Що краще капремонт дизеля чи купити вживаний для гольф3

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Василь125, 28 лют 2012.

  1. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Кільця вкладиші не вспівають притиратися - перевірено досвідом. Он наш SASA може підтвердити.... ми йому на його Кантріку міняли кільця і він все їздив і міряв компресію і ця компресія таки устаканилась десь на 5000 км. Якщо після 1.5 -2 тис почати грузити двигун по повній то такий двигун більше 50-60тис не відбігає - знову на ремонт, якщо витримати обкатку то при якісних з/ч двигун свої 150-200 тис відбігає. Звичайно півміліона вже ні бо конвеєрні з/ч таки якісніші.


    згоден 100%перевірено,але що я замітив по знайомих,хто економив на деналях,в того помпресія устаканювалась на рівні побігу 2000-2500 км ,але вже через 60-70тис повтор ремонту,а хто брав кращі і комресія устаканювалась на рівні 5-6 тис то бігають і більше225тис один вдарив, тому я принципово з цим нежартую,хоча я вже відчув після пробігу 1500км різницю і таке враження що авто щоденно мускули нарощує,все одно недаю мотору напрягатись, всетаки капіталку робив для себе і їздити мені.
     
  2. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Підкажіть будь-ласка де можна зробити якісну діагностику двигуна?
     
  3. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    опиши симптоми авта:
    1 ск масла бере
    2 як заводиться на холодно чи кидає мотором чи рівномірно працює
    3 як заводиться на тепло чи кидає мотором чи рівномірно працює
    4 чи бризгає масло з щупа і заливної горловини,при прогрітому моторі
    5 колір диму на холодно і прогрітий варіант, і прогрітий під нагрузкою
    6 яка тяга в чи відчутно впала або зросла при збільшенні споживання масла
    7 чи заглушена в тебе подача картерних газів в пустний колектор,в тебе вроді на турбіну
    8 чи непропадає тосол,чи неперегрівається
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну якщо влаштовують такі майстри, то я забираю свої слова назад. У нас просто різні вимоги до майстрів.
    В такому руслі погоджуюсь на 100%, якщо не знайдеш нерозбираного в доброму стані тоді треба ремонтувати. Ну бо не стояти ж на місці. Щодо Польщі то це теж проблема, на початку двотисячних на наших шротах було маса двигунів, так підбирати було легше.

    Але з іншого боку лише добрий майстер зможе підтвердити, що конвейєр це завжди якісніше ніж ремонт. І якщо хоч 2-3 двигуни з п'яти відкапіталених прооїхали без проблем 100 тис км (реально, не на словах), я знімаю капелюха перед цим майстром. До тепер я таких не бачив, хоч і до 2005 року особисто знав мабуть 90% мотористів Львова і частково Львівщини, тратив на них на тоді шалені суми. Всі вміли кидатися ключами, розповідати байки про півлимона після ремонту ітп., але жоден не вмів зробити двигуна. Як на мене, обкатка не найважливіший чинник. Важливим є правильний вибір запчастин та матеріалів, знання про їхнє правильне застосування (наприклад звичайного герметика, вже не говорю про прокладки), поважне ставлення до інструкцій заміни (навіть у випадках коли це здається непотрібним), мінімальні знання теорії температурного розширення матеріалів а також, що найважливіше, моменти докруток кожного болта і гайки а не лише шпильок ГБЦ. Лише в такому випадку двигун має шанси на 100 тис без поломок.

    P.S. Про Каєни не потрібно тут згадувати, бо маю підозру, що якщо б майстер в Городку поліз до розборки двигуна, він навряд чи поїхав би потім, там тільки первинне регулювання фаз потребує обладнанння на тисяч 50 доларів, там вже вали йдуть без міток. Все, що він там зробив - підключив діагностику та скоригував кілька значень. Я вважаю, що це може зробити і 10-річна дитина, достатньо мати обладнання і знати як з ним працювати.
     
  5. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    1. масла бере 2л на 10 тис.км.
    2. Заводив при -25 два рази свічі накалював і на третій раз заводив мотором не кидає
    3. На тепло взагалі без проблем заводиться. гарно працює
    4. Масло зі щупа не бризгає, а з горловини заливу бризгає відкривав правда ще при покупці авта тоді приставив руку масло бризгало.
    5. В зимкуколір диму при заводці йшов дим з парою за кілька хвилин щизав. На гарочому двигуні диму я не бачив, і під нагруззкою також не бачив.
    6. Тяга я не можу сказати бо я не знаю яка вона повинна бути, мені нормальна. Правда турбомайстер що діагностував мою турбіну говорив що я неправильно тримаю обороти двигуна. потрібно тримати на поділці близько 30 а не 20,2.
    7. В мене нічого не заглушено, я грибок перевіряв в мене він в середині пустий
    8. Двигун не перегрівається, він в мене гріється тільки до 78 градусів термометром перевіряв, термостат видно стоїть тільки на 80 градусів
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    З 2001 року рідко на яких двигунах стоять мітки і шпонки на валах, але все робиться. ВМТ першого поршня ніхто не відміняв і положення розпредвала щоб клапана були відкриті теж плюс перша капля з форсунки. Якщо дуже вже складно то робляться оправки - з цим теж трохи мороки бо що не двигун то свої оправки примчому такі що часом навіть діллери не мають. Було раз таке правда з Опель- астрою 2005р... прийшлось самому робити
     
