Розмова з інспектором ДАЇ

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем G60, 31 жов 2008.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А може той метод шо ти казав попробувати?)))))))) Я ото дивлюся)) редагується)) можна замутити))) вони б точно ніяк не взнали?)))
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Я так розумію трьохразового моргання зеленим кольром на світлофорі не відбувається??
    в Луцьку один такий залишився. і там вони люблять пастись. декілька разів там мене ловили, але я продовжував рух без протоколів і давань на лапу. Пояснював їм так -
    світлофор три рази моргає зеленим?? Попереджувальним сигналом, що зраз буде горіти жовтий/червоний? Є секундомірне табло?? яке показує час до закінчення горіння зеленого?? Нема. Отже - світлофор не справний. Це перше. а друге - люба експертиза доведе Вам, що моє авто не має технічної можливості зупинитись при швидкості 50-60 км/год на світлофорі, коли червоний загоряється за 10 метрів до того ж світлофору)))
    відповідно при швидкості 60 км/год ( що дозволено в правилах) я маю різко давити на педаль гальмів і тим самим створювати аварійну ситуацію і взагалі не відомомо куди моє авто може спрямувати при такому екстренному гальмуванні.?
    - Щасливої дороги - звучалокрізь зціпленні зуби))
     
    Останнє редагування: 7 лют 2010
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    тебе почитати Продді, то ти прям якийсь злосний іб@тель всіх ДАЙців. Написано все правильно, думаю всі будуть згідні, але є одне но....
    Як правило ДАЙєць стоїть на дорозі для того, щоб домахатися до водія. І всі твої аргументи йому до одного місця. Він пише тобі порушення, а всі свої аргументи або запхай собі в дупу, або залиш для суду на випадок оскарження.
    принаймні так здебільшого було у мене, якщо даєць тебе вже зупинив, то як правило аргументи його мало цікавлять. Тим більше, якщо ти проїхав на червоне світло, то причини, чому так сталося, його слабо цікавлять.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    +1... пишуть протокол, далі розьирайся в судах чому так і так... на місці нічо слухати не будуть...
     
  5. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    не парся, чувак. так само думають і Дайці. тому і відпускають.
    Звичайно, що зупиняють з однією ціллю - або протокол або на лапу.
    Але вибач, може тобі досить поміняти інтонацію в голосі і дивитись на нього не як вівця на звіря, а як звір на вівцю і тоді все спрацює.
    Дякувати Богу за 6 років постійного перебування за кермом і їздою майже по всій Україні - жодного штрафу. Тьху-тьху. Було 2 протоколи і ті оскарженні в суді))))
    тьху-тьху))
    А що до того, що Даєць випише - а там %бись у суді сам - то тут спрацьовує інший аргумент - якщо я виграю в суді - його по голові за це не погладять.
    І ще одне - я, дядьку, 5 років в тій системі пропрацював і знаю що то таке. Десь тут навіть Маркель писав - треба бути впевненим в своїй розмові з інспекторами, а не давати йому документи з тремтячими руками

    пі.ся у Львові 2 рази ловили на червоне. 1-ий раз пояснив, що у зв*язку з аварійною ситуацією я змушений був проїхати, адже я нікому не створив АС і машин не було і свіьло щойно загорілось. Тому що ззаді на всіх парах летіло якесь китайське чудо і з писком коліс почало гальмувати, тому я вирішив продовжити рух, оскільки в ПДР сказано - водій повинен прийняти всі міри, щоб запобігти ДТП
    2-ий раз при виїзді в Тролейбусної на Наукову кажись. там є додаткова секція направо. але горіла основна зелена секція. Ніч була, тому ту додаткову я не помітив. Зупинили. я пояснив. каже - пишемо. Я - Добре, пишіть. але я подам в суд + є свідки і ще й подам матеріальні витрати на поїздки в суд у м.Львів на Вас)))
    Спрацювало...
     
