Це проста Audi 80 B4, тільки бампера і фари від S2, але стан дійсно хороший (не хватає кватро і турбо, тобто всього ).
раз вже пішла така тема про ауді, що порадите взяти, щоб не дуже дорого в обслузі і невелике? 1. А3 (МК 1) 2. 80(90)/а4 3. чи все таки 100/А6? шось типу ретро на кожен день )) і чи варто брати кватро без турбо?
А3 то замале, запчастин на шротах мало якщо що раптом + якщо кватро - то це не торсен. 80/90 то застаре, ну хіба що хочеш щось 1.8 - 2.0л. Бо 2.6 там гемор ше той, ні руки ні запхати ні викрутки... А4В5 хороший варіант, але хз шо там по ціні ремонту підвіски бо там багаторичажка вже. 100/А6 С4 як не крути самий невбиваємий варіант. Звичайна макферсон підвіска, до болю найдійні шо АКПП шо МКПП. Звісно шо 2.0 там взагалі не їде. 2.3 то тіхій ужас з мех.вприском. 2.6 жере дофіга, а не їде ніфіга. ІМХО 2.8/газ то найкращий варіант і найекономічніший. Ну або 2.5ТДІ рядну пятірку. Проте реалії вживаного ринку говорять те, що на С4 запчастини на шротах вже дорожчі ніж на С5... І нічого з тим не поробиш)
Це гроші на вітер (ІМХО) А так згоден з Шегом в основному. Плюс додам, що якщо 100 чи A6 завелика, то audi 80 в b4 кузові саме то, там є непоганий мотор 2.0 на 140 коней з нормальним інжектором, чого буде цілком достатньо для такої машини в місті і на трасі, плюс не така вона вже морально застаріла, плюс теж надійна як і 100 в с4 кузові. Тому радив би або 80 b4, або 100/А6 в С4 кузові, це якщо для повсякденного використання. На рахунок 2,5 TDI, то він меганадійний, але він ставився тільки на 100/А6 в С4 кузові. Бачив 80 в В4 кузові з 1,9 TDI, але не знаю чи він надійний. Один мінус ціни на такі авто з дизелем надто високі як на мене.