проблеми з розходом палива

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем SUS2810, 22 тра 2012.

  1. оксана 1322

    оксана 1322 Початківець

    Авто:
    VW Polo
    10 літрів по місту при теперішніх пробках це навіть не багато:i-m_so_happy: для порівняння в мене 1,4, їзда з дня в день в змішаному циклі, виходить середній розхід біля 7 літрів, переключаюсь на 2700-3000:hi:
     
  2. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Це на електро гибриді?
    А що рухає двигуном в цей час?
    Просвітіть будь-ласка а то не обізнаний.
     
  3. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Ні, це звичайний tdi.
    Якщо двигун занадто рухається, то можна і до майстра не доїхати.
    А автом рухає точно та ж сила, яка рухає розігнане авто на нейтральній передачі.
    Принаймні, так фізика каже :)
     
  4. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    тут може іти мозмова як і про системи рекоперації ,так і про електродвигуни які працють в бмежених поки режимах,це дооооооооооовга тема і дискуууууусія
     
  5. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Правильно. По інерції йде рух. І двигун всерівно працює.
    Питання. Що рухає двигуном при витраті в 0-палива?
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не існує витрати "0", якщо двигун працює - він їсть паливо, єдине, що в деяких випадках він їсть його мінімум з можливого. Що і мається на увазі, коли кажуть що він нічо не їсть. А пішло це все, коли авта почали обладнувати бортовими компютерами, які показують розхід палива в певний момент, ток режим про який йде мова, на компі (в більшості випадків) розхід показує "0".:russian_ru:
     
  7. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Висновок:
    Фізика дійсна хіба що до ровера.:rofl:
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трохи не так. існує режим коли двигун не споживає палива. При стандарті Евро-2 такий режим став обовязковим. Це режим коли оберти двигуна вищі від 1600-1700. педаль газу відпущена до кінця(фактично ХХ) і температура двигуна більше 80 град. В такому режимі компютер відключає подачу бензини і гасить іскру. Як тільки оберти стануть 1300-1400 компютер відновлює подачу палива і іскри щоб двигун не заглох. Цей режим ще називають гальмування двигуном. Це режим є на всіх інжекторних вприсках і на дізелях де управління компютером
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Дякую, kym, за доступне пояснення - аж сама зрозуміла, як воно відбувається ;) :lol:
    Але мені подобається суть попередніх дописів: ЗІЛ накатом може йти, а от для сучасного VW це вже неможливе!
     
  10. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Накатом може рухатись будь-яке авто.
    На нейтральній передачі вимкніть запалювання і котіться на здоров'я.
    Це і є "накат"
     
  11. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Як видно з попередніх дописів, не всі погоджуються з цим законом фізики.
    Але йшлося про те, що у ЗІЛ-ах можна було розігнати авто, вимкнути запалювання і котитися. А в сучасних автах вимкнути запалювання = зробити посадку в найближчому рові (через заблоковане кермо). Котитися можна на нейтральній передачі, але економніше - на ввімкненій передачі (без натискання на педаль газу).
     
  12. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    А в яких сучасних авто блокується кермо при вимкненому запалюванні ?
    Це хіба витягнути ключ, брелок, або викинути через вікно транспондер.
     
  13. player777

    player777 Active Member

    Авто:
    Golf 3 1.8 ADD 1996 Тушкан
    Руль не заблокується,і доречі можна так котитись,єкономія дійсно найбільша,але їхати так можна лише в тому випадку якщо ти "тормоз",бо тоді тормозів не треба!))
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Малось на увазі не блокування а відсутність гідропідсилення (гідрак в такому режимі не працює) і тоді тре сильно руками крутити, а якщо колеса завеликі то тоді дійсно трудно. плюс гідропідсилення тормозів
     
  15. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та це "коню понятно". Про гідрак і гальма.
    Але руль не блокується !
     
  16. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Ну що ж, не було іншого виходу, як кинути свою надтермінову справу і піти на стоянку, принести з авта сервісну книжку.
    Цитую: зошит 3, розділ 2 "Їзда":

    с. 6, жирним шрифтом, у рамочці з червоним трикутником і знаком оклику:

    "Ніколи не вимикати мотора, поки автомобіль повністю не зупиниться. Це може спричинити втрату контролю над автомобілем. Це може призвести до аварії і серйозних травм."

    Виробник не пише про виймання ключа, а про зупинку двигуна.
    Це так - до слова.

    А взагалі-то розмова була про те, що економія більша, коли авто їде накатом на передачі, а не на нейтралці. Але я вже почуваюся, як той львівський депутат у Верховній Раді. Тому пропоную скінчити цю цікаву балачку про економніший режим руху, а послухати, можливо, автор теми провів додаткові польові дослідження з українського с... стилю їзди містом і розкаже нам, скільки ж тепер їсть його двигун 1.4 л.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. player777

    player777 Active Member

    Авто:
    Golf 3 1.8 ADD 1996 Тушкан
    ще від себе скажу що пробував їздити по місту тормозячи двигуном і скидати на нейтральну передачу.то хоч і при торможення двигуном розхід 0 але по моїх експериментах їзда на нейтральній передачі виявилась ефективнішою!!!Наприклад коли їдеш з невеликої гірки і скинеш на нейтральну то докотишся ого-го,а коли будеш котитись на передачі то прийдеться вже за цей час кілька разів підгазувати педаллю акселератора,це так.моя власна думка і мої спостереження,може в когось і інакше виходить!?
     
  18. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Їздивши взимку, частенько гальмував двигуном (благо на автоматі то дуже легко зробити - є лімітатор), і жодного разу не замітив щоб двигун перестав працювати, тобто що комп відключив подачу палива :sad: Так я знаю, що така манера їзди то повільна смерть коробки, а особливо моєї (має свої мозги і адаптивний режим), але вже дуже хотілося...
    "Ітогі падвідьом": згідно моїх ксперімєнтів розхід був в районі 20л на 100 Коли без такого "іздєватєльства" над коробкою (бо думаю саме вона в більшій мірі впливає на показник навантаження на двигун, тобто її мозги, ніж мозг інжектора), розхід був в районі 15.
    От такі то пироги...
    До чого я веду - кожен сам має пізнати свою машину і вибрати собі манеру водіння, а не гвалтувати її, женучись за міфічним нулем миттєвого розходу палива.

    З.І дякую кум, що просвітив про режим відключення подачі палива, мо коли і мені пощастить його почути "воочію".
     
    Останнє редагування: 24 тра 2012
  19. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    шановні ви іноді фигнею маєтесь, спочатку дававйте звернем увагу на основну проблему розходу палива це наш супер пупер бензин якого нараховується декілька марок в європі є тільки бензин і дизель хорошої якості а не купа марок з повишення октановго числа

    додайте недоливку на заправках, ось і маєте розхід замість 8 - 10 а то і 11-12

    і всі оті економії тільки мозок тішать але не кишеню коли ламається ккп чи двигун , а ще додайте нашу культуру водіння і стиль .....
     
  20. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Щоб зекономити левову частку палива на інжекторній машині і не втратити ні гальм ні гідропідсилювача їдучи з горки достатньо ввімкнути найвищу 5 передачу і вимкнути запалювання. Різниці між працюючим і заглушеним мотором не почуєте. Автоматів конечно це не стосується
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)