    Останнє редагування: 7 лют 2010
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    спорити не буду, звичайно свої права знати треба і поводитися з ДАЙ треба достойно. Про тремтячі руки з правами, жодного разу в мене такого не було, завжди відстоюю свої права, вплоть до того, що ДАЙон викликав наряд міліції, бо я не показував свої документи до того, як він мені не представиться і не надасть на ознайомлення своє посвідчення.
    Але чомусь у мене у всіх випадках спроби доказати правоту ДАЙон ставав на роги і всіма можливими (в т.ч. і недопустимими) методами намагався мене наказати. Ну а це стандартна схема - протокол, постанова, скарга, візити в ДАЙ, в суд, бла бла бла....
    і чомусь не завжди ДАЙ стає переді мною на задні лапки і бажає "щасливої дороги". тільки в рідких випадках. а здебільшого, якщо бачить шо ти чиниш опір, намагається тебе як небудь, але наказати, бо йому це все пох...., йому за це нічого не буде. от такі реалії.
    тому, коли я читаю, як ти строїш ДАЙців, то ще пів біди, не буду спорити, ти авторитетна людина, але коли ти пишеш шо вони стають на задні лапки, то або ти володієш гіпнозом, або ти не попадав на справжніх дибілів, який у ДАЙ, на превеликий жаль, переважна більшість.

    з.і. мені здається, що ти працював в міліції, чи десь коло того, тому можливо їхні слабинки і "больові точки" ти знаєш краще ніж я. можливо тому тобі так просто їх строїти. а для мене зупинка інспектором ДАЙ - як правило нерви і лишній клопіт.
     
    Останнє редагування: 7 лют 2010
    • Подобається Подобається x 1
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я у пятницю втік зі Львова і поїхав на Волинь(сімейні причини). Проїхавши 230 км питань ніяких не виникало, окрім оклиць(до і після) міста Червоноград(де дорога називалась просто "ЛІД").
    Приїхавши до місця призначення(де я народився), і скупившись самим необхідним горючим(С2Н5ОН, бо їхав до кума) на зустріч зупиняють мене з (мигалками) Хор.Уліч.Інспектора і кажуть що у мене не освітлюються задній номерний знак(просто провидці якісь), я аж сам "втратив дар речі", ото думаю у нас "ХУІ" все бачать(на відстані і спереді і ззаді). Ну я думаю все може бути (проїхав трохи відстань і дорога була не дуже), але все у мене працювало до того. І не виходячи з машини я йому доказую, що у мене все "гуд", а воно мені "де ваша страховка" і т.д. Одним словом ХАМИ !!! Нагнувши того "ху." я показав, що у мене є підсвітка номера (просто вона світить не дуже ), після ще хв.10 розмов про страховку(яку я не хотів показати без причини) він мене відпустив. Але "гімно", не побажав щасливої дороги мені , за що я його зауважив, а воно мені "в правилах дорожнього руху не вказано бажати ".
    Пі.Сі. Одним словом - БИДЛО (інакше не можу сказати).
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Інструкція № 1111 - там все сказано. завжди вожу при собі. як і наказ № 466.
    і взагалі - якщо хтось читав ту інструкцію - то там сказано, що навіть якщо Ви не зупинились інспектору ДАІ, то немає потреби Вас доганяти, хіба що Ви підозрюєтесь у якомусь злочині або порушили злісно ПДР.
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    це вже ти точно в суді будеш розказувати... В правилах також написано шо ви зобов"язані зупинитися на вимогу працівника ДАЇ... Навіть якшо не зупинишся і вони тебе доженуть і скажуть шо ти там шось порушив, ти вже фіг шо докажеш...
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    пропоную текст скарги як зразок
    -----------------------------------------------------------------
    "Начальнику ВДАІ м.Львова
    м.Львів, вул..Городоцька,124

    від ПІБ скаржника
    проживаючого там то там то

    Скарга

    На постанову №постанови від ДАТА
    Винесену інспектором ДПС ВДАІ з ОАТ м.Львова та
    АТІ ПІБ інспектора
    У справі про адміністративне правопорушення,
    Передбачене ч.1 ст122 КУпАП України

