по моєму новини по проекту з"являються із щонайменше місячним запізненням Може в "прямий ефір" все-таки переведеш? Наскільки я вкурсі, дана стадія була вже дуже давно і зараз проект просунувся далеко вперед
Добре, викладаю фото пройдених етапів. Після чистки дна Нанесено антикорозійний грунт. Тепер оброблено так званим чорним "бараником". Пізніше буде знято бак та балка і дообробимо на підйомнику
Оброблено потенційно проблемні місця реактивним антикорозійним грунтом, до речі цю процедуру майже всі малярі не виконують, а деякі навіть про таке не чули!
не хотів десь позичити (дістати) перевертач, здається трохи не зручно перевертати машину на бік... шо це таке? грунт з перетворювачем ржі?
Ні! І ще раз ні! Автомобілі на заводі перед покраскою теж покривають реактивним грунтом. Його функція, коли ч-з мікротріщини проривається до заліза вода нейтралізувати, цебто він якби входить в реакцію з водою і утворю бар'єр проти ржавіння. Якось приблизно так А взагалі гугл рулить
Неправда), там де мені фарбують машину зразу про нього казали коли матеріали рахували і казали що його обовязково потрібно, при чому розказували що вони є червоні і коричневі, коричневі кращі і коштують 130 грн баночка в аерозолі )
Що не правда? Я ж чітко написав: Це ж не означає що всі! Значить твої мастри щось знають, але не все Червона накладається на голий метал і може накладатись на стару фарбу А коричнева тільки на голий метал, і ні вякому разі не можна накладати на стару фарбу.
Відреставрували повороти в G-23, роботою задоволений, Бюджет - 200грн за 2шт. Що було: А ось як вийшло:
Самет так! Ні, чорна фарба. Це був єдиний вихід з ситуації, бо краї пообломувані (див перше фото), і прийшлося нарощувати скловолокном, а потім зафарбувати.