Різнорозмірна гума

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Wheelmann, 2 чер 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    пропоную з*їздити до бабки, вона то точно знає....:D
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    пошуткували. на рахкнок театрів - вибачайте. Просто не створювати мені нову тему, тіпа допоможіть свічку потримати.
    На рахунок гуми, я б взяв в когось авто з різними скатами, попробував, як вона себе веде, а тоді вирішував.

    А на рахунок там писали, що на БМБ і джипах різні скати - ну то це передбачено заводом-виробником. А на рахунок Гольфів, Джеттів і Пассатів щось я ніде не читав, щоб рекомендували різні.
     
  3. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Ащо тут самогубного?
     
  4. Wheelmann

    Wheelmann Active Member

    Авто:
    G3 ABF
    Клубна карта:
    000036
    Сам незнаю, зі слів Романа в 2 пості. Єдиний хто відписав і їздить на такій гумі це Ростик, з його слів все супер, проти практики не попреш, одже прислухаюсь до нього
     
  5. Borman

    Borman Місцевий

    Авто:
    VDub Golf Mk3 AirRide
    Клубна карта:
    000100
    Карочє так, не знаю що там рекомендує виробник, а він явно не рекомендує займатись тюнінгом і стайлінгом, але а вже другий рік їжджу - перід 195/55/R15, зад 205/55/R15 і маневруванням задоволений, особливо на швидкості. Мав би ширші задні диски 8", то точно би 215 для стайлу поставив. Коли купив машину, то взагалі атстой стояв - 175/65/R13. Зараз ззаду маю 205/50 але повертаюсь до 205/55, хочеться трішечки комфорту.
     
    Останнє редагування: 3 чер 2009
  6. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Свого часу на моєму Г-2 було спереду 13,ззаду 14.Все в повний профіль(ширини вже не памятаю) - пре,шо дурне !
    Взагалі різний розмір гуми - це смерть сінхрі (віскомуфті),для моно приводу - колеса хоч від трактора,аби мотор справився!
     
  7. Vik

    Vik Початківець

    Авто:
    VW Passat B-5 2004
    Ни, не вин единий. и В МЕНЕ СТОИТЬ з заду 205 а СПЕРЕДУ 195...
    Але я не можу ничого сказати бо я лише придбав машину як мисяць,але машина веде себе чудово.... Но блыжче до зими планую заминыты вси , и мене це питання теж хвылюе.....
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Говорити що різна по ширині гума на осях це самогубтво: як на мене це безглуздо, а от на одній осі це факт. Простий приклад у нас підпустило колесо(наголошую підпустило а не спустило) тобто в одному 2,4 а в іншому 1,8 атмосфер. Резина низькопрофільна 50 чи 55 то різницю відчуваєш і при гальмуванні і при маневрах. Якщо виходити з теорії що різна по ширині гума на різних осях це самогубство то і різних виробників гума на осях також! Тому я вважаю що це не смертельно якщо їздити з умом, а якщо приймати покази спідометра як вказівник кута повороту в який можна ввійти то тут і 235 резина не допоможе. А взагалі якщо збераєшся купувати нову(іншу) гуму та диски купуй одного розміру, як на мене 195 достатньо гарна як на вид так і на якість, але незабувай що чим тонша резина тим краще для зими(вона продавлює сніг, грязь і т.д. а не накриває). Вибір за тобою!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)