    ДАТА року інспектором ДПС ВДАІ з ОАТ м. Львова та АТІ м. Львова ПІБ інспектора (прізвище ймовірне, оскільки написано нерозбірливо) стосовно мене було винесено постанову №постанови у справі про адміністративне правопорушення правил зупинки автомобіля, за що на мене накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу ___ гривень. В постанові зазначено, що я керуючи автомобілем марки _____ ДНЗ ________ о __ год.__ хв. здійснив зупинку транспортного засобу ближче ніж за __ м. до посадкового майданчика для зупинки маршрутного транспорту, за що й на мене було накладено адміністративне стягнення.
    Вважаю, що адміністративне стягнення за цією постановою накладено на мене незаконно, а сама постанова винесена із грубим порушенням вимог чинного законодавства.
    ДАТА. я керуючи автомобілем марки ____ ДНЗ _____________ рухався по вул.._________ у м. Львові. Близько ____ год. через те що поламався двигун, я був змушений здійснити негайну аварійну зупинку. З метою забезпечення безпеки руху для інших транспортних засобів, я відтягнув машину у кишеньку для зупинки громадського транспорту, який у той час не працює. Згодом я виявив причину поломки та на місці почав її ліквідовувати. Близько ____ год. до мене під’їхали два інспектори ДАІ на службовому автомобілі. Не беручи до уваги моїх пояснень з приводу причин зупинки, один з інспекторів оформив протокол про адміністративне порушення, і на місці виніс оскаржувану постанову. При цьому мені не було вручено, копії складеного протоколу, на якому я давав свої письмові пояснення, а вручили виключно копію Постанови, в якій, в порушення вимог статті 283 КУпАП не зазначено нормативного акта, який передбачає відповідальність за виявлене адміністративне порушення.
    Відповідно статті 7 КУпАП: ніхто не може бути підданий заходам впливу у зв’язку з адміністративним правопорушенням, інакше як на підставі і в порядку встановленому законом. Провадження по даних справах здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться у межах їх компетенції, у точній відповідності з законом. Додержання вимог закону при застосуванні заходів впливу за адміністративні правопорушення забезпечується систематичним контролем з боку вищестоящих органів і посадових осіб, прокурорським наглядом, правом оскарження, іншими встановленими законом способами. Згідно з статтею 8 КУпАП, особа, яка вчинила адміністративне порушення, підлягає відповідальності на підставі закону. Я не можу бути притягнений до відповідальності, оскільки мої дії не були зумисними, а були скерованими виключно на забезпечення безпеки іншим учасникам руху при аварійній зупинці автомобіля.
    На підставі викладеного, керуючись ст..14-1, а також ст.287.289 КУпАП України
    Прошу
    Постанову №постанови від ______________. скасувати а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, а відсутністю у моїх діях ознак умисності вчинення такого правопорушення. Про прийняте рішення прошу повідомити мене по почті рекомендованим листом.
    ____________ 2010р.
    _____________
    -0-----------------------------------------------
    Кожен може підігнати під себе
     
    Останнє редагування: 8 лют 2010
    • Подобається Подобається x 2
  11. MyTaHT

    MyTaHT Початківець

    Авто:
    Пішкарус
    А ти спробуй по Куліша проїхатись, а потім звернути направо на Чорновола через провулок і линяти на касу не треба буде. Я вже не перший рік таксую по Львову і чесно кажучи на знаки звертаю увагу в першу чергу, тим більше шо по Куліша можна дальше прорватись в сторону чентру в час пік зранку, ніж чекати поки прийде твоя черга, шоб по Чорновола проїхати на тому світлофорі.
    У Львові є такі місця, як це перехрестя. Та ж сама ситуація з світлофором на перехресті Городоцька-Чернівецька. Можна від костелу св. Анни проскочити через вулицю Коротку (там односторонній рух) до світлофорів, відстань відрізняється на пару метрів, а дорожне покриття набагато краще. Я вже не памятаю, коли останній раз проходив Городоцьку від оперного до костелу. Завжди їду по Листопадового Чину до Юра, а потім по Шептицьких і за костелом виїжджаю до світлофору. І, якщо чесно, то так і коротше виходить і швидше. А далі їхав по Городоцькій біля приміського вокзалу, якшо не було роботи на рації і я шукав кого взяти "з руки", та і то їхав до сьомого рейху, а потім залежало -- Кульпарківська чи далі по Городоцькій.
    В свою чергу можу сказати, що за останній рік штрафів не мав. ДАЙці зупиняли тільки тоді, коли була планова перевірка документів на право таксування, а так в них претензій до мене не було.

