Вчора крякнула моя рульова рейка на гольф2, а саме при вивертанні руля вправо є стук і таке враження, що при цьому ж вивертанні зуби рейки проскакують. Вирішив поміняти її самостійно, на стоянці (саме там помітив непригодність рейки), питання в тому чи нема ніяких підводних камнів при знятті та установці "в польових умовах"? Бо своїм ходом зі стоянки ризиковано виїжжати. Та додам, що за місяць до цього на СТО міняв наконечник, шарову, стойки і майстер сказав, що рульовка розбита, треба міняти, і підтягнув її. Після підтяжки було добре, але недовго за останні два - три дні помітив, що при повороті вправо треба більше зусиль і ніби підклинює. Без машини не можу. Хто що порадить?, чи будуть проблеми і які при її демонтажу?, чи обов'язково треба зйомник для наконечників? Буду вдячний за поради.
При до тягуванні рейки,просто її перетягнули і тому появився такий звук!!!!!!!!Втулку потрібно міняти однозначно!В мого колеги була така сама проблема!Недавно реставрував рейку з такою самою проблемою!)
Той поршеньок який піджимає рейку,ходить на пружині,під час вивертання руля в ліво чи вправо він на ній амортизірує, коли більш до тягнута рейка,відповідно пружина зжимається до упора,тоді починаються такі дивні звуки
Сьогодні в неділю, прийшов на стоянку подивитись до свої "КЛЬОПИ", але перед тим перелахматив гугл, прийшов, щоб зняти рейку, оцінити шліци та карданчик, корочче оцінити на скільки змарніє гаманець. Відповідно сів в авто, завів, та вирішив покрутити кермом, - - результат - - кермо повертається зі стуком, (приблизно кожних 180 градусів, а той менше стук) а колеса на місці, при цьому виявив, що карданчик рейку повертає, тобто не проскакує. Але по іронії долі охоронник стоянки підказав та наполягав не знімати рульовку, а для початку попробувати підтягнути. Після його порад, я підняв авто на двох домкратах (так безпечніше) водійську сторону, засунув під нього свої зябра, роздивився, викрутив з рульової рейки гайку головкою на 16" чи на 18", потім шестигранником викрутив толі болтик, толі втулку таку з різьбою. Після цих дій самостійно вкрутив в зворотній послідовності (вкручуючи болтик шестигранником зусиль не прикладав, при цьому перевіряв хід руля рукою висовуючи зябра з-під авто). Коли все було вкручено, проїхався по стоянці та за її межами і ... АЛЯ ЧУДЕСА ВСЕ СТАЛО НА МІСЦЯ СВОЇ! Сльози радості - заважали мені говорити..! Провівши такі експерименти та зрозумівши, що до місця праці на протязі грядущого тижня буду їхати за кермом своєї "КЛЬОПИ", а не пасажиром в переповненій маршрутці, помітив, що рульове кермо стоїть у положенні "А-ЛЯ х-й-з", виставив рульове кермо в салоні так, як значок VW проситься. Після всього цього дефекти такі (помітили їх я, два водіїї, та один перехожий - тобто звернули увагу) - праве переднє колесо трошки (помітно неозброєним оком) вивернуто вправо, в той час, коли ліве переднє (водійське) прямо дивиться. Я би цьому розголосу такого не надавав, але конкретизую вищенеписане мною: близько місяця міняв передні стойки, опорніки, ліву опору шарову, лівий наконечник при цьому майстер на СТО підтягнув рульовку. Спустя місяць часу (тобто в середу 27.07. заїхав зробити розвал-сходження та попросив підтягнути рульовку). Не знаю, що той полуумок робив, але після розвал-сходження приїхав додому (28 та 29.07. авто стояло)., виїхав 30.07. та спускаючись з Високого замку зрозумів, що "бігуді". І як наслідок сьогодні виявив, що колеса дивляться в різні сторони, не "КЛЬОПА", а косоокий "ХЛОПЧИК". Nikel - до тебе обов'язково заїду за консультацією, чи привезу рейку для діагностики - реставраціїї, поки ще не пізно. ПИ.СИ. А розвал-сходження робив на ПАЛАДІ (кінець вул.Зелена не доїжжаючи до повороту на туб.лікарню). ДРУЗІ - НЕ ЇДЬТЕ ТУДИ ЗА ДОПОМОГОЮ ПО РЕМОНТУ ЧИ ДІАГНОСТИЦІ АВТО, ТАМ ПРОФЕСІОНАЛІВ НЕМАЄ. Треба создати тему типу куди не їхати та не звертатись, краще гроші дати обездоленим, ніж рагулям!
Тема з чорними мітками вже існує. Крім того ти руль з салону виставив але перевір ще 1 факт. Кількість поворотів рульового колеса до упору повинна бути однакова. Кажись вліво 3,5 і вправо 3,5.
Хлопці не знаю де витакі ціни знаходите??? Я міняю роботу на реставрацію рейок, - буду новим Білом Гейтсом Мені механічна з напиленням і матеріалом і шліфуванням максимум 300грн. Все міняю роботу
Вже наїздив на В2 близько 2.5 тис км на реставрованій і трішки модифікованій механічній рейці, доречі вона підходить і до ауді 80 (бочка). Маю ще одну реставровану. Можу сказати відверто якщо з розумом підійти до справи то рейка буде працювати ідеально і довго, тобто варто реставрувати!!! Якщо комусь треба ескізи з розмірами і комплектність а також фото, можу скинути!
Товариство!!! Прошу поради! У пятницю передбачається далека дорога, а у мене з`явився не приємний симптом. Після кількох кілометрів їзди з`являється тугість у повороті керма і ніби не значне приклинювання, Не повертається у вихідне положення. Рейка ци все ж підшипник колонки? І чи все ж чи варто їхати в далеку дорогу??? Авто Г2, без ГП.
Думаю тільки до майстра. Хай хоч візуально гляне, посмикає і щось порадить. То все ж таки відповідальність. Я в подібній ситуації в авральному темпі шукав і міняв, але в мене довгий час саме кермо не поверталось, а як почало "підклинювати" - то я вже сам злякався. Поворот керма на кілька градусів не впливав на колеса! Якщо дорога справді далека - то тільки на огляд!
Не хочу нарадити біди але в далекій дорозі по трассі кермо так активно не крутиш і тугість буде не так відчутна тому можна їхати. Але якщо це дорога на бібрку чи на золочів то зливай воду. С мабільнава дєвайса
Якщо приклинює, то скоріш всього рульова рейка, або карданчик. В мене таке було - причина - рульова рейка. Якщо оріджінал, то реставруй, якщо мадеінПолянд, то міняй. Така моя порада.
був на шроті на зеленій поставив рейку від сеата толедо на Г2 в них там тоже деколи буває вже десь 30000 тис 100% прошла і тфу тфу)) без ГУР і задоволений ідеально стала причом