Проблеми з пічкою Passat В4

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем F3000, 29 жов 2009.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тобто через шланг обратки не повинна бігти струя ОР постійно?
     
    Останнє редагування: 17 лис 2009
  2. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Ти пропонуєш третю помпу поставити?
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Там було про бачок.
    Все залежить від схеми водяного охолодження. Якщо бачок підєднаний тоненьким шлангом до грубого шлангу,який виходить з ГБЦ то через нього циркуляція не передбачена він тільки для розширення і для заливки. Були варіанти коли з пласмасового трійника коло ГБЦ було відгалуження на бачок тоді була циркуляція.
    ---------------------------------------------------------
    А через обратку повинна бути циркуляція і обовязково, а обратка то та обратка яка іде прямо в помпу... щоб ми тут не запутались в термінах
     
    Останнє редагування: 18 лис 2009
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо чесно наіть не знаю що тобі порадити. Логіка підказує що дві помпи не можуть бути погані. Так само невідомо чи ти правильно оцінив тиск ОР бо тиск води створюється не зразу а десь через 15-20 хв в залежності від оборотів помпи. В принципі лишається одне, або бракована пічка, або десь щось забито. Тільки як би було забито то в тебе би гуляла температура двигуна.
     
  5. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Справді, тиск самої помпи оцінити важко, але у знятому вхідному шлангу пічки тиск (напір) повинен бути значно більшим ніж є. Адже тиск ОР, необхідний для циркуляції через пічку, повинен створюватися одразу після запуску двигуна, навіть коли він зовсім холодний. Колись на моєму старому Жигулику пічка починала непогано гріти після 4...5 хв після холодного запуску - так має бути у всіх справних авто.

    Теорію бракованої пічки відкидаю одразу, бо при певних обставинах (читайте вище) пічка гріє. Добре гріє!

    А чому ти вважаєш, що при забитій системі температура гуляла б? Це відбувалося хіба б тоді, коли там щось би "бігало" (шматок шмати, залишки прокладки, інший твердий предмет), та якщо забиття статичне - робоча температура двигуна повинна бути сталою (нормальною або завищеною).
     
    Останнє редагування: 18 лис 2009
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    тьам можуть ще гуляти куски силікрну чи то герметику. таке буває. кріпиш якусь фігню - силікон попадає в середину. потім плаває по системі поки десь не зупиниться..... ти не пробував промивати те все, як я писав???
    тре файненький шланг з напором води і будеш ввидіти)))
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну поперше вона в тебе не гріє нормально а тільки при певних обставинах і через те я не був би так впевнений.
    Жигулівська водяна система проста як палка і через те надійна. Німці трохи накрутили, але то через те що є моделі з кондеціонером і без. Але все одно чудес не буває. Або помпа, або забито, або пічка.
     
  8. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Всім привіт!
    Нарешті! Нарешті вдалося усунути проблему, пічка запрацювала!:yahoo:

    Ганьба львівським майстрам в кого я був!!! :ireful1: 8 "спеців" об"їздив, три місяці боровся із проблемою! Ви б чули які ідеї вони підкидували окрім того, що вже було зроблено (див. раніше), напр., доставити електричну (!) помпу для заганяння ОР в пічку! Одним словом, знайшов одного майстра в м. Костополі Рівненської області (добре, що були там справи) і він всього-навсього запхав шланг меншого діаметру у шланг, який з'єднює підігрів впускного колектора зі шлангом "обратки", зменшивши таким чином його поперечне січення! Циркуляція відразу внормалізувалась, пічка запрацювала на 100%, температура двигуна навіть знизилась (було стабільно 95 С, зараз 90 С). Суть його "тюнінгу" сказати він відмовився (секрет фірми!), сказав тільки, що в колекторі є якийсь "йожик", він не працює і тому порушувалась нормальна циркуляція ОР. Але чому він тоді зменшив січення у шлангу? Чесно кажучи, про "йожик" чую вперше. Може хтось підкаже що то таке, для чого і як працює?

    P.S. Дякую всім форумчанам, які відгукнулись на мою проблему - приємно, що є люди, які хочуть допомогти і співпереживають, радять, підказують.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Він стоїть на карбах і моноінжекторах. Він електричний. Виглядає як радіатор на процессорі але замість пластин має "голки". Стоїть для підігріву впускної суміші на старті і початку роботи холодного двигуна для полегшення воспламеніння цієї суміші. Цей йож нічого немає до системи охолодження тому зсилання на нього мені не зрозумілі. Треба додатково поритися можливо я щось упустив.

    На рахунок заміни шлангу... Думаю все-таки помогла не заміна січення а розвоздушка, хоча це тільки ІМХО.

    Радий що все вирішилося.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Йоржик для ліпшого підгріву суміші. Він нічого спільного з ОР не має. То тобі сказали щоб шось сказати. Зменшення січення збільшило швидкість руху ОР. Думаю що справжньої причини нероботи пічки не знайшли. Пічка повинна працювати при всіх заводських розмірах патрубків. Проблему вирішили штучно... і слава богу.... Можна лише теоретично допустити що в тебе працює не ціла пічка а частина. Збільшення швидкості руху ОР підняло температуру в цій частині пічки що працює відповідно складається враження що працює ціла пічка.
     