    Моє побажання до всіх учасників форуму -- катайтесь по Львову так, щоб не порушувати і не створювати незручностей іншим учасникам руху.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. MyTaHT

    MyTaHT Початківець

    Авто:
    Пішкарус
    перехрестя

    сорі, продублювалось повідомлення
     
    Останнє редагування: 8 лют 2010
  13. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    не кожен, а той, чиє порушення можна підігнати під аварійну зупинку. Проїзд на червоне світло або перевищення швидкості тут не проканає, треба ще зразки.

    Я думаю варто створити окремо гілку зі зразками таких заяв на різні випадки життя.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Думка про окрему гілку добра ...я сам хотів модераторам це запропонувати.
    Скарги можуть бути типові. Все одно кожний випадок є індивідуальний і універсальної скарги бути в принципі не може. Для думаючої людини не є проблема підігнати під свій випадок типову скаргу.
     
  15. нанаєць

    нанаєць Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 ABS
    Клубна карта:
    000076
    стосовно розмови з інспектором ДАІ.
    коли в мене вдруге замерз сапун і масло погнало щупом мені прийшлось зупитись в Городку під знак "зупинка заборонена". включивши аварійку я відкрив капот і пробував почистити патрубок. в цей час біля мене зупиняється даїшник і відразу писати штраф про порушення ПДР. пояснень що в мене машина поламалась його не влаштувало і в результаті штраф на 255 грн. вручивши мене штраф він з виразом обличчя людини яка виконала яка виконала свій обов"язок поїхав дальше а я залишився із штрафом в 255 грн і сухим мотором. ось такі реалії нашого життя....
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Такі випадки треба оскаржувати ... причому по такій схемі: спочатку в міське -районне ДАі - звідтам зазвичай приходить негативна відповідь... потім в обласне ДАЇ - там частину скарг задовільняють.... потім в суд... там практично 98% скарг проти ДАЇ виграють справу (в силу низького рівня юридичної освіти інспекторів ДАЇ), а потім в прокуратуру з рішенням суду. І тоді прокуратура "знімає" шкіру ( в прямому і переносному значенні) з кожного конкретного інспектора.
    Більше того ...в ДАІ вже є база скаржників - вони стараються їх не рухати
     
    Останнє редагування: 8 лют 2010
  17. нанаєць

    нанаєць Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 ABS
    Клубна карта:
    000076
    я ще штрафу не платив, треба спробувати посудитись. дякую за інфо
     
  18. curlyheaded

    curlyheaded Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 3d 1,8'87 Opel astra g z14xep '06
    а яка достовірність цієї інформації і як вони знають цю інформацію на дорозі?;)
     
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Колись ходили такі байки, що у дайців розроблена власна шифрована система класифікації водіїв. А позначають вони цією системою наші права! Коли твої права в нього в руках, він, залежно від того як пройшла розмова з тобою, непомітно голочкою робить проколи за певною системою. І наступний даішник коли бере твої права в руки, вже може прочитати "код" який йому залишив його попередник. Наприклад "лох, деремо побільше бабла", "краще не звязуватись, засудить" і так далі. Десь я в інтернеті на якомусь форумі таке був вичитав і багато людей почали там писати шо в них дійсно якісь дирки в правах :) Правда поки мої права не проколоті, я в ту байку якось не вірю :)
     
  20. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    У юридичному розділі створено підрозділ для шаблонів оскаржень. Все що в кого є - несемо туди
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)