря.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Дякую за допис! В мене все гуд в цьому плані(тьфу, тьфу,тьфу), я просто приводив опис роботи моєї системи регулювання ХХ. А глохне коли наприклад кинути щеплення недаючи газу, тобто банальна помилка, чи замість 1ї передачі втикнути 3тю:)
     
    Останнє редагування: 15 лис 2010

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)