Рульова рейка Г2

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем ROS, 3 сер 2008.

  1. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Вчора крякнула моя рульова рейка на гольф2, а саме при вивертанні руля вправо є стук і таке враження, що при цьому ж вивертанні зуби рейки проскакують. Вирішив поміняти її самостійно, на стоянці (саме там помітив непригодність рейки), питання в тому чи нема ніяких підводних камнів при знятті та установці "в польових умовах"? Бо своїм ходом зі стоянки ризиковано виїжжати. Та додам, що за місяць до цього на СТО міняв наконечник, шарову, стойки і майстер сказав, що рульовка розбита, треба міняти, і підтягнув її. Після підтяжки було добре, але недовго за останні два - три дні помітив, що при повороті вправо треба більше зусиль і ніби підклинює. Без машини не можу. Хто що порадить?, чи будуть проблеми і які при її демонтажу?, чи обов'язково треба зйомник для наконечників? Буду вдячний за поради.
     
    Останнє редагування: 1 лип 2012
  2. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    При до тягуванні рейки,просто її перетягнули і тому появився такий звук!!!!!!!!Втулку потрібно міняти однозначно!В мого колеги була така сама проблема!Недавно реставрував рейку з такою самою проблемою!)
     
  3. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    Той поршеньок який піджимає рейку,ходить на пружині,під час вивертання руля в ліво чи вправо він на ній амортизірує, коли більш до тягнута рейка,відповідно пружина зжимається до упора,тоді починаються такі дивні звуки
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сьогодні в неділю, прийшов на стоянку подивитись до свої "КЛЬОПИ", але перед тим перелахматив гугл, прийшов, щоб зняти рейку, оцінити шліци та карданчик, корочче оцінити на скільки змарніє гаманець. Відповідно сів в авто, завів, та вирішив покрутити кермом, - - результат - - кермо повертається зі стуком, (приблизно кожних 180 градусів, а той менше стук) а колеса на місці, при цьому виявив, що карданчик рейку повертає, тобто не проскакує. Але по іронії долі охоронник стоянки підказав та наполягав не знімати рульовку, а для початку попробувати підтягнути. Після його порад, я підняв авто на двох домкратах (так безпечніше) водійську сторону, засунув під нього свої зябра, роздивився, викрутив з рульової рейки гайку головкою на 16" чи на 18", потім шестигранником викрутив толі болтик, толі втулку таку з різьбою. Після цих дій самостійно вкрутив в зворотній послідовності (вкручуючи болтик шестигранником зусиль не прикладав, при цьому перевіряв хід руля рукою висовуючи зябра з-під авто). Коли все було вкручено, проїхався по стоянці та за її межами і ... АЛЯ ЧУДЕСА ВСЕ СТАЛО НА МІСЦЯ СВОЇ! Сльози радості - заважали мені говорити..! Провівши такі експерименти та зрозумівши, що до місця праці на протязі грядущого тижня буду їхати за кермом своєї "КЛЬОПИ", а не пасажиром в переповненій маршрутці, помітив, що рульове кермо стоїть у положенні "А-ЛЯ х-й-з", виставив рульове кермо в салоні так, як значок VW проситься. Після всього цього дефекти такі (помітили їх я, два водіїї, та один перехожий - тобто звернули увагу) - праве переднє колесо трошки (помітно неозброєним оком) вивернуто вправо, в той час, коли ліве переднє (водійське) прямо дивиться. Я би цьому розголосу такого не надавав, але конкретизую вищенеписане мною: близько місяця міняв передні стойки, опорніки, ліву опору шарову, лівий наконечник при цьому майстер на СТО підтягнув рульовку. Спустя місяць часу (тобто в середу 27.07. заїхав зробити розвал-сходження та попросив підтягнути рульовку). Не знаю, що той полуумок робив, але після розвал-сходження приїхав додому (28 та 29.07. авто стояло)., виїхав 30.07. та спускаючись з Високого замку зрозумів, що "бігуді". І як наслідок сьогодні виявив, що колеса дивляться в різні сторони, не "КЛЬОПА", а косоокий "ХЛОПЧИК".

