Пропадає тяга, погані холості.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Mishel, 21 лют 2010.

  1. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    думав над тим, але проблема втому, шо датчик в заледності від температури подає різний опір. Взнавав про ДТОР в магазині, він неє дорогий, на цьому тижні куплю новий, але з старим поексперементую.


    Якщо запускаю першу строку(000)- показує незрозумілі (для мене) цифри,
    Другу строку (001) - показує різні виміри типу, обороти, температура, час вкл інжектора, ит.д
    Третю строку (002) - я так зрозумів продовження 2-ї строки:обороти, угол ДЗ, температура іт.д

    притому, внизу е кнопка "к базовим установкам" вона активна тільки коли заповнена даними перша строка, при нажатті на неї ніяких змін непомітив.

    непробував такої програми, що саме показує, де взяти?
     
  2. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Пару питань: 1. Звідки скачав?
    2. Чи є російська версія?
    3. Чи продіагностує вона мое авто?
    4. Наскільки будуть правдиві покази чи небуде похибки?
     
  3. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    тут моноскан, тільки він,зараза працює 60сек, хоче реєстрації
    http://sites.google.com/site/monoscanen/home
    в мене 000 канал є тільки
    пробував на гольфі 95 рік, моно
    там так як ти кажеш 000 - циферки
    001
    002 і т.д
    показує ті ж самі значення що 000 тільки вони погруповані, напевно для зручності я так зрозумів
     
    Останнє редагування: 2 бер 2010
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Так от якщо температура на компі співпадає з температурою на приборці то 90% що новий ДТОЖ тобі не поможе. Але якщо вони різні - то це причина
    Всі покази беруться з мозку і з датчиків. Назва програми не впливає на них чи на похибку.
     
  5. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Дожав дросельну заслонку, підсосів там точно немає. Після цього протестив вагкомом, і от шо: Температура на приборці приблизно 65-70 градусів, а Дтож показує 90.......
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То не тільки дросельну дивись. Бажано провірити ДТОР по вольтах, як я писав....практика показує що то самий вірний метод.
    Моносканом не бався якщо маєш ВАГ КОМ. Моноскан то універсальний а ВАГ КОМ суто для VW і Моноскан не робить і третини того що робить ВАГ КОМ. Яка версія ВАГ КОМа і чи ти розбив його до кінця, Якщо не розбив то він показує тільки помилки і групи установок, але ні тестовий режим ні адаптації не працюють.
    Група 000- загальні дані по системах (параметрах) двигуна без нормалізації (тобто эталоного порівняння)
    Группа 001-009, загальні дані по системах (параметрах) двигуна з нормалізацією
    Группа 010-019, система запалювання і пошук пропусків в системі запалювання... і так далі по групах.
    Дросельна заслонка повинна функціювати пошукай по інших групах...попробуй 63
    ----------------------------------
    не рухай кнопок базові установки і адаптації поки не зрозумієш суті....... загнеш двигун
     
    Останнє редагування: 3 бер 2010
    • Подобається Подобається x 1
  7. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Ок, сьогодні так і зроблю!
    Зрозумів.

    3.11.2 by meen

    Щукав і поінших групах, нічого, тільки "Ошибка"

    Ок. Вибачай що багато запитань, можливо і деякі запитання смішні та тупі, просто хочу трохи розібратись для себе, та заодно настроїти нормально авто. Дякую.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А ти дивився ДЗ на заведенному двигуні чи тільки при включенному запаленні...? Треба на заведенному.
     
  9. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Дивився тільки на включеному запаленні, сьогодні попробую щераз на заведеному двигуні.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    То вже ближче... а на повністю прогрітому двигуні скільки ДТОЖ показує? Тобто коли реально 90 градусів.

    Доречі дйсно, підсосів виключати не можна.
     
  11. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Потестив тількищо ДТОЖ, виявляється, він взагалі мертвий, як при прогрітому двигуні, так і при холодному на ньому немає жодних показників, просто 0 і все.
    Також помітив шо вагком показує 90 або 94 градуси, при любій температурі двигуна.
    Думаю причина в ДТОЖ...
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось не правильно. Діагностика мала показати помилку ДТОР.
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Цікаво. Ну тут явно він винен.
    А опір міряв тестером? Опір не міняється з прогрівом? Це я питаю щоб зясувати чи нема обриву в проводці.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Опір має мінятися з прогрівом.... в тому суть роботи ДТОР. U=I/R. Мені здається він неправильно тестером користувався....... там ноль не може бути в принципі....
     
  15. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Неміряв, сьогодні поміряю.
     
  16. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
    Поміряв опір, при прогрітому двигуні на приборці між 70-80градусів, опір у датчика складає 1,2 Ом, (перевіряв в присутності автоелектрика, думав може я дійсно вчора шось напутав, оказалось шо ні), наскільки я зрозумів по табличці напруги і опору ДТОЖ то він вмене в даний момент показує компу що температура мотора дуже висока, набагато більша ніж 110 градусів.(якщо добре прикинув то десь 1000градусів)

    Пізніше поміряю на холодному і опишу.

    Поки некупив датчика, підключу постійний опір 1000ом, подивлюсь що зміниться в роботі двигуна (покищо катаюсь з відключеним датчиком, двигун як працбвав так працює, при холодному обороти ХХ нормальні, при прогрітому обороти ХХ підковбашує ).
     
  17. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    В мене коли відключаєш взагалі лямбду - помилки комп не показує, показує по моноскану тупо 125 і все.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На скільки пригадую АВТ карбюраторний. Можливості діагностики ВАГ КОМом там обмеженні. Там тільки старими VAS-івськими можна, але нема сенсу бо все тестером провірити можна
     
  19. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    незнаю як інші, але той ABT що в мене - МоноМотронівський !
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може і мономотронік. А якою прграмою діагностував що не показав збоїв лямбди...?
    Моноскан - з розряду універсальних сканерів і досить слабенький.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)