Реставрація ричагів Passat B5

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Mike, 18 чер 2009.

  1. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    від кривості тобі ніхто реставрувати не буде. Хіба нагріють і вдарять разок кувалдометром.
    Випресовують і запресовують тільки гумки.
     
  2. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    От мені цікаво то в вартість входить зняти старі і поставити відреставровані? якщо так, то тільки із-за того вартує спробувати кому стукають.
     
  3. Mike

    Mike Початківець

    Авто:
    Passat B5
    В цього Семена дуже не рекомендую робити, я вже носив до нього свої ричаги, ті що мали вже не великий люфт, він зразу викинув, а ті шо легко ходили, він просто обжав і сказав що треба було скоріше приносити, це по його логіці їжджу я собі, нічого не стукає, і думаю а може б розібрати ходову і завезди до Семені, єрунда одним словом.
    І ради цікавості, взяв цей ричаг, з люфтом, що він викинув, і заніс в інше місце, і там мені дятько взагалі зробив його, що можна його підтягувати, зверху така пробка, вийшов майже вічний ричаг.
     
  4. lugnik

    lugnik Початківець

    Авто:
    B-5 1.8 т
    взяв цей ричаг, з люфтом, що він викинув, і заніс в інше місце, і там мені дятько взагалі зробив його, що можна його підтягувати, зверху така пробка, вийшов майже вічний ричаг.[/QUOTE]

    де таке місце???!!!
     
  5. dunkan

    dunkan Active Member

    Авто:
    passat B4 1996,Оpel vectra C 2004
    також цікавить де це є
     
  6. leromylis

    leromylis Початківець

    Авто:
    Audi A4 1.8 20V Quattro
    мені також рекомендували Семена, поспілкувавшись із ним відпало бажання щось йому давати реставрувати, ще й за таку ціну...... Не давно, при заміні переднього ступічного підшипника майстер звернув увагу, що ричаги "гуляють":) познімали всі, познімали з них пильники, по обтискали, дали туди солідолу, натягнули пильники назад - і все :) При запитанні "а на скільки вистачить тих ричагів?" відповіли: " ше раз так, тільки дивись за станом пильників":) ось і все...... обидві сторони (8 речагів + 1 рульовий наконечник) обійшлись мені в СМІХОТВОРНУ суму :)
     
  7. lugnik

    lugnik Початківець

    Авто:
    B-5 1.8 т
    (8 речагів + 1 рульовий наконечник) обійшлись мені в СМІХОТВОРНУ суму :)[/QUOTE]

    ну то може підкажеш адресу такого "мага чародія" в теперішній час важкувато з грошима на нові ричаги тому цікавить така справа....
     
  8. Givi

    Givi Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Всім привіт! Прочитав всі дописи і хочу прояснити ситуацію. В мене на В4 відреставровані наконечники проїздили 100 тис.км. Реставрація в м. Самбір (75 км. від Львова) металевих наконечників, шарових чи яблучок рульової коштує 50 грн.+зняти і поставити. Реставрація проводиться не стисканням а виточуються з капролану нові сухарики, шарову чи наконечник роблять розбірню. Щодо алюмінієвих ричагів то робота така коштує від 120 до 140 грн. принцип роботи тойже. тел. +380679008515 Роман.(директор). дзвоніть записуйтеся.
    Всі роботи проводяться на автосервісі.
     
  9. Mike

    Mike Початківець

    Авто:
    Passat B5
    На рахунок ричага, що з пробкою, це місце, за податковою є автобаза, та є такий Толік, який це і робить, доречі ще займається реставрацією стойок і рульових колонок, правда я ще кілька ричагів носив, то він їх не робив на пробки, сказав ще не дуже розбиті, і якось мабуть обжав, бо пальці туго поверталить
     
  10. Mike

    Mike Початківець

    Авто:
    Passat B5
    доречі, а скільки коштує реставрація на Млині?
     
  11. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    забрав сьогодні з реставрації (на млині) верхній ричаг, заплатив 60грн: 10грн-перепресування сайлентблока, 50грн - реставрація наконечника.
     
  12. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Я користався послугами Млина ще 10років поспіль, тоді я мав 126 мерсS280. Реставрували верхні "алюмінієві" важілі з кульвими опорами, відходили рік і навіть трохи на "таксовці" на відмінно і авто продалось.
    П.С. Млин рулить!!!
     
  13. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    а ти мав запасний знятий ричаг? Чи приїхав до них поставили діагноз, зняли відреставрували і поставили поки ти пив пиво? Тобто розкажи будь ласка весь процес.
     
  14. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    прибирав в гаражі і знайшов колись замінений ричаг (верхній, кривуватий), а також знайшов новий сайлентблок до нього... відвіз туди, забрав через 24 години, але думаю, якщо накинути ще 20грн, то зроблять при тобі (оскільки я їм сказав, що мені неспішно)
     
  15. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    а тел знаєш туда? ато мені щось підстукувати почало, трохи справа може вони на місці реставрують з зняттям і установкою бо не маю запасного нічого.
     
  16. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    нажаль номер телефону незаписав. Вони їх реставрують в такій міні-майстерні на території цієї СТО, тобто тобі потрібно перше домовитись на СТО про підйомник, діагностику, зняття ричагів і т.д., а потім підходиш до них і вже балакаєш про реставрацію.
     
  17. Foma

    Foma Active Member

    Авто:
    Passat B5.5 1.8T 2002 AWT (АКПП)FEV
    Трохи все складно для мене, напевно спершу продіагностую, потім куплю якщо треба новий, а тоді вже якщо стільки проживу то буду мати запасний на реставрацію.
    Але все рівно дякую за страчений на мене час.
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Наткнувся на комплект важелів передньої підвіски, котрий минулого року зняв і поміняв на нові.
    На нових від'їздив понад 18тис.км, сподіваюсь що ще так два рази відкатаю на них.
    Нові тоді брав комплектом "китай" з тої середньої цінової категорії, брав в @Exoto , за що йому дякую.
    Нещодавно провів огляд ходової, всьо норм, все добре, проте стійки стабілізатора від наших доріг вже підустали мальохо і просяться заміни, та й по бруківці чути.

    Питання 1: чи вартує реставрувати стійки стабілізатора чи брати нові?, бо в них хіба ці втулки резинові розйо*ються і вони найчастіше потерпають при експлуатації. Тим паче, маю зняті попередні.

    Питання 2: де реставрують зара ті важелі підвіски? Хочу їх реанімувати і хай лежать про запас, бо серденько крається викидати чи на лом здавати.
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Досраки та реставрація... В мене нижні криві пройшли менше 10ткм... Розбірні шарові говорили вони... Почала стукати, пробував підтягнути як результат відірвало гайки з них і все. Знов купив пару нових. Якщо "китай" ходить 15-20ткм не бачу жодного сенсу в реставрації. Тіки мозгойобка їзди, шукай, чекай і тд...
     
  20. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Також вважаю реставрацію соломінових ричагів порнографією. Вже краще купити бу на шроті
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)