Рідкісні моделі консерну фольксфаген, це варто бачити!

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем andriy89, 7 січ 2013.

By andriy89 on 7 січ 2013 у 19:39
  1. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    І так, в свята вирішив трохи підняти настрій і знайти щось нове для себе.

    Першим знайшовся VW Jetta Mk 1 Cabrio, автомобіль був експериментальним і саме між джеттою і гольфом вирішували кого запустити в серію. Результат всі знаєм, а джетта так і залишилась консептом (всього було біля 10 штук)

    0e79cf208b[1].jpg 5e97f5e48c[1].jpg GolfsrudelJettaCabrio%201[1].jpg

    Продовжуючи тему першого покоління увагу привертає таке чудо як

    Artz Golf1 V8 928. Авто було ювілейним і мало такі чудо характеристики:
    8 циліндровий рядний мотор об'ємом 4.6 літра, що видавав 300 кінських сил (220kW), розганявся до сотні за 6.6 сек, Максималка 225 км/год

    Оскільки такий двигун не вміщався під капотом 1-го гольфа - зробили "широкий корпус" - в прямому значенні цього слова.

    Ось пару фоток:

    Golf928_6[1].jpg golf-928-2[1].jpg gallery_nrm_1421959474-web030[1].jpg

    А ось відео:



    Дальше йде таке чудо, як Коррадо кабріолет )

    Оскільки перше покоління кабріолет на початку дев'яностих вже виглядало застарілим, 2-ге покоління планували от-от зняти з конвеєра, а 3-тє було на стадії підготовки - за основу взяли перехідну модель - коррадо. Планували оснащувати тим самим двигуном, що і купе G60. Але, оскільки продажі звичайних Коррадо не виправдовували своїх очікувань, а за пару років вже появилась розробка кабріолета на базі гольф 3 - ця розробка так і не пішла в серію, хотя було випущено біля 20 штук і колекціонери мають чим тішитись. Одна стоїть в музеї VW у Вольксбурзі.

    Ось фото:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    а ось і відео:



    і накінець:

    тут недавно появилась інформація, що був гольф 2-й з 2-ма моторами, зроблений для поставлення рекорду по HillClimb. Так от, він був не перший такий у Вагена))

    Ось Сірокко Бі-мото:
    у ньому стоять 2 двигуни об'ємом 1.6, розточені до 1.8, з кованими поршнями. Тому сумарний об'єм в авто був 3.6 літра. Кожен двигун видавав по 115 к.с. , що в сумі складало 230 к.с.

    Характеристики: 4.7 сек. до сотні, максималка 288 км/год. , чверть милі проходив за 13 сек.

    В ті часи такі характеристики заставляли Порше турбо, феррарі і мазераті нервово курити в стороні.

    Ось фото:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Поки все, якщо хтось може щось цікаве добавити, чи розказати про якийсь новий консепт - обома руками - ЗА

    Всім веселих свят і хорошого настрою)
     
    Останнє редагування модератором: 24 лис 2015
    • Подобається Подобається x 12

Коментарі

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем andriy89, 7 січ 2013.

Поділитися цією сторінкою