Таврия чудо, мобиль. Вентилятор радиатора крутится и зимой и летом. Кстати, в сильные морозы не советуют ставить авто на ручник, бо заклинит трос.
Це переважно стосується тих авто які стоять в гаражі, конденсується волога, поітм на вулиці на ручне гальмо і все... Ну і переважно на барабанних гальмах, де збирається вода всередині і волога. В мене машина завжди стоїть на вулиці. На пасаті за багато років жодного разу нічого не клинило на ручніку.
путаєш таврію і ваз. в таврії система охолодження подібна до гольфовської (навіть технологію з роздаточною трубою з блока сп.. скомуниздили з гольфа ), а от у ваз - ремінь генератора, помпи і вентилятора - крутяться завжди. Тож зараз (в -8 градусів) я припухаю з того, що заводжу машину і вона зразу починає себе охолоджувати... але! як не дивно, машинка досить жваво прогрівається і виходить на робочу температуру. + пічка дуже швидко теплом дує
То не рекомендація, але замітив на днях комплект який завжди в машині: 1. Докатка, домкрат, ключ до коліс - стандартний заводський комплект. 2. Аптечка, вогнегасник. 3. Трос, знак аварійної зупинки 4. Ножний насос 5. Комплект свічок, комплект запобіжників 6. Набір торцевих ключів і насадок викруток 7. Масло 1л, дистилят 1л(зара постійно лід в банці), антифриз G12+ 1л(мені непотрібний бо у мене синій, а то червоний, кому тре продам за пів ціни), якийсь антикорозійний аерозоль. 8. Дрова, шампурі. 9. Розвідний ключ, викрутка, плоскогубці, фонарик, рукавиці, вологі серветки, манометер - то все в карті дверки водія. 10. Лямпочка Н4, не знаю навіщо??? у мене ж Н7 11. Купа паперів, в тому числі мапа Львівської обл 1:200 12. Ага, ще є сонцезахисний екран, зимою за коврик покатить за милу душу :D
Система у нее охлаждения норм, но вот из-за передней решетки радиатора(не раз замечал на рабочей машине фирмы) даже зимой умудрялась включать вентилятор охлаждения.
стосовно ось цього допису і загалом - виношу на розгляд цікаве (принаймі для мене дуже, бо я прихильник певної думки) питання, а саме: чи потрібно зимою ставити на машину чудо зимовий комплект підняття температури - "картонка" ? Gurkha, вкурсі, що в таврії є зимова і літня решітка ? крім того в бампері є повітря-заборники. тож не бачу ніякої проблеми в тому що вентилятор включався
Неа! Бо Таврию не эксплуатировал. По сабжу "Картонка", я пару зим ставил сие чудо и потом перестал. Будет время, то себе запиляю из жесткого материала и прикреплю на кабельбиндеры. Вот такой вариант неплохой
хз, як на мене - якшо і ставити ту штукенцію, то хіба для траси. в місті катаю вже третій рік - ще жодних проблем без картонки не мав. Взагалі проти такого роду покращень авто. вкінці кінців, якби треба було закривати радіатор - то виробник зробив би жалюзі. ба, навіть на УАЗі такі є, а на фольц не ставлять ?
на рахунок картонки - також були часи, що ставив... але, надоїло мерзнути, перевірив термостат- був неробочий, поставив новий, зтравив повітря зі системи - і о чудо, картонку спляжа, в салоні тепло. цього року поміняв радіотор на рідний, так як стояв з розширювально пропкою (на бачку також пропка є), і мені ОР тудою тікала, бо пропка нижче розширювального бачка була - і знову чудо - машинка гарно прогрівається, і тримає температуру при будь-якій шв вентилятора пічки, і мороз сильний вже пережив... і по трасі їжджу багато. туму порада - ніяих картонок, хіба що решітки зимові, якщо такі постачаються заводом виробником і є рекомендовані для використання в люті морози. якщо токого немає - перевірте всі вузли охолодження/пічки авта, і буде щастя для вас і авта
повністю погоджуюсь. єдине, чим можу пояснити дії тих людей, котрі досі живуть з картонками - самонавіювання. була в мене минулого року класна ситуація: в мене і в мого друга Таврії. в нього 2003 рік випуску (то вже таврія нова, зі спойлером і модною глухою решіткою радіатора), а в мене '92й рік - решітка як решето, навіть каміння пролітає крізь неї так от, всі пам'ятають який дубак був минулої зими... Мій друг довго не думаючи, а мабуть просто побачивши на вулиці як то всі роблять, бере картонні коробки і обліпляє морду тими корбками і скотчем. цілий день він так катався, а на вечір ми зустрілись. ну звісно я поцікавився, як йому таке новшиство в його машині. - результат мене звісно не здивував, хвилин 15 він мені розповідав, як машина класно і швидко гріється, що температура потім не падає і взагалі йому дуже подобається. мораль: в таврії основний забір повітря в бампері (решітка то більш декоративно), тож нічого він не закрив. друге, я так само їздив цілий день з взагалі знятою решіткою (тато коліном лопнув її, думав запаяти її, але потім таки купив нову "зимову") - машинка прогрілась швидко, температура не падала, + в салоні ташкент пічка працює на ура, я їздив ледь не в футболці (натомість мій друг рідко коли хоча б шапку знімав) висновок: в мене система охолодження з літа була перебрана, перемита і був залитий новий тосол, два нових радіатора і новий (точно робочий) термостат. дякую за увагу. то був КІТ
Маю дві справи. По-перше, дякую тому, хто порадив зранку перед заведенням мотора посвітити сусідам у вікна 20 сек. дальнім світлом. Не знала про це, а вчора допомогло (або самонавіювання ). По-друге, я також не раджу затягати ручник взимку. Перевірено. Моєму другові на сірку так прихопило, що мало не тягли його евакуатором на підйомник. І так просто до слова - як вам погодка за вікном? Знов будемо відстукувати кригу з наших авт?
минулий раз як падав дощ - то 30 хв я розморожував машину, потратив пів літри бензи і порізав два пальці (пластмасовим скребком:). сьогодні подивився на машину і вирішив прогулятись пішки.. - знову вся в льоді
З приводу картонок, то собі вирішив поставити. Переважно на вихідні їжджу в село по трасі, там 100 км в один бік, і при сильному морозі (минулої зими) мотор добряче обдувало на швидкості. А зараз ще не було доброї зими.)))
невже причепивши кусок картону на решітку - ше хтось вважає шо захистив мотор повністю герметично від морозу ? :rofl: хоча...то простіше чим продіагностувати\ремонтувати систему охолодження ,нах там той тєрмастат - картонка рулить!
Ох картонки... Як ця тема мені наболіла))) В пасаті я замість картонки знімав "губу" і все. Зимою ставало чотко) Зараз в аудюсі знову проблема з недогрівом. Стою в пробці, або не швидко їду 0 все ок 90. Починаю їхати вище 60км/год температура падає до 70-75 градусів... По він пробиті дані що стоїть збільшений радіатор для експлуатації авто в дуже жаркому кліматі. Підозрюю що тут і вся проблема. Бо на трасі дійсно коли було тепло навіть при 5-6 тищ обертів вона не нагрівалася взагалі більше 90. Дуамю треба таки картоночку "запіліть".
ну тут ніхто не каже, про герметичний захист. Картонка зменшує доступ холодного повітря до двигуна. Сам ніколи такого не робив, але припускаю, якщо є проблема з підтриманням робочої температури двигуна на швидкості, то картонка може помогти