Підкажіть, будь-ласка, чи потрібно після заміни опорного підшипника та чашки робити розвал-сходження? Машина їде рівно, на око колеса також рівно залишились.
А навіщо платити більше? Якщо, кажеш, машина рівно їде, і змін не замітно, то не роби, але прослідкуй за протектором шин - якщо почне стиратися з якоїсь сторони, то будеш знати що тре їхати і робити, тут головне момент не пропустити, бо шини коштують дорожче ніж діагностика :D
наскільки знаю і памятаю - то при знятті/відкручуванні стойки - розвал обовязково робити, так як назад так як було майстер ніколи не закрутить. непожалій тих 80-100грн на розвал, бо резина коштує дорожче... імхо, якщо на розвалі майстер буде мало крутити підвіску - то домовся, щоб тобі дешевше зробили, та і все
як на мене то набагато важливіше не обладнання(лзер-шмазер), а руки(щоб не з дупи росли) людини яка буде цю процедуру проводити
Може і не потрібно, але первірити треба. Мій досвід показує що в абсолютній більшості випадків геометрія змінюється і досить часто не суттєво що гуму їсти не буде, тягнути не буде а ці зміни і не кожен почує, бо направду це впливає в основному на керованість авто на швидкостях. Після заміни заміни будь-якого вузла підвіский від котрого так чи інше може змінитися геометрія коліс потрібно зробити перевірку і при необхідності порегулюванти сходження чи/та розвал. Так пише будь-яка правильна книжка.
В тебе конструкція така що все що звязано з рульовим не рухалось при заміні опорного. А розвал раз в рік бажано просто так перевірити.... він збивається в процесі експлуатації. Добра техніка по розвалу є на Данила Апостола справа на початку вулиці. В них стенд компютерно - лазерний. Там втручання людини мінімальне, якщо вони мають розміри вашого авто.
Твій досвід правий, бо, я як зробив, то відчув кращу керованість на поворотах саме на швидкості. Не скажу, що до того машина була погано керована, але якось трохи більше прийшлося приділяти уваги при маневрах. А майстер, який робив геометрію, підтвердив також слова Zh@riK'а. Розвал, сказав, нормально, а схождення треба було підрегулювати. Зате і руль встав ідеально рівно, і на поворотах відчутніше, що машина їде туди куди треба. Я чому питав. Бо пару місяців перед тим міняв лівий опорний підшипник і робив розвал-сходження. Але там прийшлося відразу робити розвал, бо колесо і на око трошки в сторону було. Тепер замінив правий опорний і тому питав, думаю, може не збилося налаштування. Але не шкодую, що зробив. Всім дякую за поради. А також висновки на майбутнє - якщо міняти опорні підшипники, то відразу обидва, щоб розвал-сходження зробити один раз Дякую всім за корисні відгуки.
Нічого не міняла в своєму хлопцеві (слава, Богу), колеса не стираються, але перечитавши дописи в цій темі, розумію, що треба перевірити сходження. Мучить інше - щоби не набавитися собі лишніх проблем, якщо потрапити на якогось із руками з д... Чи дати собі спокій? Що робити?
Найти кусок рівної і плоскої !!! дороги (кожна дорога має уклон в праву сторону щоб вода стікала) кинути руль і проїхатись з невеликою швидкістю і подивитись чи машину не тягне. Увага!!! якщо дорога з нахилом то буде тягнути по причині дороги. Потім можна взяти штангельциркуль(в крайньому випадку лінійку ) і заміряти протектор на обох колесах по кожному краю колеса (точність до 1 мм). Якщо на кожному колесі глибина протектора з права і з ліва одинакові (на самих колесах може бути різна бо самі колеса можуть зношуватись не рівномірно) і машину нікуди не тягне то дати собі спокій. Якщо щось не грає то треба провірятись.
kym, bass, дякую вам, колєги, за життєві поради! при найближчій нагоді так і зроблю, а то вже насправді думала починати переживати, як почитала тут про вилізлі з коліс дроти. :wacko1:
Я робив собі біля Радіоринку(АС2), там через дорогу є автосервіс і шиномонтаж гудєр(наскільки я памятаю), то обійшлося в 70 грн пів року тому. Мають підйомники, стенд і компутер який ті лязери считує і шось там показує:D