Але в зв'язку з тим що ставлю двигун 16V, необхідно вдосконалити гальмівну систему. Всю гальмівну систему монтую як на мк2 16V з деякими вдосконаленнями, а саме вакуум FAG 9'', головний гальмівний алюмінієвий АТЕ 22,2мм, мідні гальмівні трубки, на зад ставлю дискові гальма, а на перід вентильовані 256мм з дисками АТЕ, котрі мають спортивну насічку, Гальмівні колодки FERODO FSL (найкращі для цієї машини ) відповідно рідні диски (Р13) на перід не встають, тому прийшлось шукати диски. Хотів BBS, але такі як я хочу мають ЕТ45, а мені максимум ЕТ42, BBS HR та Pirelli знайти не реально, ATS CUP "трохи задуже в нас поширені ", хотілося ексклюзивності тому впав вибір на різноширокі Aluline, перід ЕТ28, зад ЕТ38 Р15. цей розмір ідеально стає на мк1 з вміру заниженою підвіскою. Для повсякденної їзди маю ковані VW. А підвіска буде Koni Sport на пружинах H&R. Вся підвіска буде нова.
Навпаки ставлять, на зад - ЕТ28, на перед ЕТ38. Диски з більшою полкою ставлять на зад, інакше буде виглядати як автопогрузчик.
З тобою згоден, але є 2 але 1) Де таке знайти 2) Приміряюсь до спорт ББСа бо він трішки менший штатного (38см) що полегшує посадку/висадку водія.ю зараз стоїть 43см, на сірках з г/п ставили 41см, сам знаєш Ага, а ти про яку одиничку?
крилов знайшов собі на ібеї, спитай, може ще такий нариє я про сірка але воно імхо пасуватиме будь-якій
Дякую, з ібеєм сам подружився Ціни там ого-го, а шару дуже важко зловити. Зустрічав за 200Є+ доставка 50Є
Олег, навіть не думай ширші диски ставити на перед! Ізуродуєш машину. Все має бути навпаки - ширша полка ззаду!
Там різниця 10мм, її зовсім не замітно, я звичайно попробую широкі на зад. але як буде терти об арки то попробую на перед
На перед это бред ставить широкие ( на драговых машинах видел как на перед широкие ставят выглядят ужас )
Блін, купив рульBBS, ну сподобався він мені:dance:. Скоріш за все поставлю його на кабріка відповідно оголошення: - продаєтьсмя спорт руль з мого кабріка , виробник - АХЗ