ремонт та регулювання pierburg 2e

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Player, 9 гру 2009.

  1. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    для чого вибачення, я сам поки не розкрутив не вїхав)))
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Можеш попробувати відремонтувати поламаний.
    Новий коштує в районі 250 грн.
    А краще шукай на шротах .
     
  3. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Хтось може підсказати Номер Pull-down, а то в магазинах без номеру тієї запчастини ніхто нічого знайти не може?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Номер вакуумного регулятора -030 129 220 А
     
  5. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Дякую за інфу - завтра спробую купити той механізм.
    Маю останнє питаннячко - як зняти пулдаун з карба (мануали пишуть лише про його регулювання)???
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ні.
    Для MH цей номер 030 129 220 С
     
  7. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    То хтось підкаже як зняти з карба той пулдаун?
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    [​IMG]
    Для того щоб його зняти необхідно зняти механізм 3, потім відкрутити корпус механізма 3(обведено сірим) там мають бути три винта. Щоб знати з карба сам вакуумник потрібно вибити штопор(показано стрілочкою), і повністю викрутити регулювальний гвинт (бо зламаєш).
     
  9. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Дякую!
    Буду намагатись відновити пулдаун, бо ціна нового механізму не радує. Маю надію, що ніякі настройки карба своїми діями не порушу!!!
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Крім регулювання відкритя повітряної заслонки!
     
  11. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Встановлено новий вакумник та відрегульовано приодкривання повітряної заслінки (2 мм), але на холодну підвищені оберти не тримає (((((((((
     
  12. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
     
  13. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Виникли питання:
    1. Привідкрита ще менше ніж 2 мм?
    2. Ступінчата шестерня на осі повітряної заслонки закріплена намертво чи рухається?
     
  14. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Првіт
    1. Заслонка має бути привідкрита 2 - 2,2 мм.
    2. Шестерня рухається і підтримується пружиною.
     
  15. Pavhom

    Pavhom Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.8 GU
    Клубна карта:
    000079
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Питання. Власне в мене карбюратор 2Е3, система запалювання контактна.
    Нещодавно почалися глюки - при звичайній їзді машина несподівано починала дьоргатися, через деякий час все проходило, а потім повторювалося. З часом це стало траплятися все частіше і частіше. Коли був такий глюк, стабільним був лише холостий хід, при нажиманні на педаль акселератора оберти підвищувалися неохотно, або навіть двигун починав глохнути від цього, після "ювелірних прогазовок" глюк проходив і можна було знову їхати певну відстань добре. Чим машина тепліша тим такі глюків менше, на холодній і особливо зранку їхати практично неможливо. Думали що проблема з запалюванням (котушка пробивала на корпус замінив на іншу + високовольтні провода + конденсатор), контакти переривача і розподільника почистив але особливо не допомогло.
    Питання - це проблема з карбом чи з запалюванням ?
     
  17. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    глянь прокладку між карбом та впускним,в мене таке ж було через надірвану прокладку
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Це симптоми збідненої суміші. А от чому вона збіднена це вже шукай.
     
  19. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    це йде підсос повітря, в мене тоже таке було, зранку мотор холодний і суміш одна, а коли мотор гарячий то тоді вже відчувається, в мене це все вирішилось влітанням в велику яму, після якої все дальше добре)))
     
  20. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    В мене якраз через катушку приходилось дрочитись з педаллю газу, довго не міг знайти причини, поки катушка сама не здохла.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)