  7. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    P.S. Про Каєни не потрібно тут згадувати, бо маю підозру, що якщо б майстер в Городку поліз до розборки двигуна, він навряд чи поїхав би потім, там тільки первинне регулювання фаз потребує обладнанння на тисяч 50 доларів, там вже вали йдуть без міток. Все, що він там зробив - підключив діагностику та скоригував кілька значень. Я вважаю, що це може зробити і 10-річна дитина, достатньо мати обладнання і знати як з ним працювати.[/QUOTE]

    тут здивую оскільки знімались і розбирались і збирались головки повністю,а проблема була такою,що датчики колінвалу і розпрідвалу непрбвали,і тому розбалансовувалаль подача палива і просто незапускався двигун,комп їх небачив.І робилось все без спец обладнання а дідовськими методами як для Вагенів до 2000+-років.Правда попасти до нього це просто халепа,я зараз хочу побавитись з електрикою свого авта ,ну роботи десь на день то ми домовлялись за 2-3-и тижні в суботу він мій,покищо всі мої авта ішли через його руки і проблем немаю тфу-тфу-тфу чого і іншим бажаю
     
    Останнє редагування: 29 лют 2012
  8. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    доречі той самий майстер,ратував робочий батьків Кадік 2009р 1,9 після того як він злетів з дороги,і в воді в болоті пробув добу засосяло м-ля пипець як притому що перід і ліва сторона посність в воді, по результату, прогнив комп, і замок водія+купа електрики,комп реставрувався і приїхав донорський згорівший,з 2-х один паявся і лапки нарощувались прогнивші в обох компахм про чудо яке від соворив з рештою електрики шо він творив як авто з Алекса приїхало де з ним нерозібрались історія взагалі окрема і довга,але батька він виручив твердо.Доречі прикол який бачив в нього, Лачетті на Автоматі небрехатиму який рік но гон наступний,попала вона в ДТП і розбили паредню праву фару З ЯКОЇ ІШЛА ВСЯ СВІТЛО-ЕЛЕКТРИКА НА ВСЕ АВТО,після заміни непрострілівався один з каналів на якому було понад 24 лампочка і вузлів ,авто виїхало заодин день на Галичині авто нерозібрались з ним
     
  9. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    ну це далеко ненорма,але і не пипець яка проблема,а що ще потрібно ремонтувати?незнаю з одної сторони ще можна їздити ,а з другої варто підмарафетити,вирішувати тобі,але з того що прочитав, висновок, що або кільця і тому хаває масло,або тре глядіти може і капає десь,бо від масла яке згорає дим або сіро-синій,або чорнуватий якщо через тутбіну ідуть картерні гази які щераз перегорають разом з маслом.
    Радься,думай,вирішуй ти я бачу думок різних наслухався,але вибір не за нами ,а за тобою.
     
  10. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    100% згоден,в мене доречі якщо чітко по мітках то незнаю якого дива запалювання пізнє,а дідовський метод порятував
     
  11. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Майстра як звати в Городку?
     
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Електрик про якого я розписував, Володимир Божик
     
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    При горінні масла йде біло-голубий дим!!! а чорний від пального!!!
     
  14. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    В мене взагалі диму ніякого немає, чистенько робить двигун. Хіба що завиду зранку чучуть йде невеликий дим попрацює пару хвилин і щезає димок. Напевно це осад у вихлопній трубі виходить. Проблема їсть масло, признаків ізносу двигуна такого немає, мені говорив турбомайстер де я перевіряв турбіну що двигун зробили як небуть під продаж і все, признаків немає поки що великих але довго на цьому двигуні не поїздиш.
     
  15. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    маєш інфу думай,портібна помощ мій номер 097 798 798 3 Назар
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Шось тут не так.....
    Як то кажуть: диму без вогню не буває., так само як жору масла без диму, хіба десь витікає.
    Яким маслом користуєтесь?
     
  17. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    я тесаме вище описав,дивно якось і то дуже
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Відповідь через компресію..... заміряти і все зразу стане ясно.
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Юра, маєш на увазі масло втікає сюда? Тоді мала б диміти:scratch_one-s_head:
     
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    правильно! А не слухати таких майстрів -
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)