я так хочу зібрати усіх таксистів і перевізників Городка ,ато дорога в якомусь селі всеж краща ,пипець повний по документах напротязі року ямковий ремонт робився 7 разів а реально 2 іто останній півтори тижні тому незнаю для чого кидати у воду асфальт,а за ці кошти можна було вже весь Городок заново заасфальтувати
Доброго дня Всім, підкажіть, де наразу у Львові та околицях можна заправляти дизельний автомобіль?! Бо як говориться "самі не місцеві", специфіка у кожного регіону окрема...
я заправляв свій на Shell і Socar. шел відповідно знаходиться по окружних. socar тут http://socar.com.ua/ua/net
Не рекомендую (КАТЕГОРИЧНО!) заправляти на ОККО. А WOG і УкрНАФТА возять дизель від одного і того ж виробника. А Ти що? До нас у гості?
Шел ще є на вул.Шевченка, недалеко від кінцевої трамваю №7 Кажуть, заправлятися треба там, де маршрутчики заправляються. Вони кожен день бачать, скільки км можна наїздити.
О...одразу налізла на потрібну тему, то ж треба...Дорогі мої одноклюбники, розкажу я вам історію, яка сталася зі мною на днях....То б писати в темі флуду, але мова піде якраз про якість бензину, вірніше, про мочу ослячу яку лиють нам в бак. Заправилася я на файній заправці шо сі називає WOG - на Чорновола що з права перед кільцем вул.Липинського... Щоб їй добре було. Заправила модної бєнзи - Мустанг (то напевно не осляча, а коняча моча...).Заїхала я 30 км. від Львова і в чістом полє заглохла посеред дороги і не могла завести машину.Пісєц...стою серед дороги, відкручую свічки, дьоргаю провода...ніх....ніхолєри - не заводиться. Дотянули мене добрі люди...до найближчого села. Простояла вона та пару днів, бо я не могла поставити їй діагноз.Всі майстри одностайно сказали "або електрика, або бензина". Електрика ніби нормально.Ну завела я її з горем...Диміла, пчихала, коптила як дізеляка.... Їхати не їде і все, глохне і хоч стіляйся Вирішила я таки злити бензину.Народ, ви не повірите, те що я спустила з бака...по піпєц повний - то була не бензина а якась червона ху....ня...Залила в бак бензину з каністри і "о чудо"- машина поїхала як нічого і не було. Я була просто в шоці....Тепер зробіть висновки як нас найо.... і гро....блять наші машини, заливаючи отаке гівно в бак.Я завтра каністру з тою червоною хрєнню відвезу їм на заправку і вилию комусь на голову, бля....
Бери мене на підстраху... підстрахівку! Я до WOG-а свої сентименти маю. Але вибирай не заправщика - він з того має найменше. Питай старшого заправки - попадеш в яблучко. Але попади йому так, щоб навсе запам"ятав.
Чортопхай , та да, збираюсь нині на днів чотири до Львову...питав знайомого львівського каддіковода, то він сказав, що машину заправляє постійно на Лукойлі, Екто Дизель...заправка в Солонці ( ну якщо я все правильно запам'ятав)... Щодо Вог,Окко,Шел, то різниця в тому, що під одним і тим брендом = різні заправки...Раз заправився, щось мій дизель зовсім не їде...потім заправив білоруської соляри = машину не впізнати... ( і вона ж там дешевше, чим те , що у нас) летить....я просто в шоці...доріг немає, палива немає, а гроші деруть такі, що типу ми майже в Європі...
Ласкаво просимо! Погодка, ніби, капку внормувалася, хоча все-одно без дощу не обійдеться. На Мокія лило, то тепер 40 днів буде падати. О67-9З-77-З3О - дзвони, якщо щось.
Нещодавно їхав по трасі М-06 і проїжджаючи повз кожну АЗС звертав увагу на ціну ДП. Так от, ціни різноманітні від 15,65грн/л до 17,20грн/л. Виникла цікавість, щодо пального на АЗС Shell, хто заливав ось це пальне: Shell V-Power Nitro+ Diesel , чому воно таке дороге (17,14)?, що то за така приставка в назві - Nitro+?. Хто заливав його, поділіться враженнями та спостереженнями.
Тобі нема сенсу заморочуватись. Єдиний сенс який є щоб лити дане пальне - це зменшення витрати. Щоб це було доцільно. Якщо в тебе 4л на сотку, то я думаю шо 3л вже не буде))))))
Заливаю таке але бензин. Хтось може скаже, що я не дуже вумна і просто плачу гроші за панти, не маю куди потратитися....Заправлялася на різних заправках і різним пальним, але....після того як мала пару "пєчальних історій", коли від тої бензи машина просто відмовлялася їхати...переконалася, що краще заплатити на гривню більше, але зекономити на розході і заміні фільтра.Той самий пульс на ОККО дорожче за Шел на 20 коп. але ге повне... Ну принаймі моя машинерія дуже перебірлива і капризна до бензини....
А мені один хороший майстер казав, що на мого карба краще лити 92. Тому за всякі турбо чи ніро хіба тільки чув) Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
Саме цікаве, на лючку пише 98 і я чомусь впевнений, що то оригінальний лючок, бо ще знаходив, що на GU двигун так і є в описі 98. Але ж в нас немає якісного бензину... навіть на шелі, він може кращий з гіршого, але всерівно не такий, як має бути. Арабський бензин, на мою думку, найкращий. Колись програму бачив, де порівнювали нафту арабську і російську. Так от з тони арабської нафти виходить якісних 700 літрів бензи, а з тони москальської буде 300 літрів хз чого, що ще треба очищати, можливо тому москалі і придумали двигуни на мазут і інші відходи з нафти. Тепер про аргументацію, я не дуже сильний в термінах, але на інжекторі, пальне подається під тиском і є спеціальна ємність, де збираються випади з бензи, вроді той адсорбер, які теж подаються в двигун і бензобак закритий герметично. А в нас на карбах, якщо не помиляюсь є вентиляція для відводу випарів. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
:rofl::rofl::rofl:розсмішив:rofl::rofl: тиждень-два тому багато чого цікавого побачив.. якщо маєте час і терпіння, раджу подивитись люблю ту програму http://video.bigmir.net/zik/insaydery/175197-nsayderi-pd-prikrittyam-Benzin-chi-badyaga/
на мою думку тут не суть в якості чи подачі...а в детонації... в мене також 98 має бути... лию 95 бо 98 нема у нас....і всеодно часом підливаю 100 або в-павер...
Незнаю на рахунок якісного бензину. Но заправляюся на Укрнафті А95 і на брюховицькій заправці А92 так як А95 в брюхах гірша ніж А92. А їздиться так само як і на шеловській і ОККО, при тому що на них заправляються друзі які їздять на нових авто міцик, хонда, а різниці ніякої Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2