Ремонт розходоміра повітря.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем GDM, 14 вер 2009.

  1. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    все не читав, але скажу що є спеціальні очисники розходоміра повітря.фірми ЛіквіМолі.
     
  2. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    навряд чи вони допоможуть якщо там механічні пошкодження.

    P.S. приємно зустріти земляка з Рівненщини )
     
  3. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Чистять зазвичай очисником карбюратора, помагає ненадовго...
     
  4. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    Ну звісно якщо механічні пошкодження є то канда йому.. хоча цікаво як його зувечити змогли, а от на рахунок очисника карбюратора)) бред ти щеб бензином почистив, це надто чутлий датчик!! який реагує навіть вибачте мені .. на те якщо на нього пукнути, а ти його такою хімією, Повторюю ще раз, датчик надто дорогий щоб його чистити чим попало, є спеціальні хімічні рідини!! які реально допомагають)
     
  5. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    думаю через забиті повітряні фільтри, які несвоєчасно замінювались, ну і плюс до того машинка немало набігала.
     
  6. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    ну якщо цікавить - можна тут почитати
    Справді - поправлюся - не та штука - просто раніше хтось пробував - помагало ненадовго...
     
  7. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    На третій сторінці інструкція як мити
     
  8. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    Хлопці, поставив новий... Машинка тепер літає! :yahoo: Усім дякую за поради!
     
  9. vovchyk72

    vovchyk72 Початківець

    Авто:
    VW Jetta 2.0 2000 (автомат,мекс)
    це вже офтоп, та я за оригінальне і промивка, це просто потрачений час.

    В мене розходомір, доречі, на гарантії, ніхто не скаже якби його вбити так би мовити нечайно і щоб ніхто не знав від чого він вмер =).
     
  10. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Ну так тепер спокійнісінько можна віддати старий ДМРВ на растєрзаніє експерементаторів )))
     
  11. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    уже в самого такі ідеї є )) тільки от викрутки з таким узором не можу знайти (у формі зірочки з виступом посередині)
     
  12. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Знніми повітряний фільтр і.... Полями, горбами, де пилюки побільше...
    Але при цьому зас..ється вся система повітропроводу.
     
  13. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    або надінь його на пилосос )))))
     
  14. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Варіант, не подумав... І пісочку... пісочку попилососити...
     
  15. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Цілком згідний! Це вже на смітник!!! Мав подібну ситуацію з повітревимірювачем. Розхід збільшився, двигун працював як йому заманецься! Купив б/в і нежалію, попередньо поставивши на авто. Старий розібрав для інтересу, там треба унікума. Вся середина коробочки має бути в "медичній" чистоті, але це ще не все. Датчик реагує на вологість повітря, тобто, коробочка запаяна на заводі і ремонту в домашніх умовах непідлягає.
    ІМХО тра шукати робочу заміну. Мій б/в для мене коштував-120дол.США. Пробивав новий-350 євро. Різниця відчутна. Проблема в тому, що такі речі возять тільки під замовлення!!!
     
  16. vovchyk72

    vovchyk72 Початківець

    Авто:
    VW Jetta 2.0 2000 (автомат,мекс)
    Хлопці, подякував ))) Чуть машину попилисосити зайвим не буде ))))
     
  17. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    але приколи))))
     
  18. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Ну, ламати не будувати...
    Як треба то треба...
     
  19. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    В мене така проблемка на холостих коли ще двигун не прогрівся плавають оберти (нестабільна робота 1160-1200), і педаль газу дуже задумчива стає , на бортовому розхід показує зразу 15,8 л (а так розхід ніби в межах норми), але коли починаю їхати (двигун прогрітий, оберти 880) все пропадає як в нічому і небувало. Є підозри на ДМРВ. На повітряному фільтрі наїздив 25 тис. (кожного сезону чистив його).
    По Ваг-Кому дає такі помилки:
    17536 - Ряд 1, адаптация смеси (под нагрузкой): переобеднение смеси в системе
    P1128 - 35-00 - -
    17545 - Ряд 1, адаптация смеси (на холостом ходу): переобогащение смеси в системе
    P1137 - 35-00 - -
    Готовность: 0000 0000.
    На непрогрітому двигуні (1160-1200) витратомір показує 9,58-10,28, коли прогрівся (880) показує 3,42-4,00 (це ніби в межах норми). Також провіряв при повному газі (різко нажимав педаль газу з холостих 880 – 6120) тоді максимальні покази витратоміра становлять 60,23 при частоті 6120 об./хв. (десь читав на форумі, що для двигунів без наддуву при повному газі має бути в межах 100 г ).
    Ще також читав, що роботу витратоміра можна визначити замірявши тестером напругу між контактами на його роз’ємні, яка повинна бути в межах 0,97... 1,03 В. В мене він здається 5-ти контактний, пробував заміряти напругу при вкл.. запаленні між контактами 3 і 5, тестер нічого не показав, можливо не між тими контактами міряв, на днях ще раз попробую.
    Чи можна по цих даних щось сказати про роботу витратоміра? Думаю на нього.
    Можливо попробувати відключити роз’єм?
    Можу викласти логи, читав групи 001 та 002.
     
  20. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    В мене така проблемка на холостих коли ще двигун не прогрівся плавають оберти (нестабільна робота 1160-1200), і педаль газу дуже задумчива стає , на бортовому розхід показує зразу 15,8 л (а так розхід ніби в межах норми), але коли починаю їхати (двигун прогрітий, оберти 880) все пропадає як в нічому і небувало. Є підозри на ДМРВ. На повітряному фільтрі наїздив 25 тис. (кожного сезону чистив його).
    По Ваг-Кому дає такі помилки:
    17536 - Ряд 1, адаптация смеси (под нагрузкой): переобеднение смеси в системе
    P1128 - 35-00 - -
    17545 - Ряд 1, адаптация смеси (на холостом ходу): переобогащение смеси в системе
    P1137 - 35-00 - -
    Готовность: 0000 0000.
    На непрогрітому двигуні (1160-1200) витратомір показує 9,58-10,28, коли прогрівся (880) показує 3,42-4,00 (це ніби в межах норми). Також провіряв при повному газі (різко нажимав педаль газу з холостих 880 – 6120) тоді максимальні покази витратоміра становлять 60,23 при частоті 6120 об./хв. (десь читав на форумі, що для двигунів без наддуву при повному газі має бути в межах 100 г ).
    Ще також читав, що роботу витратоміра можна визначити замірявши тестером напругу між контактами на його роз’ємні, яка повинна бути в межах 0,97... 1,03 В. В мене він здається 5-ти контактний, пробував заміряти напругу при вкл.. запаленні між контактами 3 і 5, тестер нічого не показав, можливо не між тими контактами міряв, на днях ще раз попробую.
    Чи можна по цих даних щось сказати про роботу витратоміра? Думаю на нього.
    Можливо попробувати відключити роз’єм?
    Можу викласти логи, читав групи 001 та 002.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)