Щеплення не повертається у вихідне положення

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Passat b3, 21 гру 2010.

  1. aleks77

    aleks77 Початківець

    Авто:
    Passat B3 Variant, 1991, RP
    Панове. Так, як маю такі - ж самі симптоми, то напишу в цій темі, щоб не починати нової. ( Авто - Б3)
    Для початку було вирішено прокачати систему зчеплення, щоб видалити з підозрюваних повітря. Все, як в підручнику. Спочатку почали з головного циліндра зчеплення.
    Насунув трубку прозору на штуцер прокачки, запросив колегу "натискатором" попрацювати. Так як він не качав, НАВІТЬ ПІСЛЯ ПОВНОГО ВИКРУЧУВАННЯ ШТУЦЕРА, крім пари темних крапель, - ніц не вийшло з ГЦС. Рівень гальмівної рідини контролювався. Навіть з викрученим штуцером зчеплення продовжувало вмикати передачі.
    Закрутили все "взад" і пороз'їжджалися.

    Допоможіть, будь ласка, порадою, де і що я не правильно зробив. Хто не - будь стикався з таким?

    Дякую.
     
    Останнє редагування: 16 гру 2012
  2. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Якщо зчеплення працює навіть при викрученому штуцері прокачки РЦС - (виправлю ВАС, так як штуцер прокачки мав би бути тільки на РЦС, що знаходиться на коробці передач), тоді виходить, що він просто забитий, і якщо навіть тиск, що утворюється в магістралі зчеплення не прочищає, то я думаю, що його під заміну(але можна попробувати відкрутити трубку подачі і підключити компресор до нього і пробувати продути ним, але думаю всетаки краще замінити), плюс замінити гальмівну рідину, плюс глянути на ГЦС так як він може бути теж зношений (тут не факт, тому для початку можна замінити РЦС і рідину), далі буде видно.
     
  3. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    попробуй всё таки прокачать под давлением, я пользуюсь приспособой - http://www.passat3.ru/prokachat-ili...niya-na-folksvagen-passat-b3-bez-pomoshhnika/
     
  4. aleks77

    aleks77 Початківець

    Авто:
    Passat B3 Variant, 1991, RP
    Ні, я не помилився в написанні. Штуцер прокачки ГЦС. РЦС перебирався 300 км. перед цим. [​IMG]

    Якщо фото замале -даю посилання. Деталь №14 на ГЦЗчеплення. http://www.akadia-ats.com/_catalog-images/audivw_2007/vw/084/084095100.png
     
    Останнє редагування: 17 гру 2012
  5. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Дійсно Ви праві, в пасаті дійсно, ще на ГЦС є штуцер прокачки (глянув схемку в неті). Тоді питання як Ви систему прокачували, при прокачуванні Ви викручували прокачку на РЦС? Якщо так, тоді тут одне залишилося, або замінити ремкомплект на ГЦС або його заміна на новий (радив би все так замінити на новий, так як в себе ремкомплект поміняв і зараз знову починають проявлятися тіж симптоми, а його поміняти дуже геморойно). Хоча то вже Вам вирішувати, що для Вас простіше і вигідніше.
     
  6. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    міняв в себе на РЦС і на ГЦС ремкоплекти, до одного місця ця заміна за 5 тис. км знов все почало неадекватно працювати. якщо змінювати то можна обійтися екрнрм варіантом, я в себе поставив польський замінник(ціна біля 400 грн за 2 в 2010 році) і відїздив 2 роки.
    зараз напишу свої розжуми на цю тему. я б на твому місці зняв старі циліндрики розібрав їх і почистив(на все провсе з книжкою і з ентузіазмом я потратив пів дня) подивитися чи всередені немає раковин і в якому стані гумки(чи вони щільно сідають і потрібно силу прикласти щоб їх туди запхати, тоді все нормально) і якщо все почиститься задуматися чому воно в тебе позабивалося.... яке ти "ГЕ" туди лиєш, або як часто ти змінюєш рідину.
    скажу з власного прикладу(можливо це не правильно) після заміни на польський замінник я заливав в систему тільки ATE (в синіх каністрах) і змінював її кожні 20 тис.км (майже перед кожною зимою)
     
  7. aleks77

    aleks77 Початківець

    Авто:
    Passat B3 Variant, 1991, RP
    При спробі прокачки викрутили тільки штуцер ГЦЗ, а на РЦЗ - не викручували. Робочий перебирався 371 кілометр тому, ремкомплект Seinsa. Рідина - ДОТ-4, на коробці написано GM-допуск.

    Зняти і почистити- то вже по теплу. Зараз навіть до гаража не докопатись....
     
  8. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Перепрошую, тоді що Ви прокачували? В трубці між ГЦЗ і РЦЗ може бути повітря, от Вам педаль і падає. Як я розумію, треба було спочатку зробити то, що Ви зробили, далі треба було закрутити вже штуцер прокачки на ГЦЗ і прокачати решту системи через штуцер прокачки на РЦЗ от і все, якщо вже це не допоможе, тоді вже під заміну ГЦЗ (так як я вже тут писав і інші одноклубники, що ремкомплект міняти не має сенсу, бо він відходить пару місяців і знову почнеться те саме), але може бути ще один варіант, що в Вас магістраль не герметична, от через цю негерметичність система і затягує повітря, але це малоймовірно(зазвичай така негерметичність може бути в шлангу подачі рідини від розширювального бачка, або в місці під'єднання цього шлангу до ГЦЗ або бачка).
     
    Останнє редагування: 19 гру 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)