Я думаю що скоріше окрім повного приводу будь якого всі хочуть саме турбо-кватро стареньке невбиваєме типу s4/s6 )
Турбо-кватро хороше поєднання, але якщо є блокування, як в старих машинах до 2000 року. Я хочу S2 Coupe (s4/s6 не цікаво), але поки не знайшов в продажі
Так, але там видно, що вся морда була влуплена не кисло, підмарафетили трошки і все (фари не оригінальні стоять, по тому і видно, що була добре вдарена). Або як варіант, то не S2, а просто купе.
Посуті це там має бути кватро і 2.3 20в атмо , я двонив раз до нього , хотів уточнити це , але він не відповідав А так то в польші багато пропозицій по ес2 оптиці та бамперах
Якщо це не S2, а просто кватро купе, то так (7A двигун, атмо, десь 170 коней). Якщо S2 то має стояти 3B (2.2 turbo на 220 коней, після 93 року на 230 коней) . Тому і пишу, що це швидше за все не S2, а проста кватра, тому і не цікавить вона. Я би хотів S2, а не аля S2 і то тільки ззовні
А кому трястися, щоб не зупинили і не перевірили. Бо фірма на яку оформлене авто через тиждень після продажу вже не існує. А в такомі випадку то конфіскат
чувак, вот ти тут здається ще трохи гребеш що до чого.. вот скажи мені, хто тебе в уркаїні зупинить і перевірить наявність фірми в Литві, Польщі & Со.. ?! Як, Карл???! Загуглять по айфону?
Як я вже писав, то не варіант для мене, так як, якщо повністю законно, то треба кожні 5 днів перетинати кордон, а для мене це не варіант.
Звичайно, якщо тебе зупинять щоб перевірити чи ти часом не випив чи то швидкість первищив, то навряд чи будуть. А от коли дтп буде (навіть невеличке) то права заберуть, машинку на арешт, і пробють тоді точно чи фірма існує чи ні. Канали для цього є, просто ці канали не для айфонів чи планшетів.
Чувак, ну серйозно, брєд сипеш.. Я взагалі бачу що народ в україні в плані блях поділився на 3 типи: 1 - ті, хто срали на поліцію і дебільні українські закони 2 - ті, кому то нафіг не потрібно, бо бабки є (хоча вже бачили ламборджіні діабло в києві на лт-номерах) 3 - ті, хто ще досі сцить.. Як не крути..
Народ, тема не про то, є окрема тема про бляхи, давайте туда це обговорювати. Мені особисто не хочеться втратити гроші, купуючи авто на бляхах, через невизначеність українського законодавства, так як воно рано чи пізно буде прописано в законі і тоді хз, що буде з бляхами. На бляхах вигідно купляти старі дешеві машини для таксі (ІМХО), якщо щось, то вона вже відібє себе по грошах і на брухт можна буде здати в крайньому разі. Audi Coupe B2 чи S2 там дороще коштує ніж в нас, тому для мене це не варіант взагалі
\\\\1 - ті, хто срали на поліцію і дебільні українські закони\\\\\\ По новому закону розмитненн не таке вже й дороге, хоча я не проти ще більшої лібералізації. Але щодо блях - мито взагалі не платиться, а такого ніде не має в цивілізованих країнах. Тому я думаю ця тема пл лт рано чи пвзно вирішиться на законодавчому рівні. А платити понад 1500$ за такі машини я не бачу змісту. імхо
Ну я би не сказав, мінімум 40% вартості машини. А якщо взяти до уваги той факт, що оцінюють її вартість в нас, а в нас оцінюють дуже класно, якщо їм це вигідно. Приведу приклад, я коли продавав свою ауді, то її через офіційну базу міністерства оцінили в 312 тис грн. Карл, 312 тисяч (при ринковій 160 тис +/-)!!! То от порахуй, скільки тобі обійдеться розмитнення, якщо будеш все робити законно і тобі ось так оцінять машину і почнуть рахувати податки в євро!!! Це тільки в нашій "загубленій" чи "згубленій" країні третього світу може бути таке, що зарплати в грн, а податки в євро!!!