Сам підгазовує коли гарячий

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Shpuganich, 5 лис 2010.

  1. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Взагалі то це можна продіагностувати за допомогою генератора і осцилографа)))))
    І все таки подібні симтоми вказують на несправність воздухоміра, дуже багато бумерів, аудюх-бочок, б-3 з такою проблемою ремонтував.
    Але як казав класик -"Вскрытие покажет"
     
  2. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Отже колупались вчора з моєю машинкою. Причини не найшли але зняли симптом,завдяки Донецькому))))))). Ввели в коло датчика хх додатковий опір який забрав скачок напруги який відбувався в момент гарячого пуску. Воздухомір по любому будем пробувати відновити. На холодну сьогодні з ранку завів нормально. Буду міняти проводку підкапотом і таким чином думаю найду той дротик який напевно залитий і пробиваючи витворяє такі корки.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так не можна робити... ви змінили режим роботи датчика ХХ. Опір згладив не тільки скачок а і нормальні робочі імпульси... і як тепер поведе себе датчик ХХ невідомо. Як тимчасово то може бути.
    Заміна всієї проводки справа неблагодарна і може недати результату, а навпаки створити додаткові проблеми... хіба якщо є повний комплект оригінала. справа в тому що самі дроти не ламаються, а ламається якраз в місці підєднання до фішки, або сама фішка. А самому пропаювати всі фішки... то точно десь щось буде нетак.
     
  4. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    опір дуже маленький, сутево він роботи ДХХ не змінить, адже увімкнений послідовно, до того ж там обірваний воздухомір на 0 положенні. Проводку треба більшість міняти та запихати в бензомаслостійку гофру. На рахунок обламаних фішок, то я в радіомагазині придбав спеціальний розбірник для фішок і проблен з переобжимкою не маю)))))))))
     
  5. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    в мене схожа ситуація на РП (моноінж). час від часу просто холості стають ~2000 оборотів. заглушу і заведу стає все гуд, деколи потрібно декілька раз. Якщо незважати їхати через декілька хвилин(завжди прізному) проходить само собою.
    підсмоктування повітря виключив, поміняв або провірив усі шланги і фланеці до кого кріпеться моноінжектор.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)