Щеплення не повертається у вихідне положення

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Passat b3, 21 гру 2010.

  1. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Отже, одного дня я все таки зібрався і розібрав свій ГЦЗ (головний циліндер зчеплення), возився з розборкою і зборкою цілий день, дуже не зручно це робити, але розібравши знайшов причину чому в мене педаль не поверталася на зад, виявилося, що пружинки в циліндрі прсто порозсипалися (розлетілися в хлам) від старості очевидно. Оцінивши стан циліндра було вирішино зразу замінити тільки манжети і все (доречі ціна їх смішна 34 грн). Але основна проблема була, де взяти нові пружинки, яка була вирішена, я навіть не знаю, можна скзаати колгоспним методом, так як нові оригінальні не купити і не знайти, тому була поставлена всього одна пружина від радянської парасолі (звісно вона була чуть підрізана).

    Після зборки, навіть не прийшлося прокачувати зчеплення, так як воно запрацювало після кількох рухів педалі рукою (було чути як виходить воздух з під манжетів циліндра), і воно стає тугішим. Отже, на разі так і їжджу, педаль стала трошки тугішою, бо пружина сильніша, але зато відходить на зад на ура, навіть приходиться притримувати ногою. щоб сильно не гупало по кінцевику на корпусі педалі (тобто акуратно відпускати).

    Не знаю чи надовго, але проблема вирішена! Всім дякую за поради:)
     
    Останнє редагування: 26 чер 2012
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не шарю "Це все вже продовжується рік часу, саме цікавіше, що на зиму така поведінка пропадає і щеплення працює нормальноі педаль не провалюється! "
    як на розвалену пружину впливає температура? Чи педаль взагалі рік не верталася?
     
  3. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Так ти читай все, що я писав, я ж писав ще про заміну манжетів, і якщо ти колись розбирав головний циліндер зчеплення і бачив з середини як він працює, то стане все ясно. Грубо, коли рідина була холодною вона мала більшу вязкість (плотність), тим самим створювався більший тиск в системі, тому, що рідина менше просочувалася через перший манжет циліндра і зчеплення краще працювало(тим самим педаль верталася на зад нормально), коли рідина нагрівалася(особливо зараз коли і на дворі жара), її вязкість зменшувалася, тим самим вона більше просочувалася через зношені манжети і тиск в системі падав, тому педаль провалювалася(і чим більше часу я перебував в дорозі тим більше вона провалювалася). Ось так якось воно і було, сорі можливо за погане пояснення;). Після заміни пружини і манжетів з ремкомплекту, все стало на свої місця(два тижні часу політ нормальний :)).
     
    Останнє редагування: 28 чер 2012
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    О. Тепер я все зрозумів. Це доступне пояснення.
     
  5. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Супер, може комусь пригодиться.
     
  6. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    я так зрозумів що і передачі гірше малиб включатись особливо задня?? в мене на кадіку шось схоже на холодно все гаразд проїхав 20-30 км прогрілось все і педалька не вертається до кінця (зависає не доходячи до кінцевого полеження) і передачі гірше включаються особливо задня. Мені розказували шо то вже зчеплення на ісході.
     
  7. Dima23

    Dima23 Початківець

    Авто:
    Jеttа1. 1.6D
    Всім привіт в мене теж не порядок з щепленням. Поміняв коробку з 4 на 5 і не можу вижати рукою щеплення на 4 робив це, подумав що вже вижимний диск пішов спати зняв ще раз подивився там все добре, подумав що в коробці не вижимається, але так не поставленій вижимається. Поміркувавши поставив 4 попробувати і знов та сама картина, понервувавшися в чому причина зняв 4 і поставив 5 все зафіксував і попробував через педаль вижати, так то вижимається але нема вільного ходу і думаю щоб щеплення не підгоріло. чи може то з часом розробиться. Хто знає буду вдячним за підказку.
     
  8. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Так, приходилося педаль вже аж в підлогу вижимати, щоб переключитися, чи просто включити передачу.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Та нє. Якщо педаль не вертається то тут не в зчепленні справа. Теж мабуть якісь пружини чи манжети

    тобто? В моторному відсіку чи рукою на педаль надавити?
    можливо тросик треба відпустити?
     
  10. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Як я розумію в тебе зчеплення не гідравлічне, а тросікове?! Ти міняв корзину з вижимним підшипником разом з коробкою чи ні? Якщо привід зчеплення на тросік, то просто відрегулюй його (там все дуже просто, на тросі є регуліровка, відрегулюй так, щоб був вільний хід педалі пару міліметрів, скільки точно пошукай в мануалах), після регуліровки швидше за все мало би бути все в порядку.
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Підтримую, тобто ні диск зчеплення, ні вижимний підшипник, ні корзина тут ні при чому, тут може бути наступне:
    1. Якщо рідина з розширювального бачка пропадає і в салоні сухо під педалями, то треба дивитися трубку високого тиску від головного циліндра до робочого (що на коробці) на предмет протікання або може протікати робочий циліндер. Вихід, під заміну або трубка або робочий циліндер(може допопмогти заміна манжетів в циліндрі).
    2. Якщо рідина з розширювального бачка пропадає і в салоні мокро під педалями, то треба дивитися на надійність зєднань біля головного циліндра зчеплення, або замінити сам головний циліндер (може ще помогти також заміна манжетів циліндра), плюс ще може бути шланг який іде від розширювального бачка до головного циліндра.
    3. Якщо рідина з розширювального бачка не пропадає, то тут швидше за все в тебе така сама проблема як була в мене(яка описана вище).
     
  12. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    скоріш за все
    розберу відпишусь
     
  13. Dima23

    Dima23 Початківець

    Авто:
    Jеttа1. 1.6D

    це в моторному на коробці,а трос ледве надягаю.
     
  14. Dima23

    Dima23 Початківець

    Авто:
    Jеttа1. 1.6D
    Так я міняв підшипник разом з коробкою. Я відрегулюю тросіком,але не стає його до ричага вижимного бо він був вкорочений і я не можу зафіксувати нормально.
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В мене не жодній коробці лапу рукою не вдавалося відвести тому для мене не дивно що воно важко ходить. А про те що трос був вкорочений я взагалі не зрозумів.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе або саморегулюючий тросик напевно, коли розбтрав то треба було його защолкнути, або тросик не від твоєї моделі
     
  17. Dima23

    Dima23 Початківець

    Авто:
    Jеttа1. 1.6D
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну напевне тому й немає вільного ходу що трос закороткий. Я так собі мислю.
     
  19. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Плюс, як ти відписав, ти міняв підшипник вижимний і коробку на іншу(5-ти ступку), але трос як я розумію ти не міняв, тому можливо є ймовірність того, що в 4-ступки і 5-ступки троси різні (але я не впевнений, може хтось точно скаже з форуму), тому швидше за все тобі треба міняти і трос(благо він не дорогий, і якщо він вже був вкорочений, тому думаю краще замінити).
     
  20. Passat b3

    Passat b3 Новачок

    Авто:
    Passat b3 1.8 MI
    замінив робочий циліндр- не допомогло, хоча він був несправний і через резиновий сальник всередині нього текла гальмівна рідина, проблема частково зникла, але через декілька днів знову з"явилась, думаю потрібно міняти головний циліндр...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)