Проблеми з пічкою Passat В4

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем F3000, 29 жов 2009.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я не буду вдаватись в основи фізики рідин, а на простий хлопський розум пропоную тобі в дволітровий баняк налити два літра антифризу поставити на кухню нагріти до 90 град. (робоча температура двигуна) накрити кришкою і знайти під кришкою тиск 1.5 бара. Нагадую тобі також що колесо на якому їздить твоя машина має в середині 1.9 атм( тих самих бар для рідин). Так от по твоїй логіці під кришкою на кухні має бути тиск на 0. 4 бар меньший як в колесі, а насправді на кухню з баняка вильється може грам 100 антифризу. А тепер подумай про що ти на пустому місці затіяв спір.
    А тепер серйозно. Антифриз має точку кипіння більшу 100 град спеціально для того щоб не закипав і не створював повітряних пробок та додатковий тиск який може порвати патрубки.
    Ти звернув увагу що помпа стоїть в тому місці де проходить розділення водяних потоків з одного грубого патрубка в багато маленьких, я маю на увазі охолодження ГБЦ і блоку циліндрів. Ось тут і створюється тиск. І якщо б не закон Паскаля то неможливо було б охолодити ГБЦ і блок. Помпа нагнітає рідину тобто створює тиск(а не надає швидкість рідині). Швидкість створюється по Закону Паскаля при зменшені діаметру прохідного отвору. Таким чином чим більший тиск тим більша швидкість проходження ОР через ГБЦ і тим краще охолодження.
    Test pressure: 1.4...1.6 bar - Означає що Тест тиску ОР повинен показати 1.4-.1-6 бар а решту має стравити Radiator cap.
    ---------------------------------------------------
    І останнє: якраз я і не заставляв чоловіка міряти а рекомендував на ощуп опреділитися в твердості патрубків - бо знаю що то не просто
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    :D вже поставив кастрюльку - гріється. І вже 1 бар нагріло

    А куда він потім дівається коли проходить весь круг? Система ж герметична.

    Я не маю сили і бажання з тобою сперечатись. Просто хочу наголосити що НІДЕ в мануалах не написано що помпа створює тиск 1.4...1.6 bar.
    Якщо таке написано то дай ссилку з задоволенням почитаю, а якщо ні то не роби хибних висновків.
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    помпа створює тиск. але мінімальний, такий, щоб підняти воду знизу мотора перегнати його наверх по головці, пічці.

    По проблемі пічки - Більш за все, що можливо перепутані патрубки, якщо клапанів нема і т.д.
    я зі своєю довго мучився. Навіть Мартіні писав, щоб він сфоткав свої, бо машини ( Жо-60) одинакові...були.... а коли міняв двигло - не позначив, де головка, а де обратка на пічці була. пробував методом тика.

    Може бути ще одне - в мене на відкривання пічки знизу стоїть електромотор, що вікриває вхід. попала колись туда якась с...ань і його кланило. довго махався, (шукав троса, бо думав на тросіку має відкриватись), поки заліз під низ і найшов якогось болтика, що там застряг.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Злий всю ОР і залий її як пише мануал:
    Процес самої заливки без спецпристроїв повинен зайняти ~5 хвилин.
    Лий помаленьку щоб ніде пробка не утворилась.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    І не треба.. Почитай шкільні підручники фізики...подивись креслення двигуна і все тобі буде ясно....якщо захочеш розібратись і до кінця вивчити механіку процесу.
    Один єдиний правильний мануал на всі VAGи то Ельза і ти сам там вичитав Test pressure: 1.4...1.6 bar
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Done
    Так, Ельза рулить 100% згідний. Але ти третій раз пишеш тестовий тиск для кришки бачка а не для помпи. Навіщо? В автора нормальна кришка бачка, він її навіть міняв.
    Я тобі ще раз повторюю що ніде не написано що тиск що видає помпа = 1.4...1.6 bar тому перестань тулити цифри граничного тиску що має вже стравлюватись кришкою, а не генеруватись помпою.
    Ти вже нагрів машину? Відкрив кришку бачка? Попробував чи патрубки стали мякшими після цього?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну ...блін. Кришка то є регулятор, який регулює а не створює. Створює то що крутиться. Щоб тобі ясніше було то турбіна в турбомоторах працює по тому самому принципу... нагнітає повітря і створює тиск, тілько для повітря обороти більші потрібно
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Коротше. Дай відповіть на просте питання.
    Ти згоден що ніде не написано ПРЯМО що "водяна помпа створює тиск 1.4...1.6 bar"?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну ...блін ....дістав мене. Я навіть не шукав де би то було написано, робити мені нічого. Кожна література призначена для відповідного рівня освіти. То є саме собою зрозуміле. Якщо пишуть, що лампочка світить ...то ніхто не описує, що там ніхром. опір, сила струму..і т.д. Якщо не можеш зрозуміти фізику процесу то або вір на слово, або вивчи досконало сам процес читаючи літературу починаючи з шкільних підручників. І чого тільки в школі вчать...????
    ----------------------------------------------
    Все закриваю тему.
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Ця нова пічка часом не 4MAX???
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Я бачу що не шукав. Звичайно, навіщо ж щось шукати якщо ніколи не помиляєшся!? Так?
    Жан-Жак Руссо казав:
    Имейте в виду, что никогда незнание не делает зла; пагубно только заблуждение. Заблуждаются же люди не потому, что не знают, а потому, что воображают себя знающими.

