А ти знаєш скільки коштують такі диски? і це не просто класичні..... це BBS RH!!!! Можу ціну підказати, б/в в доброму стані від.....$1000 плюс резина баксів 600, ти хочш щоб у Львові я коло машини бульдога прив'язував? :D:D:D
:D:D:D:D:D Ну це я так... для прикладу... )))) Зате вигляд у авто - бомба!!! Диски - 50% вигляду авто, смак Олег у тебе є - чекаю фото Скірокки на дисках (остаточний варіант)!
Чимало ідей до підбору дисків для класики є тут Крім ауді. В неї диски від Бентлі Решту все зачот. Ага, диски добре видно під кінець відео
Модернізував гальмівну систему до 16V GTI А саме вакуум FAG 9'' Головний гальм циліндр ATE 22мм алюміній Гальма перед ATE 256мм вентильовані з насічкою, супорта Erling Зад дискові 226мм Lucas Всі гальмівні колодки і шланги FERODO Модернізував стійкість - добавлено передній і задній стабілізатор від рокко 16V Амортизатори Koni Sport пружини H&R по кругу Ну і звичайно, важілі, кульові опори, кермові кінцевики і т.д. все нове LEMFORDER Підвіска готова. Машина чекає двигун з капіталки.
НІ! Вставка рідна!, випрана!, решта (тканина+шкірзам) підібрано максимально наближено до оригіналу, не відрізниш.
Довга історія! Я надибав і на кабріка Одна рейка переходила з рук в руки з моїм зеленим сірком, котрого продав ще в 2002році Другу рейку мертву знайшов в одноклубника, майстер внутрянку сунув з Г-2.
Приїхали з польщі хромові цяцьки, а саме: 1.Внутрішні ручки дверей 2.Корок бензобаку 3.Зовнішні ручки дверей П.С. Ручки купував по два комплекти, кому потрібно, можу продати