проблеми з розходом палива

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем SUS2810, 22 тра 2012.

  1. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    на современных авто, при отпущенной педали газа и включенной передаче (торможение двигателем), до достижения мин. 1200 об/мин, подача топлива отключена (так по крайней мере на двигателях VW Group)...
    но сами посудите, авто по трассе идёт на спуск, что лучше? выключить передачу и катиться на нейтрали? или кинуть газ и чрез малое расстояние снова его добавлять?
    как по мне то проще выключить передачу
    речь об выключении зажигания не идёт - это огромная и опасная глупость...

    а вообще - у каждого свои привычки, стиль вождения и приёмы экономии топлива, это очень интимный вопрос, как и выбор масла, выбор АЗС...
     
  2. player777

    player777 Active Member

    Авто:
    Golf 3 1.8 ADD 1996 Тушкан
    Недавно їхав з досвідченим водієм,то замітив що він дійде до 5 передачі і їде відпускаючи педаль газу десь на 1-3 сек. і знову її нажимає,в такому темпі машина в динаміці не втрачала,а бензини на мій погляд еконономилось ого-го,я підрахував що десь 1/4 чи 5 частину дороги ми проїхали "без педалі газу",що можете на це сказати,вислухаю всі ваші "за" і "проти"!
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    це не методика така спеціальна а неможливість точно дозувати газ. дуже нагадує широтно-імпульсну модуляцію
     
  4. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    як на мене, то найграмотніше просто плавно рухатись - ні різко газувати, ні різко гальмувати. Перевірив власним досвідом, що економніше постійно тримати певні оберти, ніж їхати ривками - розігнатись, на нейтралку, розігнатись, на нейтралку.

    ще помітив класну штуку: коли тільки починав їздити у мене був пенсіонерським режим їзди (40 по місту, на нейтралочці докочуватись, взагалі тихенько їхати) - був певний розхід. Так, він був не великий, бо багато плюсів в цьому режимі. Потім набрався сміливості і почав їздити динамічніше (не літати як скажена малолітка на зубилі, а просто динамічніше) - і помітив що розхід ще зменшився. Прикинув логічно - на певний маршрут я тратив спочатку 30 хв, а потім почав тратити 15 (орієнтовно, просто для прикладу) -ось і економія, як в часі, так і в бензині.

    в підтримання теми - у мому попередньому і теперішньому автомобілі з карбюраторами типу Вебер, а саме Солекс (дааз) 21083 стоїть система електро клапану холостого ходу. тож з певниністю можу сказати, що спускаючись на передачі з гори - бензин не спиживається при знятій нозі з педалі.

    ось
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)