Реставрація ричагів Passat B5

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Mike, 18 чер 2009.

  1. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    До чого тут силумін? Матеріал тут нідо чого. Поблема в цих важелях лише в сайленблоках, які випресовуються і запресовуються нові назад на ура. Нюанс є лише матеріал нового сайлента, якщо добрий то буде бігати довго, а якщо так собі, тоді як Шег сказав - 10К не більше. А силумін просто матеріал легкий, а ти візьми і спробуй його зігнути\зламати, не вдасться навіть на пресі.
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо валяється комплект попередньо замінених ричагів і якщо можна перепресувати сайленти (ті же "лємфи") то нафіга купляти комплект чи шукати по шротах?
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Для реставрації потрібно а) знайти хто ту реставрацію робить і б) не скупиитсь на нормальні сайленти і не брати китайські чи ше якусь херню. Я десь бачив у нас в Україні роблять силіконові, весь комплект, але десь посилання посіяв, по відгуках вони найкращі.
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Може ти мав наувазі поліуеританові? А не силіконові?
    Якщо так то є така контора ПолиПро – Полиуретановые изделия для вашего авто

    Єдине що я не можу зрозуміти як у вас сайленти розбиваються швидше шарових?? В мене постійно всі сайленти живі - шаровим хана...
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Мабудь все таки поліуретанові, дякую за поправку. У мене сайленти на нижніх важелях мінялися, а з шаровими ніби ще все добре, єдине, що пильники на них замінені.
     
  6. Exoto

    Exoto Місцевий

    Авто:
    Passat B5
    Я вів мову про реставрацію шарових. Сайленти ясна річ міняти. Їх і знайти не проблема.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Чув, що реставрують шарові, але де не пригадаю. Знаю, що хвалили реставратора, котрий десь в районі кільця Кульпарківської - Виговського, той кут де Щирецька.
    Щодо поліуретанових, то в мене знайомий займається продажем, але чомусь на VAGгрупу в них нічого майже нема, хіба 1-2 якихось незначних позицій. За поліуретан є як хороші, так і негативні відгуки. Но думаю, що негативні відгуки більше від криворукості запресовщика тих сайлентів.
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шарові реставрують двома варіантами:
    1. Просто заливають в шарову розплавлений полімер який потім застигає.
    2. Роблять шарову розбірну.

    У першому випадку роблять всі ричаги, але по відгуках довго не ходять.
    У другому випадку якщо брати одноплатформенні авто а6, пассат, суперб і тд то реставрують всі ричаги, окрім нижнього прямого, бо там конструктивно він стоїть так що відреставрувати не можливо бо гайка буде в цапфу впиратися.
    Верхні ричаги реставрувати змісту не бачу взагалі, їх на ринку і дешевих багато. Нижні можливо, у випадку олроуда я пробував бо вони відрізняються від своїх "братів" довжиною і бюджетних виробників немає, або ТРВ, або Лемф. Ціна ричагів від 1600грн за штуку. Тому власне я і пробував варік реставрації шарової, зробивши з неї розбірну. Проїхала вона 10тисяч не більше... Більше не буду таким страждати.

    Щодо пассата, а6, суперба і ауді в с6 кузові і тд є вагон тих зараз польсько-китайських виробників де цілий набір ричагів з стійками стабілізатора, всіма болтами і гайками коштує 100$ !!! 100$, Карл. Та це шара чистої води.
    Колєга має А6С5 кватрову. Купив за 100$ комплект. Від"їздив за рік практично 30-35тисяч. Поміняв знову всі ричаги на такий самий комплект. А цікаво те що з тих всіх 8ми ричагів тіки один верхній трошки "підустав". Іто ще б поїздив, всі решта в нормальному стані. От і питання, чи є зміст тої реставрації взагалі???

    Я жалію що на олроуд немає таких комплектів... Може ше появляться колись)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. quatroreal

    quatroreal Початківець

    Авто:
    Volkswagen B5
    Клубна карта:
    000093
    Хлопаки, не займайтесь дурницями, реставрація це небезпечно...мав повчальний випадок, завіз на реставрацію...забрав...їздив собі ні про що не думав і тут попавши в яму вилетів палець з нижнього ричага...повезло що швидкість була не велика. Після цього випадку і слухати не хочу про таку чудо "економію". Купив комплект Lemforder і катаю вже 6 рік (правда їжджу не багато 5-6 тис. в рік).
     
    • Погоджуюся Погоджуюся x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)