Trochę zdjęci na starych felgah Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Niedługo będą zdjęcia na Aluline (model TURBOLINE) R15 i w środku samochodu
Клас! Машина на "мільйон баксів", можна пишатись що в Україні таких на пальцях однієї руки можна полічити. І то пальців буде забагато.
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us -- poniedziałek, 7 cze 2010, 07:06 -- Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
І так, вирішив зробити тест-драйв мк1 до столиці і назад. виїхав в неділю о 4,30 ранку. В дорогу одів ковані диски і резину Spotiva Р14, адже на трасу шкода було гламурні Turboline. Відчув на швидкостях 130-160км/год, що машина тримається дороги просто супер! (амортизатори Koni sport та пружини H&R своє діло роблять + розпорки та стабілізатори) ну і спокусився біля 1км проїхався зі швидкістю 200км/год (по спідометру) пішла б і більше але не потрібно. Машина получилась м'яка і одночасно жорстка! Однозначно дороги тримається краще ніж scirocco mk2, правда на швидкостях відчутніший шум зустрічного потоку вітру ніж на мк2. форма кузова... Туди їхав на швидкостях без економії. Замірами розходу палива був дуже вражений - 6,7л. на 100км. Назад повертався під вечір і спокійніше розхід 6,4л./100км!