    І повір, ти мене дістав не менше.
    ----------------------------------------------
    Все закриваю тему.
     
  12. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Та Ви що. . . А мені що робити, якщо у мене в цему місці лише термостат і датчики температури, а помпа з протилежного боку і нею натягується ремінь ГРМ.
    А тиск в системі - гуд. . .
     
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Тиск і швидкість руху рідини це дві взаємоповязані величини. Але конструктивно помпа зроблена дуже грубо(великі зазори, груба обробка матеріалів) + до всього (незнаю як в блоках 1,6 чи 1,8) помпою регулюється натяг ременя ГРМ тобто вона зміщується відносно центра та відносно стінок що зменшує її єфективність(збільш зазори в компресорі і він відразу перстане нагнітати). Що до проблеми яку підняв автор звісно по перше перевір патрубки, по друге якщо система зроблена як в г2(шторками)перевір можливо якась шторка і невідкривається, або пропускає холодне повітря.
     
  14. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    ОК, панове, то що ж мені робити?
    Мені вже кажуть термостат міняти, та я вважаю, що він тут взагалі нідочого - двигун не гріється і не грівся влітку при великих навантаженнях, а до пічки не має відношення тимпаче.
    Ще раз повторюсь, підозра на помпу є через те, що при знятті шлангу ОР до пічки тиск в ньому досить слабкий (при холостих - капельки, при обертах - невеликий потічок, хоча повинен бути напір).
     
  15. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Я тебе запитував, радіатор часом не фірми 4-МАХ???
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так. Термостат нідочого. Може дійсно бути помпа. Але ти кажеш "Помпу розбирали, ніби все нормально". Може майстри казали що дивилися а насправді недивились? Крильчатка помпи просто не повинна прокручуватись на штоку. Якщо розбирали то не могли не помітити.
    Як на мене то єдиний варіант - завоздушування в районі помпи - тоді вона не зможе толком гнати воду.
    Ти пробував злити і знов залити ОЖ як я казав?
     
  17. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Можливо, але що це міняє, якщо тиск на вході недостатній?
     
  18. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    То такі майстри розбирали, що вдруге їм машину віддав би хіба під дулом пістолета, тому не впевнений що там все ОК.
    А для чого зливати ОР щоб розвоздушити? Я ж це робив примусово, у всіх шлангах, та й система ох-ня тут із саморозвоздушуванням. Наголошу, після примусового розвоздушування пічка працювала деякий час.
    Але є нюанс - розвоздушування робив під кутом на естакаді, коли перед машини був вгорі. Оскільки пічка виявилася внизу, можливо, це і означає, що помпі легше качати ОР в пічку під кутом. Принаймні, це логічно підтверджує недостатню ефективність роботи помпи.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну якщо майстри такі як ти кажеш то тоді було б добре таки перевірити помпу.
    А якщо воздух в помпі був? Ти поставив передком вверх і воздух з помпи пішов в сторону радіатора, до помпи прийшла вода тому й помпа почала краще качати. Машина зїхала з естакади - повітря вернулося в помпу.
    Як такий варіант?
    Звичайно може бути що й твоя правда.

    А навіщо передок на естакаду ставити щоб розвоздушити? Це ж не Волга в якої пробка на радіаторі? Яка саме процедура?
     
  20. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Помпа в мене стоїть в самому низу під генератором і компресором кондиціонера, тому не думаю, що з'їхавши з естакади туди могло назад потрапити повітря.
    Про прокачку "під кутом" поясню трохи пізніше (мушу бігти ненадовго).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)