Ремонт дверних петель

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Duke, 11 гру 2006.

  1. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    а где мона взять ? или латунную вставку ?
     
  2. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Маю теж проблему з лівою дверкою (дуже великий люфт). Хто може підказати майстра, який би погодився допомогти у вирішенні проблеми. Буду дуже вдячний!!!!
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    УРА! Я в себе цю проблему вирішив сам. Намудохався, але зробив. Штир виточили з клапана, розвернув розверткою петлю(була виробітка) і виточили в розмір бронзову вттулку з буртиком. Кілька хвилин по підгонці напилком і чудо. немає люфта. Вже 6 місяців, політ нормальний. На все затратив цілий день, дуже важко було випресувати старі штирі. Токарні роботи зайняли 30хвилин, зборка - 30хв. Використовував тільки тиски і підбирав проставки. НІВ'ЯКОМУ РАЗІ НЕВИКОРИСТОВУВАТИ МОЛОТОК, він в даному випадку непотрібний.
     
  4. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    нашел одного по "ваш магазин"- 200 гр одна дверь- и это он не в курсе, что дверь у меня не сильно снимешь
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я теж задовбався шукати того майстра і вирішив зробити сам.
    скажу чесно робота потребує "крепких" нервів. Чорнову роботу я зробив, тобто старі штирі вибив і поставив тимчасово на болти. Залишилось знайти хорошого токаря і виточити нові.
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    А ти на якій машині міняв - на Гольфі чи на Пассаті ?
     
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    На Пассаті
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці скажіть будь-ласка чим ви висверлювали петлі(на рахунок грубої фізичної сили- з цим я розберусь), а от чим підлізти до петель? Дрель мабуть стане на перекос, ЧИ висверлювати треба лише в середній частині та яка затягується болтом(допетрав коли писав запитання). І ще прохання чи може хтось написати розміри втулок та штифтів(клапанів валом), хочеться бути підготовленим до ремонту, а не кататись на таксі в пошуках токаря. Завчасно дякую!
     
  9. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Так робота там кропітка і бажано мати все під руками, висверлювати там дуже не зручно, бажано мати довгі свердла і обовязково робити це не самому, а з напарником.
    Зняли двері (потрібно насадка Т45), потім болгаркою зрізали штифт, далі сама "гєморойна" робота висверлити і вибити штифт. Оскільки довгого сверла в мене не було, тому використовував які були. Спочатку 5мм, а далі вже по ходу роботи(6,5мм, 8мм). Дрель дійсно там стає на перекос(заважає крило), але нам вдалося під невеликим кутом просверлити. Далі молоток і пробой. Вибивались дуже погано і навіть спочатку я думав що нічого не получиться, оскільки вибивали 20хв. а він навіть не на мм не висунувся(і притому що цей штифт вже був майже просверлений під ноль), але як то кажуть "алілуя" і після декількох десятків ударів він потрохи і виліз(обовязково потрібно, щоб напарник підставив знизу під петлю щось).
    На рахунок розмірів, я так скажу - в кожного вони будуть різні, і тому потрібно вже на місці з токарем дивитись і щось видумувати.
    Запастись клапанами, далі все залежить від токаря.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)