Прогревать или не прогревать - вот в чем вопрос !

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем abarinoff, 29 сер 2007.

?

Прогреваете ли вы двигатель ?

  1. Да, всегда прогреваю.

    42,4%
  2. Никогда, кому это надо ?!

    3,0%
  3. Прогреваю только зимой или в холодную погоду.

    30,3%
  4. Прогреваю только когда есть время.

    24,2%
  1. Crazy

    Crazy Active Member

    Авто:
    Lancer
    здається знижка для клубу не в тему про прогрівання двигуна)
     
  2. Crazy

    Crazy Active Member

    Авто:
    Lancer
    а це не буде виглядати як флуд з твого боку?) здається можна і до "гірчичника" доінтригуватися))
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Прогріваю завжди - так щоб стрілка термометра зрушила з місця, потім, поки температура двигуна не набере 90, вище 200 обертів не іду. Та й для моєї машини як-то кажуть "чрєвато", бо автомат якщо не прогріється то може різко "дьорнути" - а для нього такі ривки то смерть, очь тому перші кілометри 1500-2000 і не більше.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    долий АТФки (imho)
     
    Останнє редагування: 24 гру 2010
  5. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Колись прогрівав...як тільки купив вальца продавець розказував шоб прогрівати обов'язково, я їхав в гості 300 км і перед поїздкою прогрів його майже до повної температури, то він мені перших 100 км 12 літрів на сотню брав. А якшо не грію то
    8-7.5 получається по дорозі середньої хриновості
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    А ти спершу прогрій, а тоді обнули МФА і дивися який буде розхід :)
     
  7. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Завжди прогрівав 2-4 хвилини, та і бачу шо треба бо двигун холодний, пічка не гріє, але оказалось шо термостат весь час відритий (по однаковій температурі обох патрубків радіатора). Купив нового, зняв фланець а там ... взагалі ніякого не було :) Зараз 5 хвилин і в машині тепленько і комфортно, і двигун гріється так як треба, тепер робоча температура масла 80 градусів. Але тепер я зрозумів чому не було термостата, баригі які продали машину очевидно спецом викрутили... так як коли темп масла 80 градусів починає моргати лампа тиску масла і дзвеніти зумер.
    Поміняв датчик тиску масла, стало рідше але все ж таки має місце проблема. Слідуючим кроком поміняю фільтр масла, далі поїду до моториста якщо проблема залишиться. По роботі двигуна ніяких підозр немаю, тяне гуд, розхід в нормі, диму з труби немає, масла не бере. Але то все таке, то всьо поправімо.
    Моя думка начнем із фільтра, фільтра у піддоні, маслонасоса, масла. Ну а якшо вже того мало буде тоді полізу до промвала.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щоб часом не влетіти в ремонт двигуна почни з перевірки тиску механічним манометром..... якщо все добре то шукай електричну проблему
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Досить слушна порада. Колись так само вирахували один з датчиків масла. Щось подібне було, поставили датчик вроді не на 0,1 а на 0,2 (специ поправте) і приборка мовчить. Манометром показувало що все добре.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Таких номіналів не знаю але не в тому суть. Суть в тому що кожна модель приборки розрахована на певні датчики і бавитися номіналом не завжди правильно так як поставивши датчик замість нормально замкнутого нормально розімкнутий це те саме що поставити заглушку.
    А манометром для заміру тиску масла треба вміти користуватися і знати коли міряти а не тупо втикнути і сказати що все гут. Yur знаэ як майстрів треба заставляти міряти гарячий мотор а не теплий.
     
  11. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Перевірити тиск не проблема, заїхав до мотористів та й перевірять. А датчик тиску ставив 0.15-0.45. З нового року почну, зараз і хочу завезти на сервіс але температура 38+ не позволяє з хати навіть вийти :sad:
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Саша а ти свій верхній датчик привів до порядку....? )))))))))) Бо я собі згадав що він нам трохи страху нагнав коли двигун робили.....
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Нижній. Поки поставив старий(оригінал) - не блимає, все ок. А з тим VDO будем розбиратись.
     
  14. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Майстер з авторизованого СТО дивився і робив. Які претензії до мене? Я написав, що порада від Юри дійсно слушна, бо мені таке допомогло колись.
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Які притензії до тебе?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)