Дизайн Ланоса - безликий. Будь-якого. Звичайнісінький кореєць, початку становлення корейського автопрому. Як пише WАNТЕD, 6,5к$ за Ланос 3-х річний, в ідеалі ? Я б особисто нізащо б не віддав ! 6,5к$ - це Гольф 3, Венто, в досить доброму стані. А взяти Г3 в універсалі - взагалі бомбова машина. І їзди собі - насолоджуйся !
Ланос зроблений на базі Опеля кадет, ходова вся ідентична, двигуни коробки теж, дизайн це справа смаку. Мій брат чотири роки назад взяв СЕКС (2005р.в. з пробігом десь 50тис, ГБО) за 6,5у.е., зараз відновлює мій розбитий гольф 2 який буде залишати а СЕНС на продаж бо 27ми річний Гольф як коштував 3,5тис так і коштує а 7ми річний Секс з 6,5 попробуй за 3,5 продати. З власного досвіду я взяв реношку чотирирічну за 6тис у.е. і 120тис пробігу, за два роки витрачав лише на розхідники. За шість годин дороги спину не ломить, ..опа не відсижена (звісно роблю пару зупинок на каву) та за годину їзди в ланосі (сенсі) все пеком пече. Шукай перспективні альтернативи фольцвагену! щоб через два роки юзання авто можна було продати з мінімальними втратами, як на мене Ваз І Деу для цього не підходять. Будуть цікаво враження від француза пишіть в ПП, відпишусь! В душі я ВАГовод
так так, поради дуже корисні, спасибі)) а таке питання, Golf 3/Vento vs PASSAT B3 vs Honda Civiс в однакових роках, в однаковій ціні / vs vs
Бери цього гольфа 90 рік 3800 у.о є кондюк,абс, г\к, бк і т.д http://auto.lvivport.com/auto_volkswagen_golf_ii_7435979.html
Сподіваюсь вибираєш авто не по картинці ? ! ? На все треба ДИВИТИСЬ, ДИВИТИСЬ І ЩЕ РАЗ ДИВИТИСЬ ! А які двигуни і комплектація цих авто ? Яка планується експлуатація ? Характер їзди, тривалість і частота поїздок ? І взагалі, це ПЕРШЕ авто ? Чи вже є досвід експлуатації ? Дуже багато чинників треба враховувати ! А по картинках - я за Пасат ! : )
забув дописати, ну звісно ж не по картинці, фотки то так, методом тику вибрав перші кращі з автобазару, щоб народ мав уявлення, ну типу гольф 3 і 5 дверний, хонда купе 2 дверна, 3 і 5 дверна)) комплектація приблизно однакова, 1.4, 1.6 двигуни, бенз, дизель, але цікавить саме думка на рахунок експлуатації. Наприклад, мав на приміті ідеального ланоса, пилинки з нього здували, в дощ з гаражу не виїжджали (думав собі що авто бомба і нове, значить хороше), але по дописах бачу, що авто не комфортне, значить в порівнянні з гольфом перевагу варто надати старішому, але німцю. авто перше, поїздки, на початок в районі 10=20 км, наберусь практики, можна буде і в гори, чи на море. Досвід є, але не великий, вази тази гази (копійка, 2114, пріора, 3110, відповідно), пасат в4, тойота авенсіс, чому питаю про хонду, бо замітив, що японець(авенсіс) був комфортніший і м"ягший при їзді по нашому "бездоріжжю" від німця(в4) ну звісно форум VW, але є люди, що різні авта пробували) гольф, чи пасат безумовно красавци, всі такі "німецькі", але наприклад купешка хонда мене також з виду пре ппц
ох, то його ще не продали?) знаю цю машину, я на неї давно був оком накинув, тоді ще ціна вроді більша була, я десь в своїй темі навіть ссилку на неї кидав, ну що сказати, машина доглянута, але такого звіра треба добре годувати)
Якщо це ПЕРШЕ АВТО, то однозначно купуй того Ланоса, з якого здували пилинки. Тобі потрібне авто, яке буде ЇЗДИТИ, а дискомфорт затьмарить радість від володіння авто ! Практично будь-який автомобіль відомого виробника тих років, і за 5тис.$ буде грати тобі мізки ! Прийдеш зранку, а він якогось милого не заводиться ! Або в дощ заглючать двірники, або при -20 потече пічка, чи при +30 гавкне кондюк, або заглохнеш десь в лісі на шашликах. Ну і т.д., і т.п. ! Моя порада - за 5000$ Ланос, власне не Сенс (коробка і двигун МеМЗ). При умові, що це перше авто ! Навчишся їздити - купиш VW ! Однозначно !
