добре що таке кінцевик? наскільки я собі уявляв останнім часом то кінцевик - кнопка яка індикує закриття/відкриття дверей, капота чи багажника. Ні?
в мене була така фігня з щітками 1 режим не працює і кінцевик не відбиває була проблема з блокам запобіжників він стояв від бензинового двигуна
Я теж не можу ніяк зрозуміти, який там кінцевик може стояти обмеження ходу? Ви хоть раз дивилися до механізму двірників??? Чи ви там бачили якісь кінцевики? Може на задньому вікні у двірника теж є кінцевик? Хіба може в мене якийсь ексклюзивний механізм стоїть, без кінцевиків, може якийсь особливий, без наворотів, то тоді звіняйте! Але перше розберіться з самим механізмом і сфоткайте мені той кінцевик. Буду дуже вдячний!
Розбирав я механізм підрульових переключателів. Кінцевика не бачив. . . Сорі, може не правильно виразився. . . думав може це щось на рівні електроніки. 1режим працює. . . щітки не лягають, релешками мінялись із Sasa - не лягають. . . В чому може бути проблема?
Навряд чи це запобіжники скоріше всього це справа в механіці. Але думаю Саша би про це тобі б сказав. А докінця як доходять? Не забагато часом?
наскільки я зрозмів :при вимкненні двірників, вони недоходять до крайнього нижнього положення а зупеняються там де їх вимкнули. Якщо так? то треба зняти мотор з редуктором(4) 1 – кронштейн; 2 – корпус валика; 3 – валик с поводком; 4 – электродвигатель с редуктором; 5 – резиновая втулка; 6 – болт крепления стеклоочистителя; 7 – шайба; 8 – распорная втулка; 9 – тяга стеклоочистителя; 10 – гайка; 11 – пружинная шайба; 12 – гайка; 13 – декоративный колпак; 14 – рычаг стеклоочистителя; 15 – щетка; 16 – болт крепления электродвигателя; 17 – гайка; 18 – рычаг Знімаємо кришку редукторо(там 3 чи 4 фіксатори) , от тут непамятаю чи на цій кришці чи на корпусі редуктора стоять 3 контакта, а на шестерні редуктора "дорожки" які доводять щітки в низ. Чистемо , миємо , змазуємо і ставимо намісце. Повністю зібраний редуктор підєднуємо до електрики і включаємо, для того щоб він прокрутився і сам зупенився(це і є нижнє положення) Я маю на увазі не зупинку єл.двигуна вимкненням запалення, а саме його власну зупинку при короткочасному ввімкненні(якби преривчастий рух). Прикручуємо все на місце і користуємося. В мене після такої реанімаціїї працює чьотко без заїданнь.
Юра нашо ти спішиш? тобі вже горить? треба тазовську купляти релюшку бо хеловська вийде за космічні гроші.. якщо вже так спішиш то шукай таку http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=7&t=4576 тут пацани продають такі..
Назік я не спішу, а чекаю на твій допис ;-) просто запитався на всяк випадок. Я вже теж начитався шо треба брати ТАЗовську, тільки от не знаю ше яку. А так, я чекаю..
Як я вже писав, купив реле переривчастого ходу з регульованою паузою, але після заміни штатного на куплене переривчастого ходу не добавилось. Виходячи з того що вся проводка вже закладена з заводу і куплене реле не може бути несправним, дійшов виводу що проблема в під рульовому перемикачі. Знявши його з керма побачив що в мене підписані всі контакти крім « j» (Червона стрілка вказує на контакти на які одягається колодка з проводами). Взявши колодку з проводами і кусок дроту приблизно 5см, з зачищеними кінцями почав замикати вихід « j» з іншими. Практичним методом(тобто методом втика) встановив що необхідно замикати контакти «j» та «53а» (обведено червоним). Для подальшого ремонту небхідно розібрати перемикач: для цього зрізаємо по шайбі пластмасу (обведено синім) і знімаємо лише верхню шайбу(пружинку та що в середині перемикача нетрогаємо ). Зі зворотної сторони знімаємо, вийнявши з пазів, пластину яка керує омивачами(обведено жовтим). Після чого знімаємо перемикач. Потім я знайшов пружинку (5 копійок щоб порівняти розмір) і зробив пластину яка б замикала доріжки обведені червоним (нажаль пластину не сфотографував бо підбирав практичним методом) Приблизна конфігурація пластини біля 5ти копійок. Посадочне місце пластини в перемикачі обведено зеленим по ньому її і робив. Головною у мовою лише є те що при повністю посаженій пластині в перемикач(так ск. в потай) щоб її кінці не виступали за перемикач зі зворотної сторони. Збираємо все і ставимо на місце. Перемістивши перемикач в положення переривчастого ходу(якщо необхідно то виймаємо заглушку) тестером перевіряємо чи замикаються контакти, якщо ні то робимо доводку. Якщо так то одягаємо на місце шайбу(обведено синім) і заливаємо замість зрізаної пластмаси супер-клей, чи епоксидну, даємо застигнути і збираємо весь перемикач. Звісно можна купити новий перемикач з функцією переривчастого руху, там все що я описав вище зроблено на заводі. Вже було опробувано дану переробку. Працює відмінно. Регулювання просте як віник. Заодно і позмазував перемикач, тепер ще й перемикається легко.
Дуже схвалюю що розібрався! Вставлю свої 5 коп. Оскільки часто через поганий контакт у підрульовому переключателі переставали працювати передні омивачі то доводилось разів зо 6 знімати і колупатись в тих переключателях. Перші кілька разів розлітались ті пружинки з замикаючими пластинками. Так от хочу відмітити 2 момента: 1. Пружинку можна взяти від любої запальнички 2. Зрізати запаяний пластик що обведено синім не обовязково. Перемикач можна акуратно відігнути і вставити замикаючі пластини з пружинками.
Sasa я з тобою згоден, але мені потрібен був вільний доступ до місця посадки пластин. Ту що виготовляв власноруч підганяв під розмір разів 5, та й пару пластин змінив доки добився бажаного результата.