Відповідь: пршу оцінити диски якраз такі BBS продають зараз за 250$ ;-) тому ціна на ті 14" ІМХО завищена..
Відповідь: пршу оцінити диски Раз уже зайшлося про легкосплавні диски, хочеться задати ще декілька запитань. Оскільки з легкосплавними ще справи ніколи не мав, а хочеться знати на перспективу, тому й цікавить наступне: 1. Чим відрізняються диски стальні від легкосплавних і які їх переваги і недоліки одних відносно інших. Взагалі легкосплавні диски крім зовнішнього вигляду ще мають переваги? 2. Якщо мені все таки прийдеться мати справу з б/в легкосплавними дисками, то як, де робиться і скільки коштує приведення їх до товарного вигляду: прокатка, піскоструй, покраска і т.ін. Хто цим всім займається і де то шукати? Скільки вартує кожний етап? Можливо ці питання не до цієї теми, тоді прохання до адмінів перенести в тему за призначенням. Дякую Додано через 2 хвилини а де їх продають, поділіться інфою.
Відповідь: пршу оцінити диски легші (зберігають підвіску, покращують маневренність, зменшують гальмівний шлях та скорочують розгін) менше гнуться (на швидкості менше шансів погнути диск на ямі і випустити цим повітря з колеса) Інші плюси - в анонімній цитаті соляріса з незрозумілим третім пунктом Вулканізація на Стрийській. Про ціни треба говорити з ними.
Відповідь: пршу оцінити диски чесно кажучи, коли брав у руку цей легкосплавний, про який я завів дискусію і стальний, не дуже то вони й легші (правда на вазі не важив). а про це я чув і контраргументи, шо менше то вони гнуться, але буває що тріскаються, тоді витрати на ремонт незрівнянно зростають в порівнянні з прокаткою стального. + до того ще чув думку що при ударі в яму стальним гнеться диск, а при ударі легкосплавним гнеться ричаг, рветься сайлентблок і.т.д. Так де ж правда панове? Невже ж правда в грошах? :-D
Відповідь: пршу оцінити диски ніфіга собі...ужоснах по темі: по дизайну вибирати тобі, комусь подобаєця оригінал, комусь дабстайл, комусь-аратюнінх туреччина, тому в плані дизайну питати поради якось нелогічно оригінальні легкосплавні диски якісніші за то, шо ти купиш на базарі до 150 у.о/диск. оцінити стан можна тільки на балансувальному станку, якшо диск не варений і балансується (загнуті краї-фігня, головне шоб він не був еліпсом, не мав тріщин і центрувальний отвір з дірками кріплень не були зміщені внаслідок удару) то шо на фото-усувається піскоструйкою і покраскою, зато свідчить про то, шо диски не були фарбовані, оригінал корозія легкосплавн./алюм. диска, яка може вплинути на його жосткість/міцність - це взагалі брєд, може бути тільки зверху наліт від агресивного середовища. їзда на легкосплавн. дисках дає кращий зв*язок з дорогою (в них вища жорсткість), менша непідресорена маса і + вигляд.
Відповідь: пршу оцінити диски Дурня. Легкосплавні диски навпаки зберігають підвіску а оригінальний диск по пластичності ще може сперечатися з металевим. Раджу більше не слухати всяких даунів і не приносити їх сентенції сюди.
Відповідь: пршу оцінити диски Дякую, переконливо. Буду працювати над їхньою покупкою і доставкою. А відповіді на всі питання думаю отримаю по отриманні і діагностиці дисків. І повідомлю свої враження.
Відповідь: пршу оцінити диски Відновлюю тему. Найшов такі легкосплавні диски на разборці. Хто що про них може сказати, яка думка, як вони стануть на Пассат В4, і скільки за них можна платити? Про машину мова не йде, обговорюються диски. :-D
Відповідь: пршу оцінити диски на пасіки починаючи з В3 треба ставити мінімум 15".. ті диски занадто закриті.. їх добре на зиму брати..
Відповідь: пршу оцінити диски [ Ухти! Це оригінальні SILVERSTONE (в народі eye drop, тобто сльоза) ними комплектувалися тільки 16-клапанники і тільки сірки і тільки американські версії! В них одна з найкращих теплопровідностей та просунуте повітряне охолодження суппортів. На інші ваги йшли тільки як опція, якщо не буде - здавай точку, буду думати про купити собі. до речі, кілька фоток дисків на машинах:
Відповідь: пршу оцінити диски Не лише вказані авта. Ними комплектувалися і Пасати В3, і Гольфи кабріо і кантрі, у всякому випадку ЕТКА це сміливо вказує. Чи Ви маєте на увазі що це вже була опція? Може і так. Чесно кажучи не очікував такої схвальної реакції. Як бачив їх на купі на шроті, навіть до уваги не прийняв, а як побачив їх на фото на VW Country, чомусь зразу по-іншому на них подивився. Отож мабуть поїду ще приглянуся до них більш предметно.
Відповідь: пршу оцінити диски Принаймні так говорять всі наявні каталоги дисків. А етка дає просто диски, які продавалися або могли продаватися до даної машини.
Відповідь: пршу оцінити диски А є десь ті каталоги дисків в інеті? Цікаво для себе подивитись. Додано через 2 години 15 хвилин І може є у когось фотки Пасата на таких дисках, цікаво було б глянути.
Відповідь: пршу оцінити диски Ну шо Сірководи, можете мене привітати, взяв я ці диски і буду пробувати привести в божий вигляд. Колір у них не просто металлік, а такий з дещо голубим відтінком і такий глянцевий, кароче вигляд мав би бути афігенний. Правда трохи подряпані. Буду пробувати оживити.
Відповідь: пршу оцінити диски Вітаю! Може в них на чиюсь думку і застарілий дизайн, але практичні характеристики міцності, ваги, теплопровдності та надійності є набагато вищими ніж середньостатистичні для сучасних дисків. Щодо фарбового покриття - на жаль, не можу пригадати, але десь читав, що ці диски, як і CASTELLETTE покриті п'ятьма шарами захисту. Перші два для антикору, третій для фізичного захисту від ударів та подряпин, далі фарба та спеціальний лак. Якщо побачити їх вживу, видно, що фарба хромова - технологія, яку дотепер ніхно не може просунути в ширпотреб, з того, що я бачив, найдешевший комплект хромових дисків коштує близько 1000 у.о. Тому раджу бути уважним при реставрації - ніяких піскоструйок, тільки шпатлівка та теплотривкий лак.