Проблепи з заводженням машини

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем peGas, 3 лис 2007.

  1. Borman

    Borman Місцевий

    Авто:
    VDub Golf Mk3 AirRide
    Клубна карта:
    000100
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Це може означати, що йому скоро кранти або вже кранти настали? А якщо не допоможе молоточком, то як ще можна перевірити невитягаючи?
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Йой! Згадав! Запобіжник! В блоці запобіжників стоїть окремий на "Fuel pump" - дивись його. Ще 1 момент - реле бензонасоса, тут 100% не впевнений але кажуть що існує ;)
    Якщо запобіжник цілий то по кроках (все для того випадку коли насос знаходиться в баку погружного типу):
    1 - вали кувалдометром по баку і включай запалення слухай чи не жужжить. Тіко так щоб потім бак не прийшлось клеїти ;-)
    2 - В разі якщо не помагає то бери хрестову викрутку, складай задній диван піднімай кавролін і шукай прикручену винтами чорну таблетку радіусом сантиметрів 10 і знімай її. Побачиш під нею купу грязі і розєм кажись на 3 дроти. 1 дріт маса 2-й плюс на датчик рівня палива і 3й на насос. Ху із ху тре дивитись на схемі. Вставляєш тестер і міряєш напругу при включенні запалення. Якщо немає - робиш висновки про проводку чи реле. Реле мало би відрубати напругу на насос з фішки за секунди 2 після включення запалення (можу помилятись).
    3 - Якщо напруга є а насос не жужжить - прямими дротами включаєш з акума на фішку насоса (можливо напруга просідає на проводці)... слухаєш.
    4 - Якщо попередні дії досі не дали позитивного результату і остаточно не розгерметизували/взірвали бак то відкручуєш шланги (прямий і обратку) вони мають бути зажаті хомутами попередньо придумавши для них заглушки - ковпачки від фламастерів підходять. Відкручуєш ребристий обод яким пробка з розємом прикручена до баку. Якщо туди ніхто не лазив то відкручуватись буде дуже паскудно. Акуратно дістаєш пробку а від неї дроти йдуть до насосу. Насос там треба якось відщолкнути точно не помню. Разом з пробкою насосом і дротами між ними виносиш то діло на світ Божий а дирку в баці накриваєш чимось.
    5 - Насос в тебе в руках тепер роби що хочеш - подавай напругу, бєй ап стєну, исчи кантакт, вішай в рамку і тд.

    Ми цю процедуру робили весною з 22-30 до 01-00 під дощем біля стоянки на Венто. Під час процедури бажано в машині не курити. В нашому випадку клинила щітка моторчика насоса яка від старості вже стерлась і перекосилась.

    Наразі це всі думки. Хто знає краще - прошу виправити недоліки опису.
    Borman - див приват

    Додано через 5 хвилин
    Забув - в крильчатку насоса могло кусок дряні якоїсь попасти і заклинити його.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Borman

    Borman Місцевий

    Авто:
    VDub Golf Mk3 AirRide
    Клубна карта:
    000100
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Завівся! Проблема була з запобіжником. Він не згорів, просто щось неконтачило :-D
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Вітаю :)
     
  5. Vov4UK

    Vov4UK Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 GL 2.0 1991
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Привіт, я тут перечитав все але в мене троха не так, короче як повертаю ключ то ніц не відбуваєть, а як тисну ним з всієї сили то тоді заводиться, але під капоттом шось трішить, таке враження шо якісь дроти іскрять. Якшо хто знає шо то може бути хелп.
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Варіанти
    1 - Погані контакти в замку, через які тобі треба давити ключ і під час заведення через поганий контакт втягуюче релле стартера то включає то виключає живлення стартера і ці щелчки "тріщать"
    2 - Контакт може бути поганий не в замку а в проводці з тими ж симптомами. Перевіряється просто - знімаєш фішку з замка і закорочуєш наприклад пінцетом відповідні контакти (заводячи машину) і якщо перестало тріщати то замок під заміну або кнопку старта під руль
    3 - Якщо тріщить завжди то можуть пробивати свічні дроти (зокрема центральний) але тоді неустойчива робота двигуна (або взагалі не заводиться), може збиватися годинник і сильно блимати світло в салоні
     
  7. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    поломаний замок запалення.
     
  8. Vov4UK

    Vov4UK Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 GL 2.0 1991
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    То 100% шось з того:), я перевірю. Дуже дякую.

    Додано через 3 хвилини
    І ще одне, правда не по темі, як невести годинник, чи чекати 00.00 і збивати його?
     
  9. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    чекай 00 00, але тільки в повний місяць і перед тим прочитай заклинання.

    там під годинником виведені два стержні які виходять на зовні через захисне скло приборки натискаючи на ті стержні можна налаштувати годинник.
     
  10. DEMO

    DEMO Місцевий

    Авто:
    Kia Cerato 2.0 EX АКПП
    Клубна карта:
    000045
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Отут на картинці є показано
     
  11. Vov4UK

    Vov4UK Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 GL 2.0 1991
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    :) Я завжи мріяв так зробити а годинник то так відмазка:)
    А за інфу дякую, якось не помічав ніколи тих круцьок. Думав шо якось на таму переключателі то є.
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    про тріск я писав
    якщо годинник далі буде збиватись - треба перевіряти свічні дроти
     
  13. Vov4UK

    Vov4UK Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 GL 2.0 1991
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    З тим розібрався, клема на акамуляторі зле сиділа, все норовилась вискочити, добре шо не в дорозі...

    Додано через 6 хвилин
    А при включенні запалення має шось жужати крім бензонасосу. Бо жужить там де АБС (вже знаю де то є:))?
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    ;)

    де?
    по ходу якийсь насос в абс мав би бути але можу помилятись бо ніколи не мав з абс нічого спільного

    Звикай при вирішенні певної проблеми яку описав на форумі одразу ж відписувати результат і методи вирішення так як твій допис може пригодитись іншим.
     
  15. Vov4UK

    Vov4UK Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 GL 2.0 1991
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    за коробкою передач, наскільки я правильоно той АБС зрозумів, після того як мишина довго простояла, при включені запалення він шось кудась закачує після,тож ті жужання ніц страшного.

    Додано через 1 хвилину
    Проблему ще не вирішив, тріскотіння то була та сама клема на акамуляторі, а замок не зміг розібрати... затра ще спробую.
     
  16. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    Шукай на форумі, про насос і гідроблок АБС (режим його роботи, діагностика і усунення несправностей) все описано, я мінімум 2 рази ту тему розжовував.
     
  17. Vov4UK

    Vov4UK Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 GL 2.0 1991
    Відповідь: Проблепи з заводженням машини

    ok!

    Додано через 5 годин 40 хвилин
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)