    Nikel - до тебе обов'язково заїду за консультацією, чи привезу рейку для діагностики - реставраціїї, поки ще не пізно.

    ПИ.СИ. А розвал-сходження робив на ПАЛАДІ (кінець вул.Зелена не доїжжаючи до повороту на туб.лікарню). ДРУЗІ - НЕ ЇДЬТЕ ТУДИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПО РЕМОНТУ ЧИ ДІАГНОСТИЦІ АВТО, ТАМ ПРОФЕСІОНАЛІВ НЕМАЄ. Треба создати тему типу куди не їхати та не звертатись, краще гроші дати обездоленим, ніж рагулям!
     
  5. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    Та хоч і можеш перезвонити до мене
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тема з чорними мітками вже існує.
    Крім того ти руль з салону виставив але перевір ще 1 факт. Кількість поворотів рульового колеса до упору повинна бути однакова. Кажись вліво 3,5 і вправо 3,5.
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Дякую за допомогу
     
  8. Галя

    Галя Початківець

    Авто:
    Volkswagen III 1.8
    Куплю рульову рейку механічну до Г3 (1992р)
     
  9. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    А чому не реставрувати ту яка стоїть на машині???????
     
  10. Галя

    Галя Початківець

    Авто:
    Volkswagen III 1.8
    майстер сказав,шо краще поміняти)))
     
  11. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    Ваш вибір!)))))
     
  12. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Хлопці не знаю де витакі ціни знаходите??? Я міняю роботу на реставрацію рейок, - буду новим Білом Гейтсом Мені механічна з напиленням і матеріалом і шліфуванням максимум 300грн.

    Все міняю роботу
     
    Останнє редагування: 22 вер 2012
  13. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Вже наїздив на В2 близько 2.5 тис км на реставрованій і трішки модифікованій механічній рейці, доречі вона підходить і до ауді 80 (бочка). Маю ще одну реставровану. Можу сказати відверто якщо з розумом підійти до справи то рейка буде працювати ідеально і довго, тобто варто реставрувати!!! Якщо комусь треба ескізи з розмірами і комплектність а також фото, можу скинути!
     
  14. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Товариство!!! Прошу поради!
    У пятницю передбачається далека дорога, а у мене з`явився не приємний симптом. Після кількох кілометрів їзди з`являється тугість у повороті керма і ніби не значне приклинювання, Не повертається у вихідне положення. Рейка ци все ж підшипник колонки? І чи все ж чи варто їхати в далеку дорогу???
    Авто Г2, без ГП.
     
  15. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Думаю тільки до майстра. Хай хоч візуально гляне, посмикає і щось порадить.
    То все ж таки відповідальність. Я в подібній ситуації в авральному темпі шукав і міняв, але в мене довгий час саме кермо не поверталось, а як почало "підклинювати" - то я вже сам злякався. Поворот керма на кілька градусів не впливав на колеса! Якщо дорога справді далека - то тільки на огляд!
     
  16. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Дякую. Значить завтра до майстра.
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не хочу нарадити біди але в далекій дорозі по трассі кермо так активно не крутиш і тугість буде не так відчутна тому можна їхати. Але якщо це дорога на бібрку чи на золочів то зливай воду.


    С мабільнава дєвайса
     
  18. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Якщо приклинює, то скоріш всього рульова рейка, або карданчик. В мене таке було - причина - рульова рейка. Якщо оріджінал, то реставруй, якщо мадеінПолянд, то міняй. Така моя порада.
     
  19. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    рейка є в наявності нова,якщо цікавить пиши в пп
     
  20. romaviper

    romaviper Початківець

    Авто:
    golf 2 1.8 GU pierburg 2e2 5 ст.
    був на шроті на зеленій поставив рейку від сеата толедо на Г2 в них там тоже деколи буває вже десь 30000 тис 100% прошла і тфу тфу)) без ГУР і задоволений ідеально стала причом
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)