Відповідь: Кому Корраду?! Дує то він завжди, але повітря в двигун він може подавати як подається у простий атмосферник (при спокійній їзді), а може дути до 0.8-1 атмосфери (якщо добряче тиснути на гашетку). Наприклад, при їзді близько 120 км/год (плюс-мінус) на 5 передачі стрілка буст-контроллера стоїть на нулю. Це означає, що компресор фактично не нагнітає тиск у камері, тобто ефект той же, що у простого атмосферника. Розхід при цьому 7 літрів на 100, а дехто взагалі каже що на баку 55 літрів проїзжає 920 кілометрів. Так само як спокійно їздиш по місту, то стрілка рідко коли піднімається вище нуля, хіба що коли даєш більше газку при рушанні. Але при цьому розхід 12-13 літрів - це за щастя! Чудасія якась...
Відповідь: Кому Корраду?! Дивно... При 120 км год - це вже 3000 обертів, копресор вже має смалити повітря... :roll:
Відповідь: Кому Корраду?! На 5 передачі там 3000 обертів. Чи я щось не так розумію твій хід думок? :grin:
Відповідь: Кому Корраду?! Я викладав колись дані про розхід ВР6 (читай попередні теми) їздив на такій але тобі краще задати питання ще раз, дописів більше буде....
Відповідь: Кому Корраду?! Юр, спробував для загального розвитку переглянути твої попередні теми Дивись, що твориться Звідки: Львів Дописів: 1 574 Сторінка 1 з 20 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > Мо легше ще раз написати
Відповідь: Кому Корраду?! Друзяко! Я так і не розумію про шо ти кажеш. Я сказав шо при 3000 компресор уже має смалити - так воно і є троха. В Мартіні і в мене - при 120 на 5 - це 3000 обертів. Тому поясни будь-ласка ще раз, чому "я здурів" і що не так в моїх дописах а також причому тут твоя коробка? В тебе є компресор і він не дує при 120 на 5 передачі? :-D :-D :-D
Відповідь: Розхід палива VR6 і G60 Сьогодні спеціально дивився, коли їхав з Кам"янки . 130 на 5 передачі стрілка на нулю. Це найекономічніший режим, крейсерська швидкість. Далі вже починає дути компресор і збільшується розхід
Відповідь: Розхід палива VR6 і G60 1. Дурить МФА. В нього такий принцип. Таке життя собаче. Рахує на холостих і додає то значення до поїздки. 2. Компресор не дує на низьких, бо він побудований на принципі розгону повітря центробіжної сили, коли швидкість обертання невисока, повітря не розганяється ракушкою (не отримує інерції)настільки, щоб створювати надлишковий тиск. Хоча, може там і є наддув на рівні якихось 0,00хз атм....
Відповідь: Розхід палива VR6 і G60 MARTINI, компресор дує завжди. І на холостих натиснувши на гашетку можна створити високий тиск, так як турбіна жене стиснуте повітря. Але якщо клапан надлишкового тиску не відрегульований, то стиснуте повітря може знову повертатись в компресор. Цей клапан зв'язаний з приводом дросельної заслонки. Чим більше відкрита заслонка, тим більше перекривається "зворотній" клапан, а в двигун більше поступає стиснутого повітря (т.є. горючої суміші).
Відповідь: Розхід палива VR6 і G60 я ж і кажу, що дує завжди, але без навантаження він що є, що його нема - пох. Он спитайте в Тополя, він експериментував. Від"єднував патрубки компресора і катався. До 3000 оборотів машина їде пофік шо з компресором шо без. А після 3000 оборотів уже проявляється різниця.
Відповідь: Розхід палива VR6 і G60 відцентрова сила завжди є! при обертанні просто менше крутиш менше дує більше крутиш більше дує, занадто скоро крутиш дує але не занадто через те що вхідний отвір і крильцята більше не здатні протиснути обєму повітря , а нема більшого обєму нема більшого тиску. просто на низах не так відчутно що є компресор через те що мотор і сам добре тягне повітря і без нагнітання компресора , а на верхах мотор тягне той же обєм повітря, і тут починає відчуватись компресор який на ту саму кількість оборотів дує більше повітря ніж тагне мотор, от і ефект що в мотор надувається більший обєм повітря ніж він сам би втягнув. от так на хлопский розум. може що не так то поправте мене!
Відповідь: Розхід палива VR6 і G60 Та, знімав патрубок компресора. На фініші 402 метра - 120. (не так уже і кисло). Судячи з того що машина вагою в 1200 має на фініші 120 - то приблизно 110 коней там без копресора. (якщо вірити цьому калькулятору http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp) До 3000 - та сама машина. А після - нема того хвилюючого підриву, яке дає копресор.
Відповідь: Кому Корраду?! ти завжди так відповідаєш в протилежному напрямку? та звісно, то шо я дав завдаток і катався на Б3 ВР6 тобі не авторитетно... керуйся даними тіпа :!: