Розвал-сходження у Львові

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Newman, 6 лип 2007.

  1. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    :Dшо ніякого ніякого?!
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ніякого. Тільки дошка з розміткою.
    [​IMG]
     
  3. Шурик

    Шурик Початківець

    Авто:
    VW Jetta CL 1.3 1990 р.в.
    Клубна карта:
    000080
    а де у нас у Львові є лазерна??
     
  4. 07roman

    07roman Новачок

    Авто:
    мерседес
    вул.Моринецька 14а заїзд з кінцевої трамваю №7, де колись були військові склади
     
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Підкажіть, будь-ласка, чи потрібно після заміни опорного підшипника та чашки робити розвал-сходження? Машина їде рівно, на око колеса також рівно залишились.
     
  6. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Nick Wolf, бажано зробити
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А навіщо платити більше?
    Якщо, кажеш, машина рівно їде, і змін не замітно, то не роби, але прослідкуй за протектором шин - якщо почне стиратися з якоїсь сторони, то будеш знати що тре їхати і робити, тут головне момент не пропустити, бо шини коштують дорожче ніж діагностика :D
     
  8. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    наскільки знаю і памятаю - то при знятті/відкручуванні стойки - розвал обовязково робити, так як назад так як було майстер ніколи не закрутить.
    непожалій тих 80-100грн на розвал, бо резина коштує дорожче...
    імхо, якщо на розвалі майстер буде мало крутити підвіску - то домовся, щоб тобі дешевше зробили, та і все
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    як на мене то набагато важливіше не обладнання(лзер-шмазер), а руки(щоб не з дупи росли) людини яка буде цю процедуру проводити
     
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Може і не потрібно, але первірити треба.
    Мій досвід показує що в абсолютній більшості випадків геометрія змінюється і досить часто не суттєво що гуму їсти не буде, тягнути не буде а ці зміни і не кожен почує, бо направду це впливає в основному на керованість авто на швидкостях.

    Після заміни заміни будь-якого вузла підвіский від котрого так чи інше може змінитися геометрія коліс потрібно зробити перевірку і при необхідності порегулюванти сходження чи/та розвал.
    Так пише будь-яка правильна книжка.
     
  11. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Напр. в нас на СТО за перевірку беремо 50% вартості
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе конструкція така що все що звязано з рульовим не рухалось при заміні опорного. А розвал раз в рік бажано просто так перевірити.... він збивається в процесі експлуатації. Добра техніка по розвалу є на Данила Апостола справа на початку вулиці. В них стенд компютерно - лазерний. Там втручання людини мінімальне, якщо вони мають розміри вашого авто.
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015

    Твій досвід правий, бо, я як зробив, то відчув кращу керованість на поворотах саме на швидкості. Не скажу, що до того машина була погано керована, але якось трохи більше прийшлося приділяти уваги при маневрах. А майстер, який робив геометрію, підтвердив також слова Zh@riK'а. Розвал, сказав, нормально, а схождення треба було підрегулювати. Зате і руль встав ідеально рівно, і на поворотах відчутніше, що машина їде туди куди треба.

    Я чому питав. Бо пару місяців перед тим міняв лівий опорний підшипник і робив розвал-сходження. Але там прийшлося відразу робити розвал, бо колесо і на око трошки в сторону було. Тепер замінив правий опорний і тому питав, думаю, може не збилося налаштування. Але не шкодую, що зробив. Всім дякую за поради. А також висновки на майбутнє - якщо міняти опорні підшипники, то відразу обидва, щоб розвал-сходження зробити один раз :)

    Дякую всім за корисні відгуки.
     
    Останнє редагування: 13 вер 2011
  14. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    саме так! і всі інші вузли підвіски треба міняти парами.
     
  15. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Нічого не міняла в своєму хлопцеві (слава, Богу), колеса не стираються, але перечитавши дописи в цій темі, розумію, що треба перевірити сходження. Мучить інше - щоби не набавитися собі лишніх проблем, якщо потрапити на якогось із руками з д... Чи дати собі спокій? Що робити?
    :russian_ru:
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Найти кусок рівної і плоскої !!! дороги (кожна дорога має уклон в праву сторону щоб вода стікала) кинути руль і проїхатись з невеликою швидкістю і подивитись чи машину не тягне. Увага!!! якщо дорога з нахилом то буде тягнути по причині дороги. Потім можна взяти штангельциркуль(в крайньому випадку лінійку ) і заміряти протектор на обох колесах по кожному краю колеса (точність до 1 мм). Якщо на кожному колесі глибина протектора з права і з ліва одинакові (на самих колесах може бути різна бо самі колеса можуть зношуватись не рівномірно) і машину нікуди не тягне то дати собі спокій. Якщо щось не грає то треба провірятись.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    І ще добавлю, що колеса тре підкачати одинаково ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    kym, bass, дякую вам, колєги, за життєві поради! :yes: при найближчій нагоді так і зроблю, а то вже насправді думала починати переживати, як почитала тут про вилізлі з коліс дроти. :wacko1:
     
  19. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    шановні, де можна якісно зробити розвал і які ціни ?
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я робив собі біля Радіоринку(АС2), там через дорогу є автосервіс і шиномонтаж гудєр(наскільки я памятаю), то обійшлося в 70 грн пів року тому. Мають підйомники, стенд і компутер який ті лязери считує і шось там показує:D
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)