До чого тут силумін? Матеріал тут нідо чого. Поблема в цих важелях лише в сайленблоках, які випресовуються і запресовуються нові назад на ура. Нюанс є лише матеріал нового сайлента, якщо добрий то буде бігати довго, а якщо так собі, тоді як Шег сказав - 10К не більше. А силумін просто матеріал легкий, а ти візьми і спробуй його зігнути\зламати, не вдасться навіть на пресі.
Якщо валяється комплект попередньо замінених ричагів і якщо можна перепресувати сайленти (ті же "лємфи") то нафіга купляти комплект чи шукати по шротах?
Для реставрації потрібно а) знайти хто ту реставрацію робить і б) не скупиитсь на нормальні сайленти і не брати китайські чи ше якусь херню. Я десь бачив у нас в Україні роблять силіконові, весь комплект, але десь посилання посіяв, по відгуках вони найкращі.
Може ти мав наувазі поліуеританові? А не силіконові? Якщо так то є така контора ПолиПро – Полиуретановые изделия для вашего авто Єдине що я не можу зрозуміти як у вас сайленти розбиваються швидше шарових?? В мене постійно всі сайленти живі - шаровим хана...
Мабудь все таки поліуретанові, дякую за поправку. У мене сайленти на нижніх важелях мінялися, а з шаровими ніби ще все добре, єдине, що пильники на них замінені.
Чув, що реставрують шарові, але де не пригадаю. Знаю, що хвалили реставратора, котрий десь в районі кільця Кульпарківської - Виговського, той кут де Щирецька. Щодо поліуретанових, то в мене знайомий займається продажем, але чомусь на VAGгрупу в них нічого майже нема, хіба 1-2 якихось незначних позицій. За поліуретан є як хороші, так і негативні відгуки. Но думаю, що негативні відгуки більше від криворукості запресовщика тих сайлентів.
Шарові реставрують двома варіантами: 1. Просто заливають в шарову розплавлений полімер який потім застигає. 2. Роблять шарову розбірну. У першому випадку роблять всі ричаги, але по відгуках довго не ходять. У другому випадку якщо брати одноплатформенні авто а6, пассат, суперб і тд то реставрують всі ричаги, окрім нижнього прямого, бо там конструктивно він стоїть так що відреставрувати не можливо бо гайка буде в цапфу впиратися. Верхні ричаги реставрувати змісту не бачу взагалі, їх на ринку і дешевих багато. Нижні можливо, у випадку олроуда я пробував бо вони відрізняються від своїх "братів" довжиною і бюджетних виробників немає, або ТРВ, або Лемф. Ціна ричагів від 1600грн за штуку. Тому власне я і пробував варік реставрації шарової, зробивши з неї розбірну. Проїхала вона 10тисяч не більше... Більше не буду таким страждати. Щодо пассата, а6, суперба і ауді в с6 кузові і тд є вагон тих зараз польсько-китайських виробників де цілий набір ричагів з стійками стабілізатора, всіма болтами і гайками коштує 100$ !!! 100$, Карл. Та це шара чистої води. Колєга має А6С5 кватрову. Купив за 100$ комплект. Від"їздив за рік практично 30-35тисяч. Поміняв знову всі ричаги на такий самий комплект. А цікаво те що з тих всіх 8ми ричагів тіки один верхній трошки "підустав". Іто ще б поїздив, всі решта в нормальному стані. От і питання, чи є зміст тої реставрації взагалі??? Я жалію що на олроуд немає таких комплектів... Може ше появляться колись)))
Хлопаки, не займайтесь дурницями, реставрація це небезпечно...мав повчальний випадок, завіз на реставрацію...забрав...їздив собі ні про що не думав і тут попавши в яму вилетів палець з нижнього ричага...повезло що швидкість була не велика. Після цього випадку і слухати не хочу про таку чудо "економію". Купив комплект Lemforder і катаю вже 6 рік (правда їжджу не багато 5-6 тис. в рік).