Пропала електрика )

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Хулыган, 21 лис 2012.

  1. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Дякую. Щойно пішов, перемацав той дріт, пвд капотом все з ним добре. Виявив зрогений запобіжник під номером 15-панель приладів, так в описі пише, не знаю що він дає, бо панель працює і без нього... також перемацав всі дроти, які йдуть до підрульових перемикачів і замка запалення. Якось не замітив, але лампочка акума сама засвітилась, напевно десь не було доброго контакту? Але тепер інша біда, акум так підсів, що не можу завести))) Кину зараз його на зарядку)
    То кажете коли ця лампа світить, то все має бути добре?
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ану поясніть мені, ота лампочка акума має світити щоразу при включенні запалення, а при заводці, при добре зарядженому акумі, гаснути??? Бо було так: вдень, замінив той невідомий запобіжник, різниці не замітив, акум трохи підзарядив, щось там рухав, які дроти бачив, лампа засвітилась. Проїхав 2 км, заглушив, вкл запалення, лампа не засвічувалась, проїхав ще 2 км, не засвічувалась все рівно. простояла машина до вечора, щойно, пішов, включив запалення, лампа засвітилась, завів-погасла, світло було норм, блимав дальнім, все гуд не гасло світло, заглушив, вкл ще раз запалення, лампа акуме не засвітилась... завів, блимав дальнім, зі світлом нормально, як так?
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    і при не крутящомуся генераторі. Через неї він збуджується. Якщо нема контакту то він не збудиться і не буде давати заряд. Щоб він почав давати заряд, тобто збудився при несправній лампі - треба добряче газнути.... тисяч так до 3-х обертів, а то й більше.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дуже подібно що здихають щітки на генераторі... якщо їхтам лишилось чуть чуть то або дають контакт-зарядку або недають...Якщр ще раз повториться з тмяним світлом попробуй вдар чимось деревянним по корпусу генератора (але без фанатизму - корпус алюмінієвий), якщо буде якась реакція то точно щітки... вони там підпираються пружинками і коли вдариш пружинка випрямляється і кращий контакт.
    Другий ваоіант шукай де коротить на дальному
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    у мене на дизелі ще з 97 року коли пригнав, і по цей час так і лишилось, що після заведення авто, лампа "акум" горить, поки не дасиш "нормально" обертів, вона не погасне.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Буде не варіант їхати на 3к обертів:) а як думаєте, може бути причина в тому синьому дроті, що від генератора йде до панелі зп?
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не треба на 3к їхати. Треба одноразово після заведення газнути добряче.
    я тобі з самого початку це сказав. Раз лампа час від часу засвічується то вона справна - проблема на шляху гена - приборка. Там і шукай.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    не подібно. Лампа повинна горіти при включенні запалювання завжджи, в незалежності чи є щітки чи нема.
    бий сильніше, може заодно і генератор моміняєш :) трололо
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ще є другий симптом - тямяне світло - то є то нема значить коротить десь якась рухома частина електрики
    ну це якщо з фанатизмом, а метод струшування генератором чи стартером вже не одному поміг приїхати до дому
     
  10. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    в мене було подібне коли вмирав діодний міст.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Всім доброго дня! Їздив сьогодні до майста, заміряли все тестером, кз немає, коло є. На акумі 11.45 і тих самих 11.45 вольт при заведеному двигуні, вердикт, немає зарядки з гени, буду розбирати свій і дивитьсь, а тим часом позичив, а може і відкуплю його собі, 90 амперний генератор. Можливо ще сьогодні його і переставлю:)
     
  12. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    це треба було в першу чергу поміряти, це ж елементарно ))
     
  13. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Поміряти не було чим... Тільки лампочкою на "око" а там соті чи десяти вольт аж так і не замітно...
    Поміняв генератор щойно, декілька раз включав запалення, заводив, глушив, переїжджав, на разі все добре. Поправочка гена не знаю точно або 90 або 80 ампер, надпис стертий і не можу добре розгледіти...
    Дякую всім за допомогу і старання)))
    Як мінімум з мене+)
     
  14. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Кожний справжній волохатий мужик повинен мати хоча б одну праву руку, набір інструментів і мультиметр, як користуватись ним - купа інформаціїї в неті...
     
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Дякую за підказку волохатий дядьку. Але вважаю, що в себе такой дві праві, інакше генератора б не зібрав до купи та і на авто би не встановив, та і багато чого іншого не зробив би. Мультиметром вмію користуватись ще з дитинства, так само, як і паяльником. А Ви дядьку волохатий теж такі вправні, чи тільки вправно по клаві вмієте попадаєте? Як в більшості недоречних постів...
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    [OFF]
    Я б не зважав на пости цього товаріща, а тим більше не оправдовувався перед ним зважаючи на те якого умніка він з себе корчить і скільки флуду приніс на форум[/OFF]
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Вонтед, а який вердикт ти присвоїв старому генератору ?
     
  18. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    "Старий" на 60 А генератор, ще не розбирав. Напевно сьогодні цим займусь, якщо буде можливо, то відкапіталю його до дуже гарного стану і на продажу. Думаю там нічого серйозного, швидше за все "шоколадка" або щітки на ній, ще можливо графітний наліт на діодах. Як розберу, то скажу)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)