від кривості тобі ніхто реставрувати не буде. Хіба нагріють і вдарять разок кувалдометром. Випресовують і запресовують тільки гумки.
От мені цікаво то в вартість входить зняти старі і поставити відреставровані? якщо так, то тільки із-за того вартує спробувати кому стукають.
В цього Семена дуже не рекомендую робити, я вже носив до нього свої ричаги, ті що мали вже не великий люфт, він зразу викинув, а ті шо легко ходили, він просто обжав і сказав що треба було скоріше приносити, це по його логіці їжджу я собі, нічого не стукає, і думаю а може б розібрати ходову і завезди до Семені, єрунда одним словом. І ради цікавості, взяв цей ричаг, з люфтом, що він викинув, і заніс в інше місце, і там мені дятько взагалі зробив його, що можна його підтягувати, зверху така пробка, вийшов майже вічний ричаг.
взяв цей ричаг, з люфтом, що він викинув, і заніс в інше місце, і там мені дятько взагалі зробив його, що можна його підтягувати, зверху така пробка, вийшов майже вічний ричаг.[/QUOTE] де таке місце???!!!
мені також рекомендували Семена, поспілкувавшись із ним відпало бажання щось йому давати реставрувати, ще й за таку ціну...... Не давно, при заміні переднього ступічного підшипника майстер звернув увагу, що ричаги "гуляють" познімали всі, познімали з них пильники, по обтискали, дали туди солідолу, натягнули пильники назад - і все При запитанні "а на скільки вистачить тих ричагів?" відповіли: " ше раз так, тільки дивись за станом пильників" ось і все...... обидві сторони (8 речагів + 1 рульовий наконечник) обійшлись мені в СМІХОТВОРНУ суму
(8 речагів + 1 рульовий наконечник) обійшлись мені в СМІХОТВОРНУ суму [/QUOTE] ну то може підкажеш адресу такого "мага чародія" в теперішній час важкувато з грошима на нові ричаги тому цікавить така справа....
Всім привіт! Прочитав всі дописи і хочу прояснити ситуацію. В мене на В4 відреставровані наконечники проїздили 100 тис.км. Реставрація в м. Самбір (75 км. від Львова) металевих наконечників, шарових чи яблучок рульової коштує 50 грн.+зняти і поставити. Реставрація проводиться не стисканням а виточуються з капролану нові сухарики, шарову чи наконечник роблять розбірню. Щодо алюмінієвих ричагів то робота така коштує від 120 до 140 грн. принцип роботи тойже. тел. +380679008515 Роман.(директор). дзвоніть записуйтеся. Всі роботи проводяться на автосервісі.
На рахунок ричага, що з пробкою, це місце, за податковою є автобаза, та є такий Толік, який це і робить, доречі ще займається реставрацією стойок і рульових колонок, правда я ще кілька ричагів носив, то він їх не робив на пробки, сказав ще не дуже розбиті, і якось мабуть обжав, бо пальці туго поверталить
забрав сьогодні з реставрації (на млині) верхній ричаг, заплатив 60грн: 10грн-перепресування сайлентблока, 50грн - реставрація наконечника.
Я користався послугами Млина ще 10років поспіль, тоді я мав 126 мерсS280. Реставрували верхні "алюмінієві" важілі з кульвими опорами, відходили рік і навіть трохи на "таксовці" на відмінно і авто продалось. П.С. Млин рулить!!!
а ти мав запасний знятий ричаг? Чи приїхав до них поставили діагноз, зняли відреставрували і поставили поки ти пив пиво? Тобто розкажи будь ласка весь процес.
прибирав в гаражі і знайшов колись замінений ричаг (верхній, кривуватий), а також знайшов новий сайлентблок до нього... відвіз туди, забрав через 24 години, але думаю, якщо накинути ще 20грн, то зроблять при тобі (оскільки я їм сказав, що мені неспішно)
а тел знаєш туда? ато мені щось підстукувати почало, трохи справа може вони на місці реставрують з зняттям і установкою бо не маю запасного нічого.
нажаль номер телефону незаписав. Вони їх реставрують в такій міні-майстерні на території цієї СТО, тобто тобі потрібно перше домовитись на СТО про підйомник, діагностику, зняття ричагів і т.д., а потім підходиш до них і вже балакаєш про реставрацію.
Трохи все складно для мене, напевно спершу продіагностую, потім куплю якщо треба новий, а тоді вже якщо стільки проживу то буду мати запасний на реставрацію. Але все рівно дякую за страчений на мене час.
Наткнувся на комплект важелів передньої підвіски, котрий минулого року зняв і поміняв на нові. На нових від'їздив понад 18тис.км, сподіваюсь що ще так два рази відкатаю на них. Нові тоді брав комплектом "китай" з тої середньої цінової категорії, брав в @Exoto , за що йому дякую. Нещодавно провів огляд ходової, всьо норм, все добре, проте стійки стабілізатора від наших доріг вже підустали мальохо і просяться заміни, та й по бруківці чути. Питання 1: чи вартує реставрувати стійки стабілізатора чи брати нові?, бо в них хіба ці втулки резинові розйо*ються і вони найчастіше потерпають при експлуатації. Тим паче, маю зняті попередні. Питання 2: де реставрують зара ті важелі підвіски? Хочу їх реанімувати і хай лежать про запас, бо серденько крається викидати чи на лом здавати.
Досраки та реставрація... В мене нижні криві пройшли менше 10ткм... Розбірні шарові говорили вони... Почала стукати, пробував підтягнути як результат відірвало гайки з них і все. Знов купив пару нових. Якщо "китай" ходить 15-20ткм не бачу жодного сенсу в реставрації. Тіки мозгойобка їзди, шукай, чекай і тд...