Реставрація Гольфа 2 - є смисл?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kashmir22, 12 вер 2012.

  1. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    і ще: якщо вже це починати, то читав думку людей що таке роблять і на цьому знаються: варто відновлювати машини (моделі) які йшли малим тиражем, або в рідкісному гарному кузові чи з потужним двигуном. А ще краще - коли і кузов і двигун! От в Олега М. дійсно рідкісні авто! І в чудовому стані.
    Але питати про ціну таких проектів якось не випадає...
     
  2. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    на мене по іншому дивляться замовники

    Я не згідний. Якщо даєш прийнятну ціну, то можеш і на запорожці торгувати.
    Депутати і різні там чинуші в дорогих вбраннях і на дорогих авто - ну і як на них люди дивляться.
    А мудрість - правильна
     
  3. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    ну я зрозумів - або вкладаєш шалені бабки - але який смисл? вигравати потім на виставках? (а де гарантії)... або продавати і брати щось новіше і дороше за ті гроші що потрібно вкласти, або просто їздити ))
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Green ти правий! (нарахунок класики) але людина має бути творцем, в неї має бути величезне бажання реставрувати (саме реставрувати) а не так як в першому пості автора теми (почитай). Доречі майже у всіх хто займається такою "роботою" є інші авто на кожен день (звичайні диво ланоси, рено сітроєни чи ще щось). Я розпочинав свою "авто кар"єру" з запорожця і через 5ть років продав його за 650зелених (це космос длятакого авто) та й причіпитися небуло до чого (він був як з заводу). Потім була ваз21011 відреставрована до заводського стану, замінені були всі мєлочі всі ризиночки, дверки закривалися краще ніж в теперішній ренохі:) і продалась вона за 1550зелених при ціні на ринку максимум 1200 (з музикою, на легкосплавах, тоніковкою) але на той час було величезне бажання (з невеликою фінансовою можливістю) це все робити і авта стояли по пів року по року доки йшла якась із процедур відновлення. На Г2 я вклав більше ніж його вартість при покупці: вартість 2500, новий двигун 750, дві КПП по 350, повністю нові гальма близько 450, стійки ходова нерахуємо, фари стопи решітки молдинги близько 300, система вприску 800, легкосплави + гума 700, а ще величезна кількість мєлочей які витягували безліч грошей. Та нажаль я довів тільки технічну сторону до ідеалу (близьку ідеалу) а кузов довести так і не встиг . Зараз старший брат доводить розпочате до логічного завершення бо батькові дуже сподобалось їздити на вприсковому авто, та це все длиться два довгих роки.
    Я своїми дописами хотів донести єдину думку: якщо серце лежить до Реставрації (саме з великої літери) то готуйтесь до серйозних капіталовкладень, якщо ж хочете мати гарне авто то краще купити свіже за 7-9тис і матимете спокій і впевненість в завтрашньому дні.
    P.S. Може не потемі але: недавно були потрібні терміново гроші (20тис грн) зателефонував в автоломбард, сказав марку та рік випуску авто і почув стверджувальне так, а чі отримав би я "так" маючи ідеального Гольфа(чи форда, чи опеля) класичного? я невпевнений.
     
    Останнє редагування: 26 вер 2012
  5. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
  6. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Ок, бачу виникають питання по прайсу на реставрацію.

    100% згідний, що реставрувати краще авто, яке з самого початку нафаршироване всякими штуками. Бо тоді менше треба буде їх докупляти, а вони окремо достатньо дорогі.

    Приклад треба брати з Олега М, який неспішно знаходить найбільш підходящий варіант, а тоді доводить його до ідеального стану.

    Мій випадок - точний до навпаки, бо в мене гольф в мінімалці, лише то, що 1992р.
    На сьогодні прайс реставрації склав більше 6 тис. А до кінця ще досить є.

    Тому вирішувати Вам, хто хоче просто їздити - краще купити щось нове. А хто хоче мати цей вид хоббі - буде ласка.

    П.С. Не знаю яке авто можна реставрувати дешевше. Старого японця?, американця?, за французів чи італійців взагалі мовчу. А по німцях то мерси, бехи чи ауді - вийдуть суттєво дорожче. Опелі чи шкоди культовими не вважаю.
     
  7. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    ссилка не працєю, напевно ні - моє є тут в розділі продам авто
     
  8. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Погоджуюсь на всі сто.

    Та хоть ти всерись Гольф 2 і в Африці Гольф 2 , і не яка сучасна дівчина, замовник і проста рядова людина на нього не гляне. Щоб ти на нього не вципив. Вцепиш диски мега круті - будуть казати "які круті диски" але аж ніяк "який крутий гольф". Це стосується і всього остального.
     
  9. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Невлізло в один пост.

    Машини Олега заслуговують окремої подяки і ріспекту і вони всі ексклюзивні там нема простого гольфа 2 чи 1.

    І скажу як власнник Гольфа2:

    Так, надійна і дешева в обслуговувані машина.
    Но це все.
    Сучасне життя вимагає більшого ( в тому числі і дівчата).
    Тому для власника теми скажу: Бери щось новіше і на парся з реставрацією принаймі цієї моделі, реставрувати потрібно щось ексклюзивне таке як Корадо Течики 1 ,2 Гольфи кабріо кантрі, сірки.
    Гольф 2 просто можна довести до ума для себе або на продаж і ніхто кромі Тебе і власника іншого гольфа це не оцінить.
     
    Останнє редагування: 26 вер 2012
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    та до сра..и що там інші будуть думати. якщо реставровувати авто то тільки таке яке самому подобається і тільки для себе любимого.це ж хобі, логіка і економічні обрахунки тут неприпустимі.
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    мав б відповідні ресурси і вольове рішення, то взявся б відтворити VW Golf II в версії G60 Limited. тобто схрестити G60 і 16V
     
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    а таке можливо?
     
  13. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Рекомендую всім, хто не бачить естетики Гольф 2, пересісти на щось "нове і сучасне". І дівчина оцінить, і замовники, і в автоломбарді - ріспект і уважуха !
    Тільки от на хріна на vw-форумі розхвалювати рено, авео чи схожу братію ?
    Чи може це вже не клуб любителів vw ? А власники vw соромляться своїх авто ?
    А-я-я-й дівчина не оцінить ! Біда !
    А нах така дівчина ?
     
  14. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Гольф 2 з двигуном 16v і компресором G60 випускався серійно, і називався Lіmіtеd Еdіtіоn.
    Двигун називався 3G і розвивав 210к.с. Авто було повнопривідне.
     
  15. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    +100 тоді треба міняти дівчину
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Rulеs ! ШАРИШ !
     
  17. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    100% згоден в кожного свої думки і асоціації про авто але розхвалювати не VW-groupe авто на вагеновському форумі як мінімум некоректно
     
  18. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    При чому тут рено, авео ... ?
    Мова йде про новіше авто яке автор теми може собі позволити і не бавитись з старим.
    А цим новішим може бути щось з концерну фольксваген.
    Сам весною збираюсь брати щось новіше а саме щось з сеат,шкода або фольксваген навішу ауді не стяну.
    І за гроші якими розпологає автор теми є непогані варіанти взяти на 10-15років новіше авто.
     
  19. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    вибачте що не по темі , а 3G це 1,8 повний інжектор 16-клапнний з G60 компресорним нагнітачем?
     
  20. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    саме так. але кажись це був просто прототип, випущений в декількох екземплярах, але індекс мав 3G. в світі їздять в основному його саморобні аналоги скліщені з 2-х моторів
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)