ланос не за 5) його цінять в 6-7, а так як то мій добре знайомий, то казав за 6.5, а так як його жінка, то сестра моєї дівчини, то казали, що ще трохи можуть збити ціну, можливо до 6, але думаю менше 6 не спустить, плюс лиш в тому, що можна буде трохи під виплату розтягнути до року часу а як на рахунок хонди, хтось експлуатував, цікавить думка, як вони в загальному?)
На мою думку Хонда за 5тис.$ буде трохи грати. Товариш мав Акорд (1996р.в.) Продав і був дуже радий. Купив Пежо 605 тих же років. Продав і дуууже зрадів. Нарешті купив Рено Логан в салоні і щасливо їздить.
Я теж за пасат бо запчастин валом, спеців куча, надійність висока, на рахунок хонди це справа смаку та навіть візуально мені більше до вподоби пасат (сам маю рено). Японця не юзав та розпитував людей на їх рахунок то всі як один сказали що дорогі в обслуговуванні (за французів казали те саме хоча я незгоден). Ланос я б всетаки не рекомендував бо це твоє перше авто, десь невпишешся, десь царапнеш(тьфу, тьфу, тьфу) бо в нього дуже не інформативний капот, машинка недуже комфортна а відповідно будеш швидко виснажуватись а отже можеш помилитися, тимбільше через два три роки навчання на ньому ти незможеш його продати хочаб за п"ять. Моя порада шукай авто яке має багату комплектацію: кондюк, гідропідсилювач, ел-склопідіймачі,АБС і т.д., звісно обслуговування і утримання такого авто дорожче та той комфорт вартує затрат + буде плюсиком при продажі через декілька років, на пробіг можеш незвертати уваги бо двадцяти річні авто неможуть бути з пробігом в 120-150тис (чим більша цифра тим чесніше) головне щоб кузов був добрим. Це моя думка, на істину не претендую, та будь яке залізяччя мая недолік ламатися!!!
також читав вчора за хонду по форумах, пишуть що надійні, мотори жваві і економні, але дійсно запчастини дорожчі і деякі замовляти треба, хоча 15-річні авта аж так не ламаються. Пасати хороші, але в однаковій цінові категорії буде б3 з 91-92 і г3 95-97. То правда, що в г3 трохи слабкі до корозії кузова?
Таке мені казав чоловік, який продав мені г2, а собі купив г3. Казав г2 надійніший кузов. Але то раз на раз не приходиться... Він потім збирався продавати той г3, бо купив шкоду суперб, попередню модель. Казав то не машина - а вже літак!
Якщо виходити з ціни 5000$, то за ті гроші знайдеш В3 - ракету, або доволі підуставший Г3. Так що на мою думку В3 ОДНОЗНАЧНО ! Але ще раз повторюсь ! Як для першого авто - візьми доглянутий свіжий Ланос ! Звичайно, якщо є бажання і хист, а головне час і можливість подлубатись в авто, і це приносить задоволення, то бери Г2 за 3500 $ ! Ще 1500$ докладеш, щоб довести до пуття. І це буде для тебе справжня водійська школа життя !
незнаю як хто а я коли мав аналогічну ситуацію з вибором обїздив усе перелічене вище і мав як порівняти Цівік купе бомба але для жосткої і прудкої їзди ,але взяв В3 доробив і ганяв негірше,я і досі за В3 маю ностальгію хоч і взяв В4 після нього в кращій комплектації і і вдвічі можнішим мотором і спорт коробкою. є цікавий 2-а варіанти які пораджу в приват 097 798 798 3 і за які впевнений на всі 100% і ціна адекватна.
если уже есть Skoda Feliciyа, то это вообще не вопрос... з/ч стоят практически одинаково, что на VW, что на тазы, но VW ходят в разы дольше (если конечно жаба не придавит и не покупать китай), так что это действительно глупый вопрос и не на том сайте.... я не буду спорить что лучше Гольф или Пассат, но по себе скажу - Пассат В3 это АВТОМОБИЛЬ....
я був в аналогічній ситуації при купівлі останнього авта,,і незнаю яким чудом попався мені Толедо Дизель і я закохався, тепер є потреба в більшому авто і продаватиму , відїздив, довольний,але 2-а авта цпе круто тому продаю обидва і братиму буса,цікавить телефонуй 097 798 798 3, а цівік хетч катав 3 місяці ,вразень багато, всі а і проти дзвони теж розкажу