    Останнє редагування: 19 січ 2010
  11. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    Ежик це підігрівач повітря в впускному колекторі на авто з моновприском або карбом і до пічки він немає жодного відношення,єдине що його походу може звязувати з системою охолодження це датчик на трійнику.Виглядає він приблизно так: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=11877&hl=обрили ежика
     
    Останнє редагування: 19 січ 2010
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Пропоную ще один перевірений метод по розвоздушуванню пічки, якщо є на то підозра.
    Технологія :
    0.Зляти рідину з системи.
    1. Відкрутити заливний бачок і закріпити в найвищій точці під капотом (кришку не закручувати).
    2. Зняти шланг з виходу пічки до дірочки (якщо нема дірочки то так щоб рідина виходила з шлангу, але потім шланг легко на місце поставити)
    3. Заляти в бачок максимум рідини (потім постійно доливати якшо зменшується меньше МІN)
    4. Як потече ОР з шлангу пічки ...шланг назад на трубку і хомут на місце.
    5. Можна в магазин за пивом на 15-20 хв.
    6. Бачок на місце не ставим ...пива не пьєм..Закручуєм кришку бачка і заводим двигун.
    7. Грієм двигун (бажано час від часу оберти 2500-3000) поки не включиться вентилятор радіатора.
    8. Тепер пєм пиво.. чекаєм поки трохи охолодне двигун.
    9. Бачок можна ставити на місце.
    10. Помаленьку відкручуєм кришку бачка стравлюючи тиск ..Увага! В бачку кипяток може ошпарити. Все робити дуже акуратно
    11. Можна пити ще пиво, як закінчилось то до магазину.
    12. Чекаєм поки охолоне до 30-40 грд...... доливаєм ОР до МАХ.
    13. Закручуєм кришку бачка.
    14 Можна їхати..... якщо пива не пили.
     
    Останнє редагування: 20 січ 2010
  13. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Тут справа не у розвоздушуванні.
    Пічка не гріла тому, що практично не було тиску на вході. Після розвоздушування тиск з"являвся і пічка гріла на 100%... максимум декілька годин. Потім ефективність зменшувалась і доходила практично до нуля (трохи гріла тільки на високих обертах). Розвоздушиш примусово - знову працює і процес повторюється.
    Очевидно, що проблема була в циркуляції ОР, але не збагну що він там натворив? Ну зменшив січення, ну збільшив швидкість, але чомусь німці спроектували його з більшим січенням? Хотів би докопатися до суті проблеми, бо той чувак мовчить як партизан. Тероризувати його не хочеться, бо все-таки зробив (слава Богу!) те, що багато майстрів вважали аномалією.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    І в розвоздушуванню також. Воздух в пічці то то саме що забита пічка. Якщо пічку криво змонтували, або перекосили то у правому верхньому куті пічки завжди буде збиратись повітря. І чим слабше качає помпа і чим довше їздиш тим більше повітря.
    про тиск на вході тяжко сказати...його заміряти практично не можливо. Треба мати спец.пристосування. А от легкому проходженні ОР щось мішало. Або ви криво пічку змонтували. або пічка таки бракована... тобто забита в серидині. І вона з часом завоздушувалась
    Я вже писав тобі - зменшивши січення збільшив швидкість ОР а відповідно і збільшилась температура пічки... і тобі здається що гріє ціла пічка... а насправді все як було так і лишилось. Я так думаю твій майстер не шукав твоєї причини нероботи пічки. Він просто виробив собі технологію як збільшити температуру любої забитої пічки... і честь йому за то.
     
  15. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Справа в тому, що зменшив він січення шлангу, який іде з колектора у зливний шланг (перед металевою трубкою), у зливну магістраль. Забитість пічки відкидаю - вона нова, а після монтажу її ніхто не чистив. Пічка не може гріти, коли від"єднавши вхід у пічку при працюючому двигуні з шлангу не текла ОХ взагалі і починала текти ну дуже мінімальною струєю на високих обертах! А тиску не було з причини порушення циркуляції, бо заміна помпи і промивка системи нічого не дали.
     
  16. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці пояснінь будь ласка який шланг зробили меншого січення? Той що йде від термостата(пласмасового розподільника) чи той що ближче до помпи?(в мене 1,3 тому двигуни відрізняються, хоча маю надію що принцип тойже).
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я так зрозумів, що шланг, який виходить з пічки до помпи. А вставку зробили десь посередині перед зєднанням з металічною трубкою після виходу з пічки. При такій схемі пічка грає роль накопичувального бачка.
     
  18. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Зробили меншим січення шлангу, який іде від впускного колектора (підігрів колектора) до шлангу, що йде від виходу пічки до помпи (спочатку гумовий, потім переходить в металеву трубку).
    Цей "колекторний" шланг ітак менший по діаметру від інших, а тут зробили ще меншим.
     
  19. F3000

    F3000 Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    І ще одне. Зауважив, що на пластиковому трійнику поміняний місцями з заглушкою термодатчик! Він спочатку стояв дальше від двигуна і ближче до переду машини, тепер навпаки. Це теж, можливо, на щось вплинуло, тимпаче, що раніше він стояв якраз на виході тонкого шлангу "обратки" у РБ. А його розповіді про всякі там "їжачки" чисті байки. Може і шланг запхав для замилювання очей! Державна таємниця все-таки для львівських майстрів!
     
  20. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    Так до слова,в мене сьогодні цей термодатчик полетів :sad: ніколи не міг подумати що така маленька бздюлька стільки мінінгіту може наробити :sad:
    Р.С. перепрошую за оффтоп
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)